Maja88 skriver:
men SP sagde.. at enten så gav jeg flaske og ellers tog jeg kampen op. og øgede mælkeproduktionen.. og det ville jeg ikke kunne gøre når hun får en flaske...
for var ellers det vi har gjort indtil nu
WHAT??????
Ej, der er hun da helt forkert på den...
Jeg ammede Lilje fuldt ud til hun var lidt over 4 måneder, men hun tog heller ikke ordentligt på, så blev enig med sp om at vi gav en flaske til natten, og begyndte på grød om formiddagen, resten af dagen fik hun mælk ved mig.
Nu bliver Lilje om 1 uge hele 9 måneder, hun vokser flot, spiser 4 faste måltider om dagen ca, bliver ammet ved mig 1-2 gange om dagen nogen gange 3 eller 4, alt efter hvor vi er henne når hun skal sove. Er vi ude, får hun ikke natflaske kl 20, men bliver ammet og sover derefter, så får hun natflaske når vi kommer hjem, og hun skal i egen seng.
Men pointen er lissom at du sagtens kan give en flaske til natten, eller supplere op hvis din mælk ikke giver nok, uden der skulle ske noget, specielt når i allerede har gjort det. Nogen børn afviser brystet efter de er begyndt med flaskesupplering, men holder du hende på en sut 1, så skal hun stadig kæmpe for at få mælk ud, og hun vil stadig tage brystet (min erfaring hvertfald
)
Så syntes din sp er helt forkert på den...
Anmeld