ammer nu men overvejer at begynde på flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.829 visninger
59 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Anonym trådstarter

hviklet ersatning ville i forslå så man undgår hård mave og de ting? bebs er født i uge 33 . og er i dag 3½ månede ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Lunae

Anonym skriver:

hviklet ersatning ville i forslå så man undgår hård mave og de ting? bebs er født i uge 33 . og er i dag 3½ månede ca

Vi bruger blå beuvais - det er det bedste efter min mening. Det var også det de brugte på skejby

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Vi bruger blå beuvais - det er det bedste efter min mening. Det var også det de brugte på skejby

hvor kan jeg få det henne `? - og hvordan får jeg trappet ned på amning så jeg ikke får knuder og brystbetændelse ?..

Anmeld

30. juli 2011

Lunae

Anonym skriver:

hvor kan jeg få det henne `? - og hvordan får jeg trappet ned på amning så jeg ikke får knuder og brystbetændelse ?..

Du kan købe det i Føtex, Bilka, kiwi og sikkert også andre steder! Jeg malkede bare ud og gav min datter hvad jeg nu havde tilbage og så gik det i sig selv indenfor en uges tid. Du kan erstatte amning med en flaske og så stille og roligt lad det blive flere.

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Du kan købe det i Føtex, Bilka, kiwi og sikkert også andre steder! Jeg malkede bare ud og gav min datter hvad jeg nu havde tilbage og så gik det i sig selv indenfor en uges tid. Du kan erstatte amning med en flaske og så stille og roligt lad det blive flere.

feks. bebs spiser hver 3time om dagen - så lade et måltid være en flaske eller ? og næste uge 2 falsker eller ?

Anmeld

30. juli 2011

mortilnoahogmelina

VI bruges både grøn og blå allomin da det di det eneste som fungere her . Vi har haft så mange mave problemer så tør simpelthen ikke skifte .

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

VI bruges både grøn og blå allomin da det di det eneste som fungere her . Vi har haft så mange mave problemer så tør simpelthen ikke skifte .

okey hvor kan jeg få det henne ?

hvordan gjorde du med at stoppe ?

Anmeld

30. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

okey hvor kan jeg få det henne ?

hvordan gjorde du med at stoppe ?

KAn fåes i babySam og brugsen .
Jeg stoppede ikke helt på en gang . Jeg ammede 5 min fra hvert bryst de måltider jeg kunne og automatisk stoppede mælken så .
Han fik først bryst og SÅ flaske bagefter .

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

KAn fåes i babySam og brugsen .
Jeg stoppede ikke helt på en gang . Jeg ammede 5 min fra hvert bryst de måltider jeg kunne og automatisk stoppede mælken så .
Han fik først bryst og SÅ flaske bagefter .

jeg har jo nok mælk til bebs. bebs spiser ca hver 3time ind til kl 2 ca så sover han en 6timer , hvordan tror du jeg skal gør for ikke at få betændelse osv?

Anmeld

30. juli 2011

Minmio

Vi bruger brikker fordi at jeg synes at det er meget nemmere, og der køber vi babymælk fra Arla. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.