ammer nu men overvejer at begynde på flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

jeg har jo nok mælk til bebs. bebs spiser ca hver 3time ind til kl 2 ca så sover han en 6timer , hvordan tror du jeg skal gør for ikke at få betændelse osv?

Amme så du bare for taget trykket i brystet altså i begge to . Så bliver produktionen automatisk sat ned .
Eller du KAN malke ud så du får taget trykket i brystet hvis ikke du KAN li at amme .
Sådan gjorder jeg i hvertfald . Det gør at der bliver mindre mælk og til sidst kan du hoppe måltider over uden at få ondt i brystet . Så der går 6 timer imellem du ammer eller malker ud .
Og til sidst er der slet ikke mere mælk . Det tager lidt tid . MEn det forsvinder til sidst .
Eller du KAN kontakte læge og få piller til AT stoppe mælken helt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Amme så du bare for taget trykket i brystet altså i begge to . Så bliver produktionen automatisk sat ned .
Eller du KAN malke ud så du får taget trykket i brystet hvis ikke du KAN li at amme .
Sådan gjorder jeg i hvertfald . Det gør at der bliver mindre mælk og til sidst kan du hoppe måltider over uden at få ondt i brystet . Så der går 6 timer imellem du ammer eller malker ud .
Og til sidst er der slet ikke mere mælk . Det tager lidt tid . MEn det forsvinder til sidst .
Eller du KAN kontakte læge og få piller til AT stoppe mælken helt .

okey tak .. må prøve mig lidt frem

Anmeld

30. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Ja det synes jeg .
Held og lykke

Anmeld

30. juli 2011

Minmio

Anonym skriver:

Da jeg stoppede med at amme, der skulle jeg "binde" brysterne. Det vil sige at jeg tog en stram BH på eller bandt  noget stof om dem. (ellers risikerer du brystbetændelse) Når brysterne blev meget spændte tog jeg trykket ved at malke ud en smule, men ikke det hele. Efter 5 dage - en uge havde jeg ikke mere mælk tilbage.

For resten jeg stoppede med at amme da min søn var 10 dage gammel.

Anmeld

30. juli 2011

chael

Anonym skriver:

hviklet ersatning ville i forslå så man undgår hård mave og de ting? bebs er født i uge 33 . og er i dag 3½ månede ca

NAN, har vi haft brugt. Mest fordi den fåes i alle forretninger, så man ALTID kan få fat i det.

Og så har vi haft meget glæde af nan brikkerne, som vi har taget med på tur, så det har været klar til brug

*Camilla 31+3

Anmeld

30. juli 2011

chael

Lunae skriver:

Vi bruger blå beuvais - det er det bedste efter min mening. Det var også det de brugte på skejby

På Hillerød bruger de NAN.

Det syntes jeg er det bedste

*Camilla 31+3

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

tatii72 skriver:

Da jeg stoppede med at amme, der skulle jeg "binde" brysterne. Det vil sige at jeg tog en stram BH på eller bandt  noget stof om dem. (ellers risikerer du brystbetændelse) Når brysterne blev meget spændte tog jeg trykket ved at malke ud en smule, men ikke det hele. Efter 5 dage - en uge havde jeg ikke mere mælk tilbage.

For resten jeg stoppede med at amme da min søn var 10 dage gammel.

jeg har bare fået afvide at stramt tøj på brysterne os kan give brystbetændelse :s

Anmeld

31. juli 2011

Minmio

Anonym skriver:

jeg har bare fået afvide at stramt tøj på brysterne os kan give brystbetændelse :s

Det er rigtigt hvis man ammer. Men hvis man ønsker at stoppe mælkepoduktionen hurtigt kan man binde brysterne. Der er meget delte meninger omkring dette.

Nogle siger at det er godt mens andre siger det modsatte

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Nutrimagen skulle være noget af det allermest skånsomme på markedet, ifølge min SP... Det er røvdyrt skal det lige hilses at siges.... Men hvorfor vil du gå over til flaske istedet for hvis jeg må spørge?

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nutrimagen skulle være noget af det allermest skånsomme på markedet, ifølge min SP... Det er røvdyrt skal det lige hilses at siges.... Men hvorfor vil du gå over til flaske istedet for hvis jeg må spørge?

fordi jeg bliver ved med at døje med betændelse og svamp. og har kæmpet med alt mulig efter jeg har født så kan ikke blive ved med at se positivt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.