lægen vil ikke se hende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

de-wett

Mor-til-asta-09 skriver:

Det lyder godt at du endelig har fået en tid.. Ja kom endelig med update, man kan ikke lade være med at tænke på når de små pus har ondt

hun har møj ondt  Det hele er bare så slemt og det gør så skide ondt på moar. også fordi jeg står selv med det hele.

Skrev i dag til hendes far for måske at få lidt opbakning, men nææ nej.

Jeg skrev: Jeg tager caroline til læge i morgen. (han aner intet om hvad hun fejler)

Han skrev: ok. skriv når du er færdig.

Jeg skrev: det skal jeg lige overveje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Mor-til-asta-09

de-wett skriver:

hun har møj ondt  Det hele er bare så slemt og det gør så skide ondt på moar. også fordi jeg står selv med det hele.

Skrev i dag til hendes far for måske at få lidt opbakning, men nææ nej.

Jeg skrev: Jeg tager caroline til læge i morgen. (han aner intet om hvad hun fejler)

Han skrev: ok. skriv når du er færdig.

Jeg skrev: det skal jeg lige overveje

Ja jeg kan "gudskelov" ikke sætte mig ind i hvordan det er at være enlig mor, og håber aldrig jeg kommer til at opleve det.. Men det mindste din eks kunne gøre var at vise omsorg overfor sin datter eller ihvertfald spørge hvad hun fejler

Anmeld

27. juli 2011

de-wett

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja jeg kan "gudskelov" ikke sætte mig ind i hvordan det er at være enlig mor, og håber aldrig jeg kommer til at opleve det.. Men det mindste din eks kunne gøre var at vise omsorg overfor sin datter eller ihvertfald spørge hvad hun fejler

skal du heller ikke ønske

Tænkte også. hmm han kunne da lige spørge hva dælen hun fejler eller noget. men åbenbart ikke. HUn er nok ikke vigtig nok.

Fjols. ja det er han sku

Anmeld

27. juli 2011

Barbamama

Du er nødt til at være rigtig hård når du ringer. Desværre. Jeg plejer at sige: Jeg vil gerne have at I kigger på min datter!!! Du kender hende bedst og ved hvornår hun skriger fordi hun er træt og når hun skriger fordi hun har ONDT! De SKAL tage dig seriøst. Og så må du sgu sige at du kommer derud uanset hvad de siger! Jeg nægter at tro de vil afvise dig i døren!

Anmeld

27. juli 2011

de-wett

michella80 skriver:

Du er nødt til at være rigtig hård når du ringer. Desværre. Jeg plejer at sige: Jeg vil gerne have at I kigger på min datter!!! Du kender hende bedst og ved hvornår hun skriger fordi hun er træt og når hun skriger fordi hun har ONDT! De SKAL tage dig seriøst. Og så må du sgu sige at du kommer derud uanset hvad de siger! Jeg nægter at tro de vil afvise dig i døren!

har også besluttet mig for at i morgen tidlig ringer jeg. hvis de ikke giver hende en tid så tager jeg derned også skal de bare ta hende. går ikke derfra før de har set på hende. !

Anmeld

27. juli 2011

Barbamama

de-wett skriver:

har også besluttet mig for at i morgen tidlig ringer jeg. hvis de ikke giver hende en tid så tager jeg derned også skal de bare ta hende. går ikke derfra før de har set på hende. !

God ide!!! Læger kan fanme være nogle røvhuller!

Anmeld

27. juli 2011

de-wett

michella80 skriver:

God ide!!! Læger kan fanme være nogle røvhuller!

meget- desværre hader bare når det har med min barn a gøre.

Anmeld

27. juli 2011

Barbamama

de-wett skriver:

meget- desværre hader bare når det har med min barn a gøre.

Ja det kan jeg godt forstå. Det er endnu sværere fordi man så gerne vil hjælpe ens lille pus. Og dem der skal hjælpe vil ikke!!! Bliver så gal over det altså!!! Det kan ikke være rigtigt at man skal skrue bissen på hver gang man ringer til lægevagten!

Anmeld

27. juli 2011

de-wett

michella80 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Det er endnu sværere fordi man så gerne vil hjælpe ens lille pus. Og dem der skal hjælpe vil ikke!!! Bliver så gal over det altså!!! Det kan ikke være rigtigt at man skal skrue bissen på hver gang man ringer til lægevagten!

nej  Det er sku hårdt .

Anmeld

27. juli 2011

Barbamama

de-wett skriver:

nej  Det er sku hårdt .

Håber hun kan få ro i nat og at de vil se hende i morgen. Stakkels pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.