er jeg en dårlig mor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Maja88

Muhmi skriver:

Et ord: Pikasol

Det virker virkelig, det gør mælken fed og lækker

jamen jeg prøver..

er det ikke også god til ens hår og negle eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Muhmi

Maja88 skriver:

jamen jeg prøver..

er det ikke også god til ens hår og negle eller noget

Tager du dem i forvejen eller hvad?

Jo det er fiskeolie... Så det er godt for alt muligt

Anmeld

28. juli 2011

Maja88

Muhmi skriver:

Tager du dem i forvejen eller hvad?

Jo det er fiskeolie... Så det er godt for alt muligt

nej gør jeg ikke.. er det bare normal fiskeolie?? for det har jeg da i skabet..

Anmeld

28. juli 2011

VIPpigen

Maja88 skriver:

ja altså hun har "kun" tabt sig 100g på en uge.. men hun har heller ikke taget det på hun skal så.. men hun har nogle gode lår.. så SP sagde hun ikke var bekymret.. for hun var jo ikke afmagret

Hehe... Syntes hun lyder meget som min datter, Lilje har heller ikke fulgt kurven siden hun var 2 måneder, før start maj Altså til hun var 6 måneder... Så er lidt spændt på hvad vægt og længde siger om en lille måned når sp kommer igen...

Det skal lige siges at sp var ved at vælte bagom da hun var her sidst i juni. Det var under 8 uger siden hun havde set Lilje, og hun havde taget 1900 g på, og vokset 4,5 cm... Så bare vent når den bette skal starte på fast føde, så kommer der rigtig skub i det

Anmeld

28. juli 2011

Muhmi

nej gør jeg ikke.. er det bare normal fiskeolie?? for det har jeg da i skabet..

Nu ved jeg at pikasol virker virkelig godt og vil derfor anbefale disse... Men ja, påbegynd dine fiskeolie tab. i aften, tag tre ad gangen (hver dag), gå ud og køb pikasol, påbegynd dem istedet, drik masser af vand og om en uge eller endda før så vil jeg næsten vædde med at din pige ikke skriger af sult og endda får nogle gode lår

Og tro på dig selv! Du er en god mor fordi du vil det her, det er en god ting at have med i bagagen som baby

Anmeld

28. juli 2011

raca

nåreja sprøg hvilke kurver sp, baser udregningerne på.. mht kurvefald..

ammebørn og mme børn vokser forkeligt...

men self skal hun ikke tabe sig...

Anmeld

28. juli 2011

Maja88

vil lige påpege at min datter altså IKKE skriger af sult...

har hun aldrig gjort....

for så ville jeg aldrig gennemføre det her..

Anmeld

28. juli 2011

Muhmi

Maja88 skriver:

vil lige påpege at min datter altså IKKE skriger af sult...

har hun aldrig gjort....

for så ville jeg aldrig gennemføre det her..

Nej fik det også fra et af indlægne her og så har jeg blandet det sammen

Men det vil virke så din datter tager på

Anmeld

29. juli 2011

Tulle28

Nej jeg synes ikke du er en dårlig mor - overhovedet! Har du talt med din læge, SP eller en ammerådgiver (der er jo een herinde under "Rådgivning") om det? Mange SP'er vil nok bare sige at du skal begynde at give hende grød, det er de færreste (er min erfaring) som rent faktisk ved noget om amning.

Det der med kurver skal man altså tage med et gran salt. Er hun glad og trives?

Anmeld

29. juli 2011

Tulle28

raca skriver:

jeg syntes faktisk det lyder ganske fornuftigt at kæmpe lidt for amningen..og særligt at vække hende, hvis hun som 4 mdr sover 12 timer om natten og ikke tager på er det nok noget af skylden... små børn må meget gerne spise om natten, da de sjældet kan fylde deres energi behov i løbet af 12 timer.. det er slet ikke sundt for dem at faste i 12 timer.. IMO.

har du haft ringet til ammevejledrerne.. de kan helt sikkert komme med nogle gode bud på hvad du skal gøre

har du prøvet og ammethe amme bombe også senge hygge og sam sovning til jer..

at du ikke kan malke ud betyder ikke du ikke har mælk.. nogle folk er bare ikke malkevenlige... jeg kan ikke malke en dråbe ud.. men har ammet den ene fuldt til han var ca 8 mdr og den anden til hun var 6 mdr... og kunne i sygdomsperioder nemt fulamme dem i løbet af et døgnstid.. frem til de ca var 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.