lægen vil ikke se hende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.875 visninger
68 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

de-wett

Caroline havde for nogle måneder siden lungebetændelse, hvor vi fik afvide hun havde lidt væske i det venstre øre, men ikke noget alvorligt.

Her den sidste uges tid har hun haft feber hver aften (39,5-39,9), hun tager sig til venstre side af hovedet , kaster rundt med hovedet og skriger. Ringede så til lægen i morgen for at høre hvad det ku være. Det eneste svar jeg fik var at det var hendes tænder .

igen i aften er den gal og hun har så svært ved a sove. på en hel dag sover hun ca 2 tomer . senest til kl 14.00 men vil ikke sove før efter 10

hvad ville i gøre? blive ved a ringe til lægen de næste dage til de tager hende eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Mettefpigen

de-wett skriver:

Caroline havde for nogle måneder siden lungebetændelse, hvor vi fik afvide hun havde lidt væske i det venstre øre, men ikke noget alvorligt.

Her den sidste uges tid har hun haft feber hver aften (39,5-39,9), hun tager sig til venstre side af hovedet , kaster rundt med hovedet og skriger. Ringede så til lægen i morgen for at høre hvad det ku være. Det eneste svar jeg fik var at det var hendes tænder .

igen i aften er den gal og hun har så svært ved a sove. på en hel dag sover hun ca 2 tomer . senest til kl 14.00 men vil ikke sove før efter 10

hvad ville i gøre? blive ved a ringe til lægen de næste dage til de tager hende eller?

Bliv ved med at ringe til lægen!! Eller lægevagten!!... Kender det med læger jeg har også en r*vlæge.... Og vi blev ved med at presse (det var så min mormor som er rigtig syg)... Hvor er det dog trist at de ikk vil se på nogle som er syge..........

Anmeld

26. juli 2011

Hvem?

de-wett skriver:

Ville ringe til vagtlægen og køre derind med det samme, eller ringe til en ørelæge imorgen tidlig - rigtig go' bedring.

Anmeld

26. juli 2011

de-wett

Mettefpigen skriver:

Bliv ved med at ringe til lægen!! Eller lægevagten!!... Kender det med læger jeg har også en r*vlæge.... Og vi blev ved med at presse (det var så min mormor som er rigtig syg)... Hvor er det dog trist at de ikk vil se på nogle som er syge..........

er bare bange for der er noget rivene galt, for hun plejer ikke være sådan.

Anmeld

26. juli 2011

de-wett

Bondefruen skriver:

Ville ringe til vagtlægen og køre derind med det samme, eller ringe til en ørelæge imorgen tidlig - rigtig go' bedring.

vagtlægen vil heller ikke se hende

Anmeld

26. juli 2011

An&Jo

er det når hun ligger ned at hun bliver helt ulykkelig??

men derudover så burde hun ikke have feber så mange dage i streg så jeg ville ringe til vagtlægen igen her efter kl 20 hvor der højst sandsynligt er vagtskifte, og så ville jeg pointere meget kraftigt at jeg altså dukkede op med mit syge barn og så måtte de kigge på hende..

Anmeld

26. juli 2011

Mettefpigen

de-wett skriver:

er bare bange for der er noget rivene galt, for hun plejer ikke være sådan.

Så må du blive ved med at ringe... Det kan jo ikk passe at lægen ikk vil se på hende når hun har det dårligt..... Det er da derfor man har en læge....!! Ahh kan blive så irreteret over sådan noget....

Anmeld

26. juli 2011

Minmio

Jeg ville ringe til lægevagten for det lyder som en omgang mellemørebetændelse  Og sig at du VIL have at de skal se på hende fordi at hun har det simpelthen for dårligt.

Anmeld

26. juli 2011

Hvem?

de-wett skriver:

vagtlægen vil heller ikke se hende

Så må du ligesom forklare Hr. Doktor, at hun har meget feber og han ret faktisk ska se hende, ellers ring efter kl. 23, der har der ofte været vagtskifte.

Anmeld

26. juli 2011

de-wett

An&Jo skriver:

er det når hun ligger ned at hun bliver helt ulykkelig??

men derudover så burde hun ikke have feber så mange dage i streg så jeg ville ringe til vagtlægen igen her efter kl 20 hvor der højst sandsynligt er vagtskifte, og så ville jeg pointere meget kraftigt at jeg altså dukkede op med mit syge barn og så måtte de kigge på hende..

hun er ulykkelig når hun både sidder og ligger.

må nok sparke dem i r*ven og sige de ska komme igang. det er bare møj hårdt når de nægter konstant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.