ammer nu men overvejer at begynde på flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

aya-zia

Anonym skriver:

hviklet ersatning ville i forslå så man undgår hård mave og de ting? bebs er født i uge 33 . og er i dag 3½ månede ca

begge mine piger fik mad inde fra apoteket af...

men det er ret dyrt og når dit barn er i den alder tror jeg det bliver spist for hurtigt da der ik er ret meget i dåserne...

men ellers ville jeg ta nam (tror jeg det hedder)  det er det eneste mine piger kunne tåle efter de var 3 måneder uden at få ondt i maven....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

fordi jeg bliver ved med at døje med betændelse og svamp. og har kæmpet med alt mulig efter jeg har født så kan ikke blive ved med at se positivt på det

ååårh nej det er heller ikke sjovt... kan godt forstå dig så

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

ååårh nej det er heller ikke sjovt... kan godt forstå dig så

tak  men ved bare ikk hvordan jeg skal bære mig ad, da jeg jo som sagt hurtigt får for meget mælk, som så danner sig til alle de trælse ting

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

begge mine piger fik mad inde fra apoteket af...

men det er ret dyrt og når dit barn er i den alder tror jeg det bliver spist for hurtigt da der ik er ret meget i dåserne...

men ellers ville jeg ta nam (tror jeg det hedder)  det er det eneste mine piger kunne tåle efter de var 3 måneder uden at få ondt i maven....

hvordan trappet du ned ? får hurtigt ondt i mine bryster og hårde pga mælk

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

tak  men ved bare ikk hvordan jeg skal bære mig ad, da jeg jo som sagt hurtigt får for meget mælk, som så danner sig til alle de trælse ting

Vil råde dig til at trappe ned... tage hvert andet måltid med flaske til at starte med og så hver trejde osv osv

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Vil råde dig til at trappe ned... tage hvert andet måltid med flaske til at starte med og så hver trejde osv osv

og hvad gør jeg med alt det mælk i brysterne ? får hurtigt ondt i venstre bryst ude i siden. synes det svært at overskue og føler mig usikker

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

og hvad gør jeg med alt det mælk i brysterne ? får hurtigt ondt i venstre bryst ude i siden. synes det svært at overskue og føler mig usikker

Du kan donere det til sygehuset og få en god slat penge for det ellers så kan du pumpe det ud og give det til dit barn?

Anmeld

31. juli 2011

Ansemusen

Du kan henten trappe lige så stille ned med at erstatte hvert andet måltid med flaske. Eller du kan få nogle piller, som stopper mælkeproduktionen!

Hvis du vælger at trappe ned, kan du jo altid gøre det langsommere end jeg foreslår, hvis det begynder at gøre for ondt.

Hvis du tager pillerne, så må du ikke amme mere!

Anmeld

31. juli 2011

Ansemusen

Muhmi skriver:

Du kan donere det til sygehuset og få en god slat penge for det ellers så kan du pumpe det ud og give det til dit barn?

Jeg ved ikke om det er sådan alle steder, men på Hvidovre hvor jeg fødte, skal man først til sundhedsundersøgelse og have taget blodprøver osv. ffor at blive godkendt som mælkedonor. Og man skal starte max. 8 uger efter fødslen. Aner ikke hvorfor!

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Ansemusen skriver:

Jeg ved ikke om det er sådan alle steder, men på Hvidovre hvor jeg fødte, skal man først til sundhedsundersøgelse og have taget blodprøver osv. ffor at blive godkendt som mælkedonor. Og man skal starte max. 8 uger efter fødslen. Aner ikke hvorfor!

Okay, jamen det kan vel egentlig godt passe

Men det er da værd at undersøge...

ikke nok med at man får en god del penge for det, så hjælper man jo også de små babyer der er blevet født for tidligt.... Det er jo en gave i sig selv synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.