Nu ved jeg ikke om vedkommende der sagde sådan til dig kender hele jeres baggrundshistorie??? For hvis det er første og eneste gang I har mistet, kan jeg måske godt forstå vedkommendes reaktion, for min første tanke er, at hvis man bliver væltet så meget af pinden ved at miste en enkelt gang, så må der ligge noget mere bag, som ikke kun handler om at man er ked af at have mistet.
- Jeg håber ikke jeg blir misforstået, for jeg mener bestemt ikke det er en lille ting at miste MA/SA eller lign, men det er jo slet slet ikke unormalt. Det sker jo rent faktisk for ret mange, at man mister en enkelt gang. Det er jo naturens måde, at sortere ikke levedygtige fostre fra.
Tilgengæld så syns jeg ikke vedkommende kan være bekendt at komme med sådan en dum kommentar hvis vedkommende kender til din/jeres historie. Så er det bare koldt og ondt sagt. Vedkommende burde derimod bakke dig op, og støtte dig i fx. at komme til en psykolog. Personen der har sagt sådan til dig, må mangle empati!!!
Jeg håber du/I får søgt jer noget hjælp, så i kan komme hele ud på den anden side.
Jeg ønsker jer alt held og lykke i fremtiden, samt en baby så hurtig som muligt

KH Jo
Anmeld