Er lidt paf... Hvad synes i...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

ønskebørn74

SpunkenJo skriver:

Boykot hende!!!

Sådan en sur gammel k*****

Sorter hende fra!!

Hvorfor kan I ikke adoptere, hvis jeg må være så fræk at spørge

Jeg forsøgte som 16 årig at begå selvmord og var i den forbindelse indlagt under døgnvagt på den lukkede psykreatiske afdeling. Jeg har haft en hård barndom med seksuelle overgreb fra min biologiske far og andre. Flyttede hjemmefra inden jeg blev 15år pga. dette og andre ting. Har gået til psykolog en del af mit liv. Jeg er dessuden overvægtig Har PCOS og er nu under udredning for en autoimun sygdom..

Og min mand er ved militæret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

ønskebørn74

SpunkenJo skriver:

Jeg er paf

Satans møgkælling!!

Hba siger du til hende når hun siger sådan? Jeg havde skældt ud hvis det var mig!!!

Har hver gang låst mig inde på toilettet og tudet... Den er gået rent ind hver gang, vreden er først kommet når jeg har fået det vendt i hovedet...

Anmeld

28. juli 2011

SpunkenJo

Jeg forsøgte som 16 årig at begå selvmord og var i den forbindelse indlagt under døgnvagt på den lukkede psykreatiske afdeling. Jeg har haft en hård barndom med seksuelle overgreb fra min biologiske far og andre. Flyttede hjemmefra inden jeg blev 15år pga. dette og andre ting. Har gået til psykolog en del af mit liv. Jeg er dessuden overvægtig Har PCOS og er nu under udredning for en autoimun sygdom..

Og min mand er ved militæret..

Kan godt se det er en dårlig kombi af en masse ting, som vil gøre en uegnet til at adoptere

Overvægtig med pcos, er heller ikke vejen frem når man så brændende ønsker dig en baby.

Helt banalt: har du vært ved en diætist? Kostomlægning? Træning? Altså en komplet livstilsændring!
- måske det er der I skal starte.....?

Jeg ønsker jer det bedste, og håber hende "djævlen" mister evnen til at tale!!! Eller ihvertfald evnens til at sammensætte så grimme sætninger!!

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

SpunkenJo skriver:

Kan godt se det er en dårlig kombi af en masse ting, som vil gøre en uegnet til at adoptere

Overvægtig med pcos, er heller ikke vejen frem når man så brændende ønsker dig en baby.

Helt banalt: har du vært ved en diætist? Kostomlægning? Træning? Altså en komplet livstilsændring!
- måske det er der I skal starte.....?

Jeg ønsker jer det bedste, og håber hende "djævlen" mister evnen til at tale!!! Eller ihvertfald evnens til at sammensætte så grimme sætninger!!

Jeg var slank pco'er da vi startede og ja jeg lever efter alle principper og får motion når ikke lige jeg ruger æg..

Jeg tager gennemsnitligt 7-8kg på ved hvert forsøg og vi har været igang i en del år...

Min læge mener ikke det har så meget at sige, så længe mine blodtal er fine og mine æg er gode skal det nok lykkedes.. Jeg har jo også været slank og gravid, hvor det gik galt.. Og selvom vi mistede sidste gang gik stimuleringen perfekt og vi har 6æg i fryseren og 2 friske forsøg tilbage. Og denne gang gør de en del eksra under rugningen og ind i graviditeten med medicin.. Så nu må vi se..

Anmeld

28. juli 2011

SpunkenJo

ønskebarn74 skriver:

Jeg var slank pco'er da vi startede og ja jeg lever efter alle principper og får motion når ikke lige jeg ruger æg..

Jeg tager gennemsnitligt 7-8kg på ved hvert forsøg og vi har været igang i en del år...

Min læge mener ikke det har så meget at sige, så længe mine blodtal er fine og mine æg er gode skal det nok lykkedes.. Jeg har jo også været slank og gravid, hvor det gik galt.. Og selvom vi mistede sidste gang gik stimuleringen perfekt og vi har 6æg i fryseren og 2 friske forsøg tilbage. Og denne gang gør de en del eksra under rugningen og ind i graviditeten med medicin.. Så nu må vi se..

Jeg håber det bedste for jer

Anmeld

28. juli 2011

Carl-Emil's mor

ønskebarn74 skriver:

Vi har jo lige for et par uger været igennem vridemaskinen.. Først beskeden vi var venter os og en masse akut scanninger og til sidst viste det sig at graviditeten var gået istå..

Jeg er stadig nede og tuder indimellem meget.. Jeg går jo på dagpenge og er stadig sygemeldt  her 2 uger efter vi mistede.. E familiemedlem spurgte om ikke jeg var lidt pivet og ikke burde være sygemeldt mere.. Hvad mener i??

Jeg synes jo det er vores sag.. Jeg ved bare at jeg mentalt ikke er klar til at komme ud i job.. Mit hjerte er knust og nogle dage tuder og sover jeg det meste af dagen.. Andre dage som de sidste 2 går det ok..  Min mand har bedt mig tale med lægen om at komme til en psykolog.. For han kan mærke jeg ikke er mig selv og at han ikke er nok..

Hold op den sved.. Er spændt på hvad i mener...

Først og fremmest kæmpe  til dig...

Dernæst så synes jeg absolut at psykolog vil være en kæmpe stor fordel..  Hellere psykolog en gang for meget end en gang for lidt.. men jeg har så også set hvordan det kan gå hvis man ikke får lov til at få bearbejdet den sorg og smerte man har når man mister...

Så jeg håber du vil lytte til din kæreste og at I kan støtte hinanden igennem dette

Anmeld

28. juli 2011

modesty

ønskebarn74 skriver:

Lidt svært det er nærmeste familie det drejer sig om... Mormor og morfar, der er med til alle familie fødselsdage og helligdage...

Øv...

Anmeld

28. juli 2011

Leonora

Nogle mennesker er ufølsomme og tænker sig ikke om.....og jeg synes som tidl skrevet at det er pisse tarveligt og hun burde skamme sig max...BASTA...

Jeg synes også at du på et tidspunkt skal sætte dig i respekt og fortælle hende at det går langt over din grænse. Det kan gøres på manger måder. Jeg har af erfaring lært at man kommer langt med at fortælle folk når de går over min personlige grænse. Ikke så meget sige " du sagde og du gør" men mere fortælle på den hårde måde hvad det gør ved dig og at din grænse er nået.
Ìg ja det er svært når når det et mandens famile men det giver en langt bedre magt balance...

Jeg forstår godt du bliver ramt når du er følelsmæssigt i ubalance efter tabet...og det et helt bereitiget....jeg tror samtidigt at du har godt af lidt psykolog hjælp til at bearbejde dine tanker...det kan være svært at lukke det inderste ud til manden som også selv er påvirket af situatioen....jeg har selv haft god gavn af en psykolog flere gange i mit liv. Både til store og små problemer....det er super godt...

Jeg håber snart at I får lidt medvind for det er sku unfair at I skal kæmpe som i gør.

Mange tanker fra mig til dig

Anmeld

29. juli 2011

nielsen80

Vi har jo lige for et par uger været igennem vridemaskinen.. Først beskeden vi var venter os og en masse akut scanninger og til sidst viste det sig at graviditeten var gået istå..

Jeg er stadig nede og tuder indimellem meget.. Jeg går jo på dagpenge og er stadig sygemeldt  her 2 uger efter vi mistede.. E familiemedlem spurgte om ikke jeg var lidt pivet og ikke burde være sygemeldt mere.. Hvad mener i??

Jeg synes jo det er vores sag.. Jeg ved bare at jeg mentalt ikke er klar til at komme ud i job.. Mit hjerte er knust og nogle dage tuder og sover jeg det meste af dagen.. Andre dage som de sidste 2 går det ok..  Min mand har bedt mig tale med lægen om at komme til en psykolog.. For han kan mærke jeg ikke er mig selv og at han ikke er nok..

Hold op den sved.. Er spændt på hvad i mener...

Hej Søde,
først og fremmest et kæmpe kram, verden er bare uretfærdig, og kan slet ikke forstå I skal igennem alt det.
Synes bestemt ikke du er pivet, og som mange andre skriver, tror jeg, det er en rigtig god ide at snakke med nogle om jeres situation og alle de føleser der er forbundet med det.

At være i behandling er virkelig hårdt både fysisk og mentalt - man er konstant i beredskab, og man slapper aldrig helt af. Jeg snakkede med en veninde den anden dag, hvor jeg sagde til hende, at jeg glædede mig til at have en dag, hvor jeg bare sådan var OK - ikke vildt glad og overstadig, ej heller ked af det. Man er altid enten det ene eller det andet, tingene er aldrig helt i stilstand - den ene dag er man fuld af positivitet og håb, den anden dag total nede. At være i den den tilstand, er virkelig hårdt, og forlange at en person der har det sådan samtidigt er aktiv jobsøgende med aktivering m.m. er simpelthen en opskrift på et sammenbrud. En ting er os andre, som har et arbejde med rutiner og kendte kollegaer, som godt kan acceptere en "off dag", men du skal jo ud nye steder, hvor man skal være meget mere på........Lene det må du simpelthen ikke presse dig selv til, du ender med at bryde helt sammen, kroppen kan ikke holde til det. Du skal passe på dig selv, og sørge for at du har det så godt som muligt i denne situation.

Til sidst din kærestes mormor lyder meget gammeldags, og en smule tosset. Du kan selvfølgelig ikke lukke hende ude af dit liv, men måske du skulle prøve at undgå hende så meget som muligt, og hvis I skal være sammen med hende, sørg for at du ikke er alene med hende - hold dig til din mand, så han kan agere buffer.
Hold op hvor jeg håber det snart er din tur!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

29. juli 2011

Skouboe

Jeg sidder og tænker på at lægerne er opmærksomme på din eventuelle autoimmune sygsom? Der er nogle stykker, der påvirker evnen til at holde på en graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.