Maja88 skriver:
men SP sagde.. at enten så gav jeg flaske og ellers tog jeg kampen op. og øgede mælkeproduktionen.. og det ville jeg ikke kunne gøre når hun får en flaske...
for var ellers det vi har gjort indtil nu
Det vil jeg give din sp ret i, med den viden jeg har. Men når det er sagt, så skal det selvfølgelig også vende på et tidspunkt så man kan se at produktionen rent faktisk kommer op. En flaske kan sagtens forstyrre mere end gavne tror jeg, men det afhænger nok også af situationen. Jeg ville også lægge hende til brystet så ofte som muligt.
Spiser du selv nok? Og hviler og sover du nok? Nogle gange kan det hjælpe produktionen at tage et godt langt hvil med babyen tæt på. Måske i din seng? Og evt med hud mod hud? Det skulle være fantastisk for mælkeproduktionen. Og det virker i hvert fald her.
Jeg tvivler på du ryger, men nikotin kan jo ellers nedsætte produktionen. Og nogle mener at malkemaskine (eller hvad det hedder, brystpumpe?) ikke stimulerer produktionen nok, men det gør barnets sutten. Jeg synes i hvert fald at dete r flto du kæmper for amningen og under alle omstændigheder har du jo ammet et stykke tid, hvilket er super flot og super dejligt og sundt for dit barn. Jeg håber det vender for jer (nu har jeg ikke lige læst hele tråden, så er måske håbløst bagud).
Men godt kæmpet i hvert fald og held og lykke 
Anmeld