ammer nu men overvejer at begynde på flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

forstår dig 100%

synes bare det svært at tag fat på amme stop .. heh .. det der man virkelig kan mærke at man er første gangs mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

synes bare det svært at tag fat på amme stop .. heh .. det der man virkelig kan mærke at man er første gangs mor

pyha kan godt forstille mig det er svært...

jeg fik sådan nogle piller lige efter min fødsel som stoppede mælke produktionen...

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

min søn er 3mdr 2uger ..

altså alt efter hvornår i er kommet hjem, lyder det ikke til det er unormalt med kun 2 besøg. men hvis du gerne vil have flere besøg, kan du jo tage en snak med din SP og høre om der ikke er mulighed for dette

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

jeg stoppede med amningen da Daniel var 3 mdr, der var næsten ingen mælk, og orkede ikke at blive ved at amme, malke ud og give flaske som alligevel var mest erstatning. Daniel blev hys ved brystet for det gik alt for langsomt, og jeg stoppede fra den ene dag til den anden og fik ikke noget for at stoppe mælkeproduktionen, det holdte automatisk efter få uger

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

jeg stoppede med amningen da Daniel var 3 mdr, der var næsten ingen mælk, og orkede ikke at blive ved at amme, malke ud og give flaske som alligevel var mest erstatning. Daniel blev hys ved brystet for det gik alt for langsomt, og jeg stoppede fra den ene dag til den anden og fik ikke noget for at stoppe mælkeproduktionen, det holdte automatisk efter få uger

okey , men bare mit barn ikke har spist i 7timer (natten fordi han sover) så er de meget fyldte og hårde .. så ville det jo nok ende med at jeg får betændelse.. jeg har jo masser af mælk endnu .. 

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

pyha kan godt forstille mig det er svært...

jeg fik sådan nogle piller lige efter min fødsel som stoppede mælke produktionen...

tror os det bliver min udvej at ringe til lægen for har så meget mælk , orker bare ikke at jeg skal dukumatere for hvorfor jeg ville stoppe.. 

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

altså alt efter hvornår i er kommet hjem, lyder det ikke til det er unormalt med kun 2 besøg. men hvis du gerne vil have flere besøg, kan du jo tage en snak med din SP og høre om der ikke er mulighed for dette

mit barn blev født 6uger for tidligt, så vi var indlagt i 17dage.

Anmeld

1. august 2011

aya-zia

Anonym skriver:

tror os det bliver min udvej at ringe til lægen for har så meget mælk , orker bare ikke at jeg skal dukumatere for hvorfor jeg ville stoppe.. 

det er også latterligt at man ik bare kan få lov at stoppe når man vil... det kommer jo slet ik dem ved hvorfor

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

det er også latterligt at man ik bare kan få lov at stoppe når man vil... det kommer jo slet ik dem ved hvorfor

nej lige præcis -

Anmeld

1. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

mit barn blev født 6uger for tidligt, så vi var indlagt i 17dage.

vi var der i 16 dage, måske de ikke har ment der var ekstra behov, men føler du, at du mangler hjælp, eller et ekstra besøg, er jeg da sikker på de gerne vil komme ud over de normalt fastsatte besøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.