Er lidt paf... Hvad synes i...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

ønskebørn74

Skouboe skriver:

Jeg sidder og tænker på at lægerne er opmærksomme på din eventuelle autoimmune sygsom? Der er nogle stykker, der påvirker evnen til at holde på en graviditet.

De er opmærksomme på det i næste forsøg.. Får medicin for at modhvirke dette.. Og det er ikke en af dem der er slemme hvis jeg lever efter den.. Så vores barn kommer ikke til at mærke det i barndommen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

ønskebørn74

Skouboe skriver:

Jeg sidder og tænker på at lægerne er opmærksomme på din eventuelle autoimmune sygsom? Der er nogle stykker, der påvirker evnen til at holde på en graviditet.

Jeg har lige lavet en ny opdatering på det hele. I samråd med kliniken og lægen starter vi forsøg igen så snart jeg får mens.. Her er lidt mere info:

https://www.baby.dk/debat/124683pi1/barnloeshedsbehandling/saa-er-beslutningen-taget----.aspx

Anmeld

29. juli 2011

Skouboe

ønskebarn74 skriver:

De er opmærksomme på det i næste forsøg.. Får medicin for at modhvirke dette.. Og det er ikke en af dem der er slemme hvis jeg lever efter den.. Så vores barn kommer ikke til at mærke det i barndommen..

Bare af nysgerrighed - ved du hvad de giver dig? Privigen?

Jeg har også en autoimmun sygdom, men den påvirker dog ikke evnen til at holde på en graviditet - det er derfor jeg er lidt nysgerrig

Anmeld

29. juli 2011

ønskebørn74

Skouboe skriver:

Bare af nysgerrighed - ved du hvad de giver dig? Privigen?

Jeg har også en autoimmun sygdom, men den påvirker dog ikke evnen til at holde på en graviditet - det er derfor jeg er lidt nysgerrig

Ikke endnu, får recepterne og instruktioner ved 1. scanning på 2. el. 3. dag i cyklusen. Så om 15 - 18 dage ca. opdaterer under barnløshedsbehandling herinde.

Anmeld

29. juli 2011

Skouboe

ønskebarn74 skriver:

Ikke endnu, får recepterne og instruktioner ved 1. scanning på 2. el. 3. dag i cyklusen. Så om 15 - 18 dage ca. opdaterer under barnløshedsbehandling herinde.

Så er det sandsynligvis ikke Privigen - det gives intravenøst og er derfor kun noget man behandler med på et hospital. Jeg har selv fået det i slutningen af begge mine graviditeter, for at holde mit immunforsvar nede, og jeg kender et par stykker der har fået det fra starten af graviditeten, fordi de havde problemer med boldpropper i moderkagen og derfor tabte de gentagne gange.

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Vi har jo lige for et par uger været igennem vridemaskinen.. Først beskeden vi var venter os og en masse akut scanninger og til sidst viste det sig at graviditeten var gået istå..

Jeg er stadig nede og tuder indimellem meget.. Jeg går jo på dagpenge og er stadig sygemeldt  her 2 uger efter vi mistede.. E familiemedlem spurgte om ikke jeg var lidt pivet og ikke burde være sygemeldt mere.. Hvad mener i??

Jeg synes jo det er vores sag.. Jeg ved bare at jeg mentalt ikke er klar til at komme ud i job.. Mit hjerte er knust og nogle dage tuder og sover jeg det meste af dagen.. Andre dage som de sidste 2 går det ok..  Min mand har bedt mig tale med lægen om at komme til en psykolog.. For han kan mærke jeg ikke er mig selv og at han ikke er nok..

Hold op den sved.. Er spændt på hvad i mener...

i hyar kæmpet så længe og synes ikke du er pivet. Jeg tænker om det kan være noget der minder om fødselsdepression udne at være det, men det er da klart man lider under et tab, når man lige har fået håb, drømme og ønsker opfyldt..

dit familiemedlem burde holde næsen for sig selv og skamme sig

kæmpe kram herfra. du ved hvor jeg er hvis du får brug for at snakke

Anmeld

30. juli 2011

ønskebørn74

Skouboe skriver:

Så er det sandsynligvis ikke Privigen - det gives intravenøst og er derfor kun noget man behandler med på et hospital. Jeg har selv fået det i slutningen af begge mine graviditeter, for at holde mit immunforsvar nede, og jeg kender et par stykker der har fået det fra starten af graviditeten, fordi de havde problemer med boldpropper i moderkagen og derfor tabte de gentagne gange.

De har snakket noget om hjertemagnyl for at ungå blodpropperne...

Anmeld

30. juli 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Vedkommende kender vores situation... 2 SA 1 MA og 2 BIO... Og snart 11 års forsøg med at blive forældre... Vedkommende mente også for et par år siden at jeg skulle stoppe min mands og mit forhold... Så han kan få en ny kone der kan få børn...

Er så frustreret over at de ikke ser mig som en rigtig kvinde og kvinden til min mand fordi jeg har svært ved at få børn...

Argg!!! Det sagde hun bare ikke til dig?! Hvad f... er det for noget at sige?! Hun har da overhovedet ingen situationsfornemmelse!!

Anmeld

30. juli 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Her er hendes og morfarens kommentarer i 3 andre forskellige situationer...

1. Til min 30 års fødselsdag spørger min dengang lille niece om vi ikke snart skal have en baby... Hun vil være kusine... Jeg når ikke at svare før min mands mormor svarer: DET KAN HUN IKKE FINDE UD AF... Og sejler ud af mit køkken... (hun ved vi er i fertilitetsbehandling)

2. Jeg samlede underskrifter ind for at stoppe den lov der nu gør at vi skal betale i det offentlige for 1. barn... Mandens morfars svar da jeg pænt spørger om han vil skrive under: Nej det skal mine skattepenge fandeme ikke gå til... (igen de fed vi er i fertilitetsbehandling) Jeg var lige ved at råbe ind i hovedet på ham at jeg var træt af at betale for hans sukkersyge som han havde ædt sig til og ikke passer og derfor er ude og inde af sygehuset... (type2)

3. Og nu den der slår alt... Juleaften 2år siden... Hans mormor spørger mig i hendes køkken om det ikke snart er tid til at jeg lader hendes barnebarn gå... Så han kan få en kone der fungerer og kan give dem nogle oldebørn... Tak for gaven kælling...

Igen: HAR HUN INGEN SITUATIONSFORNEMMELSE?!

Anmeld

30. juli 2011

Lisbeth1985

Hej søde!

Nu kom jeg igennem hele tråden:

1. DU ER IKKE PIVET!! Du er derimod en skøn kvinde, som kæmper en meget hård kamp for at få sit højeste ønske opfyldt. Denne kamp har mange op- og nedture..

2. Din mands mormor lyder som en kvinde uden meget sympati og situationsfornemmelse.. Selvfølgelig er hun svær at undgå, men tror det ville være en god idé at undgå hende i de perioder, hvor du er nede.. Har du overvejet at få din mand til at snakke med hende om hele situationen?

3. Næste forsøg er lykkens gang for jer!! Det håber jeg så inderligt for jer. I har fortjent det!!

Mange  og  fra Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.