ammer nu men overvejer at begynde på flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

hvad er forskellen ?

nan ha 1 er dyrere men bedre for maven, den er til hvis de har tendens til sart mave, får de meget hård mave og nan ha ikke virker kan man supplere op med grøn allomin, men snak evt med din sundhedsplejerske indne du giver grøn allomin, hvor meget, du skal starte på, men normalt er dte ca 1-2 flasker om dagen af den grønne allomin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

nan ha 1 er dyrere men bedre for maven, den er til hvis de har tendens til sart mave, får de meget hård mave og nan ha ikke virker kan man supplere op med grøn allomin, men snak evt med din sundhedsplejerske indne du giver grøn allomin, hvor meget, du skal starte på, men normalt er dte ca 1-2 flasker om dagen af den grønne allomin

min sp har kun været ved mig 2gange ,

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

jamen hvor længe har i været hjemme da ??? Normalt kommer de kun 1 gang om måneden, vi fik dog ekstra besøg, pga Daniels vægt i starten.

Men du har jo altid mulighed for at ringe til din sp, i telefontiden, og har de ikke også åbent hus 1 gang om ugen hvor du bor ?

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

jamen hvor længe har i været hjemme da ??? Normalt kommer de kun 1 gang om måneden, vi fik dog ekstra besøg, pga Daniels vægt i starten.

Men du har jo altid mulighed for at ringe til din sp, i telefontiden, og har de ikke også åbent hus 1 gang om ugen hvor du bor ?

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

hviklet ersatning ville i forslå så man undgår hård mave og de ting? bebs er født i uge 33 . og er i dag 3½ månede ca

Vi har givet NAN siden Isabella var 6 uger (hun er nu 9 mrd), og vi har aldrig haft problemer med hendes mave 

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Vi har givet NAN siden Isabella var 6 uger (hun er nu 9 mrd), og vi har aldrig haft problemer med hendes mave 

okey

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

min søn er 3mdr 2uger ..

Anmeld

31. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

ja kan jeg godt forstå .. det er ens egne sag synes jeg .. min søn har fået alle de gyldne dråber nu . og jeg bliver ved med at døje

okay....

men jeg forstår godt du vil stoppe.... jeg kunne slet ik DRØMME om at amme de børn ejg ønsker mig i fremtiden.... ELSKER den frihed der er at andre kan made...

+ mine piger har haft et fantastisk bånd med deres far hel fra starten af og jeg har faktisk aldig haft de der perioder hvor far slet ik dur og JA jeg tror på at det er fordi de har haft det bånd HELT fra fødsel af...

mine piger så også deres far som den første person da de kom ud... jeg fik dem nemelig ik lagt op til mig.. jeg VILLE ikke... de kom over til deres far med det samme...

jeg havde lige brug for 5 min for mig selv... og det var fantastisk og en KÆMPE ære for ham og som han siger det er det største han har prøvet og han er dybt taknemmelig

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

okay....

men jeg forstår godt du vil stoppe.... jeg kunne slet ik DRØMME om at amme de børn ejg ønsker mig i fremtiden.... ELSKER den frihed der er at andre kan made...

+ mine piger har haft et fantastisk bånd med deres far hel fra starten af og jeg har faktisk aldig haft de der perioder hvor far slet ik dur og JA jeg tror på at det er fordi de har haft det bånd HELT fra fødsel af...

mine piger så også deres far som den første person da de kom ud... jeg fik dem nemelig ik lagt op til mig.. jeg VILLE ikke... de kom over til deres far med det samme...

jeg havde lige brug for 5 min for mig selv... og det var fantastisk og en KÆMPE ære for ham og som han siger det er det største han har prøvet og han er dybt taknemmelig

dejligt at høre . ville os gerne have lidt mere frihed, altså hjælp og det kan jeg kun få ved at få baby på flaske, .. og så har jeg bare kæmpet med amning fra dag 1 og er ved at opgive

Anmeld

31. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

dejligt at høre . ville os gerne have lidt mere frihed, altså hjælp og det kan jeg kun få ved at få baby på flaske, ..

forstår dig 100%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.