Er en film at falde i søvn på okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

SpunkenJo

NNM skriver:

det er hellere ikk hver aften vi gør det. det kommer helt an på hvordan hun har været når hun kommer hjem fra dagpleje.
men lige nu er hun lige i den alder med at alt hvad vi siger det skal gøres modsat. så hun tager et nej som et ja og et ja som et nej. så vi har en del kampe med hende lige nu.
så det er godt med en film hvor hun bare er hende og kan slappe af uden dumme mor og far der siger nej fordi vi bidder eller slår.

Tv er fantastisk det skal jo bare styres lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

NinaNymannMadsen

SpunkenJo skriver:

Tv er fantastisk det skal jo bare styres lidt

nemlig. Asta har ikk tv på værelset men skal ha det. men det skal ikk tændes når hun skal sove. det er kun til hvis hun vil se en film for sig selv og så er det os der bestemmer hvornår hun må og ikk må.

vil heller ha hun høre noget musik når hun skal sove da det også kan virke beroligende.

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

Maise86 skriver:

Altså beder jo om jeres mening, og så må man jo tage hvad der kommer  Ikke at dit svar var noget jeg brød mig om, men du ved hvad jeg mener - det her er jo et debat forum

Præcis

Der er da ikke noget værre end at debatere med folk man er enig med, men en debat med en person som ikke kan holde sig saglig er lige til at lukke op og sk*** i

En go debat består af mennesker som ikke er enige, men som gerne vil dele deres synspunkter på en saglig måde

Anmeld

1. august 2011

Maise86

NNM skriver:

det var så lidt.

jeg vil sige hellere noget roligt musik at falde i søvn til end en film. har i prøvet med det. ?

Ja, hun har siden hun var helt lille haft de samme putteritualer, som slutter af med at vi tænder for en cd med Søs Fenger "vuggeviser" som er stille børnesange.. Men det er bare ligesom om at tøsepigen har sin egen vilje og hun skal altid liiiige prøve lidt forskelligt inden hun overgiver sig, og nu hvor vi også har fået lillebror så skal vi faktisk være to hjemme for at kunne putte... Jeg bliver i hvert fald mega streset af at skulle putte dem begge

Anmeld

1. august 2011

JeNoVa

Maise86 skriver:

Er en film til at falde i sævn på okay for børn? Hvis man har et fint putte ritual inden, men lidt læsning, snak og hygge og man så når man går ud sætter en film på for at barnet bliver liggende i sengen og slapper af?

Kom med jeres holdninger

Det, synes jeg ikke, er en god vane at give sit barn. Men jeg synes i det hele taget ikke, at små børn skal se fjernsyn. Prøv eventuelt i stedet at sætte et lydbånd (eller hvad den slags hedder i vore dage) på med en kort historie.

Anmeld

1. august 2011

Maise86

SpunkenJo skriver:

Præcis

Der er da ikke noget værre end at debatere med folk man er enig med, men en debat med en person som ikke kan holde sig saglig er lige til at lukke op og sk*** i

En go debat består af mennesker som ikke er enige, men som gerne vil dele deres synspunkter på en saglig måde

Se endnu engang må jeg give dig ret - vi to bliver ikke gode til at debatere sammen

Anmeld

1. august 2011

skønneunger

mine drenge har tv på værelset, de får lov at se lidt tegnefilm når de er puttet, og så går jeg ind og slukker når jeg syntes det er tid.

de kan sagtens forstå at det skal slukkes, det hjælper dem til lige at falde ned inden de skal sove, og jeg kan ikke se noget dårligt eller forkert i det

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

NNM skriver:

nemlig. Asta har ikk tv på værelset men skal ha det. men det skal ikk tændes når hun skal sove. det er kun til hvis hun vil se en film for sig selv og så er det os der bestemmer hvornår hun må og ikk må.

vil heller ha hun høre noget musik når hun skal sove da det også kan virke beroligende.

Go løsning

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Maise86 skriver:

Ja, hun har siden hun var helt lille haft de samme putteritualer, som slutter af med at vi tænder for en cd med Søs Fenger "vuggeviser" som er stille børnesange.. Men det er bare ligesom om at tøsepigen har sin egen vilje og hun skal altid liiiige prøve lidt forskelligt inden hun overgiver sig, og nu hvor vi også har fået lillebror så skal vi faktisk være to hjemme for at kunne putte... Jeg bliver i hvert fald mega streset af at skulle putte dem begge

ja okay. men håber da i finder noget der virker for jer.

kunne godt forestille mig det er stressende med to der skal puttes. skal selv igennem det snart venter jo nr to til oktober.
men så længe man så kan være to om at putte så er det jo godt nok. :d

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

SpunkenJo skriver:

Go løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.