Er lidt paf... Hvad synes i...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Wimmie

ønskebarn74 skriver:

Vi har jo lige for et par uger været igennem vridemaskinen.. Først beskeden vi var venter os og en masse akut scanninger og til sidst viste det sig at graviditeten var gået istå..

Jeg er stadig nede og tuder indimellem meget.. Jeg går jo på dagpenge og er stadig sygemeldt  her 2 uger efter vi mistede.. E familiemedlem spurgte om ikke jeg var lidt pivet og ikke burde være sygemeldt mere.. Hvad mener i??

Jeg synes jo det er vores sag.. Jeg ved bare at jeg mentalt ikke er klar til at komme ud i job.. Mit hjerte er knust og nogle dage tuder og sover jeg det meste af dagen.. Andre dage som de sidste 2 går det ok..  Min mand har bedt mig tale med lægen om at komme til en psykolog.. For han kan mærke jeg ikke er mig selv og at han ikke er nok..

Hold op den sved.. Er spændt på hvad i mener...

Jeg synes (undskyld mit sprog) at dette familiemedlem skulle blande sig udenom og prøve at have lidt mere situationsfornemmelse. At kalde en person 'pivet' som står i din situation er da virkelig at sparke til én der ligger ned

Jeg synes du skal gøre som du føler - og så lytte til din mand; han vil dig uden tvivl det bedste, og I to er jo sammen om dette. Det ville nok ikke engang skade hvis I begge snakkede med en professionel om hvad I gennemgår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Nessie

Jeg synes, lige som de andre, at en psykolog nok ville være en god idé.

Med jeres forhistorie, så undrer jeg mig til stadighed over, at I "tør" blive ved, det må være så frygtelig hårdt, og at tale det igennem med en professionel vil nok være rigtig godt.

Håber det bedste for jer

Ps. Andre skal ikke blande sig i hvor længe du er sygemeldt, det tjener ingen noget godt at melde sig på banen for tidligt, hvis det så bare ender ud i en anden sygemelding, så tag den tid det nu engang tager

Anmeld

28. juli 2011

Mi

Det er sikkert godt at få talt ud om dine oplevelser og følelser.

Jeg klarede det selv, da vi gik igennem behandlinger, syntes egentlig jeg klarede det godt.

Men da vi så skulle igang med at lave lillesøster, så var jeg slet ikke forberedt på at de samme følelser ville vælte op igen, og jeg blev helt slået ud.

Det er nok bedre at se tingene i øjnene nu, i stedet for om måneder eller år, hvor det så dukker op i forbindelse med noget andet.

Anmeld

28. juli 2011

SpunkenJo

Nu ved jeg ikke om vedkommende der sagde sådan til dig kender hele jeres baggrundshistorie??? For hvis det er første og eneste gang I har mistet, kan jeg måske godt forstå vedkommendes reaktion, for min første tanke er, at hvis man bliver væltet så meget af pinden ved at miste en enkelt gang, så må der ligge noget mere bag, som ikke kun handler om at man er ked af at have mistet.

- Jeg håber ikke jeg blir misforstået, for jeg mener bestemt ikke det er en lille ting at miste MA/SA eller lign, men det er jo slet slet ikke unormalt. Det sker jo rent faktisk for ret mange, at man mister en enkelt gang. Det er jo naturens måde, at sortere ikke levedygtige fostre fra.

Tilgengæld så syns jeg ikke vedkommende kan være bekendt at komme med sådan en dum kommentar hvis vedkommende kender til din/jeres historie. Så er det bare koldt og ondt sagt. Vedkommende burde derimod bakke dig op, og støtte dig i fx. at komme til en psykolog. Personen der har sagt sådan til dig, må mangle empati!!!

Jeg håber du/I får søgt jer noget hjælp, så i kan komme hele ud på den anden side.

Jeg ønsker jer alt held og lykke i fremtiden, samt en baby så hurtig som muligt

KH Jo

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

SpunkenJo skriver:

Nu ved jeg ikke om vedkommende der sagde sådan til dig kender hele jeres baggrundshistorie??? For hvis det er første og eneste gang I har mistet, kan jeg måske godt forstå vedkommendes reaktion, for min første tanke er, at hvis man bliver væltet så meget af pinden ved at miste en enkelt gang, så må der ligge noget mere bag, som ikke kun handler om at man er ked af at have mistet.

- Jeg håber ikke jeg blir misforstået, for jeg mener bestemt ikke det er en lille ting at miste MA/SA eller lign, men det er jo slet slet ikke unormalt. Det sker jo rent faktisk for ret mange, at man mister en enkelt gang. Det er jo naturens måde, at sortere ikke levedygtige fostre fra.

Tilgengæld så syns jeg ikke vedkommende kan være bekendt at komme med sådan en dum kommentar hvis vedkommende kender til din/jeres historie. Så er det bare koldt og ondt sagt. Vedkommende burde derimod bakke dig op, og støtte dig i fx. at komme til en psykolog. Personen der har sagt sådan til dig, må mangle empati!!!

Jeg håber du/I får søgt jer noget hjælp, så i kan komme hele ud på den anden side.

Jeg ønsker jer alt held og lykke i fremtiden, samt en baby så hurtig som muligt

KH Jo

Vedkommende kender vores situation... 2 SA 1 MA og 2 BIO... Og snart 11 års forsøg med at blive forældre... Vedkommende mente også for et par år siden at jeg skulle stoppe min mands og mit forhold... Så han kan få en ny kone der kan få børn...

Er så frustreret over at de ikke ser mig som en rigtig kvinde og kvinden til min mand fordi jeg har svært ved at få børn...

Anmeld

28. juli 2011

SpunkenJo

Vedkommende kender vores situation... 2 SA 1 MA og 2 BIO... Og snart 11 års forsøg med at blive forældre... Vedkommende mente også for et par år siden at jeg skulle stoppe min mands og mit forhold... Så han kan få en ny kone der kan få børn...

Er så frustreret over at de ikke ser mig som en rigtig kvinde og kvinden til min mand fordi jeg har svært ved at få børn...

Den person skal da vidst bare sorteres fra i jeres liv. Det er ikke en person der er værd at bruge hverken negativ eller positiv energi på!!

UD med vedkommende!!

Jeg håber på det bedste for jer.

Uanset om du selv føder dine børn, adopterer dem, eller får dem på gule plader, så er man en kvinde og MOR så længe man er det i hjertet

Du er et eller andet sted allerede mor nu, du mangler bare barnet at øse din kærlighed ud over. Jeg ved det barn findes derude. Om det så er et du selv skal bære i vommen, eller adoptere er jo fuldstændig lige meget.

Du er kvinden for din mand, for det har han jo valgt du skal være. Sikke dog nogen tåbelige kommentarer den person du kender kommer med

Kæmpe krammer

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

SpunkenJo skriver:

Den person skal da vidst bare sorteres fra i jeres liv. Det er ikke en person der er værd at bruge hverken negativ eller positiv energi på!!

UD med vedkommende!!

Jeg håber på det bedste for jer.

Uanset om du selv føder dine børn, adopterer dem, eller får dem på gule plader, så er man en kvinde og MOR så længe man er det i hjertet

Du er et eller andet sted allerede mor nu, du mangler bare barnet at øse din kærlighed ud over. Jeg ved det barn findes derude. Om det så er et du selv skal bære i vommen, eller adoptere er jo fuldstændig lige meget.

Du er kvinden for din mand, for det har han jo valgt du skal være. Sikke dog nogen tåbelige kommentarer den person du kender kommer med

Kæmpe krammer

Lidt svær at sortere fra... Det er hans mormor...

Anmeld

28. juli 2011

Mi

ønskebarn74 skriver:

nej nej nej det sagde hun bare ikke  Undskyld, men en person som kan finde på at blande sig i, og foreslå at du skulle gå fra din mand er ikke ret i hovedet.

Har i overvejet adoption? for det er bare hårdt at blive ved at prøve og prøve uden succes

Anmeld

28. juli 2011

mortilflere

ønskebarn74 skriver:

Sådan en person fortjener sg ik dit selvskab , det har h*n slet ikke fortjent!

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

Mi skriver:

nej nej nej det sagde hun bare ikke  Undskyld, men en person som kan finde på at blande sig i, og foreslå at du skulle gå fra din mand er ikke ret i hovedet.

Har i overvejet adoption? for det er bare hårdt at blive ved at prøve og prøve uden succes

Vi kan desværre ikke adoptere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.