lægen vil ikke se hende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

An&Jo

de-wett skriver:

hun er ulykkelig når hun både sidder og ligger.

må nok sparke dem i r*ven og sige de ska komme igang. det er bare møj hårdt når de nægter konstant

hmm okay..

normalt når det er ørerne så er det "kun" ulykkelige når de ligger ned da der så kommer ekstra pres på øret.. Det er ihvertfald hvad ørelægen har sagt til mig, men det lyder virkelig som ørerne med det du beskriver og det skal hun altså have noget imod.. har du prøvet at give hende panodil?? og er hun snottet??

Men ja du er virkelig nødt til at "sparke" til dem og så må du spille på at feberen er lidt højere, altså over 40?? normalt vil de først se dem når temperaturen overstiger 40 fordi det ellers ikke er akut for et lille barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

de-wett

An&Jo skriver:

hmm okay..

normalt når det er ørerne så er det "kun" ulykkelige når de ligger ned da der så kommer ekstra pres på øret.. Det er ihvertfald hvad ørelægen har sagt til mig, men det lyder virkelig som ørerne med det du beskriver og det skal hun altså have noget imod.. har du prøvet at give hende panodil?? og er hun snottet??

Men ja du er virkelig nødt til at "sparke" til dem og så må du spille på at feberen er lidt højere, altså over 40?? normalt vil de først se dem når temperaturen overstiger 40 fordi det ellers ikke er akut for et lille barn..

panodil er prøvet. virker kun 5 min  og snottet er hun ikke.

må kontakte dem i morgen til akuttid også må de bare ta hende !

Anmeld

26. juli 2011

An&Jo

de-wett skriver:

panodil er prøvet. virker kun 5 min  og snottet er hun ikke.

må kontakte dem i morgen til akuttid også må de bare ta hende !

har hun eventuelt lige været snottet??

min dreng er ørebarn og uden tvivl så gør det rigtig rigtig rigtig ondt på dem, og de skal helst have penicillin så hurtigt som muligt, da det vil have en effekt indenfor en halv til en hel time og dermed kan barnet igen finde ro..

jeg ville ikke vente til imorgen hvis det var mit barn, jeg havde ringet til vagtlægen og forlangt at mit barn blev set på med det samme fordi det er rigtig skidt.. der har sikkert lige været vagtskifte så jeg ville ringe igen..

Anmeld

26. juli 2011

de-wett

An&Jo skriver:

har hun eventuelt lige været snottet??

min dreng er ørebarn og uden tvivl så gør det rigtig rigtig rigtig ondt på dem, og de skal helst have penicillin så hurtigt som muligt, da det vil have en effekt indenfor en halv til en hel time og dermed kan barnet igen finde ro..

jeg ville ikke vente til imorgen hvis det var mit barn, jeg havde ringet til vagtlægen og forlangt at mit barn blev set på med det samme fordi det er rigtig skidt.. der har sikkert lige været vagtskifte så jeg ville ringe igen..

har lige snakket med dem og de sagde vi sku se natten over også ringe akut til min egen læge i morgen.

Hun har ikke været snottet siden lungebetændelsen- hun kan desværre ikke tåle penecillin (hun får nældefeber) så det kommer jo til a tage lidt længere tid med medicin, hvis det er.

Anmeld

26. juli 2011

Sundahl88

de-wett skriver:

Caroline havde for nogle måneder siden lungebetændelse, hvor vi fik afvide hun havde lidt væske i det venstre øre, men ikke noget alvorligt.

Her den sidste uges tid har hun haft feber hver aften (39,5-39,9), hun tager sig til venstre side af hovedet , kaster rundt med hovedet og skriger. Ringede så til lægen i morgen for at høre hvad det ku være. Det eneste svar jeg fik var at det var hendes tænder .

igen i aften er den gal og hun har så svært ved a sove. på en hel dag sover hun ca 2 tomer . senest til kl 14.00 men vil ikke sove før efter 10

hvad ville i gøre? blive ved a ringe til lægen de næste dage til de tager hende eller?

Jeg har et øre-barn og jeg har altid ringet til ørelægen hvis der var noget. de har det rette udstyr og de ved hvad de skal se efter - det gør de alm. læger altså bare ikke.

Anmeld

26. juli 2011

Kamulla

du tager kontakt til VL og derefter en ørelæge.. der behøver du ikke henvisning, men kontakt en imorgen.. 

i over 1 år var Noah konstant syg med infektioner i øre, næse og hals.. men lægen sagde hver gang at han bare havde lidt lysserøde øre.. min mor tog ham så til en ørelæge da hun mente der var mere galt.. og det var der.. han var fyldt med betændelse, mørkerød og et under hans trommehinde ikke var gået i stykker.. siden da har han fået dræn 4 gange..

Anmeld

26. juli 2011

aarhusmor

sørg for at hun næsten sidder op og sover og ja ringer til VL og bed igen om at se ham og ring til ørelæge akut i morgen

god bedring

Anmeld

26. juli 2011

de-wett

aarhusmor skriver:

sørg for at hun næsten sidder op og sover og ja ringer til VL og bed igen om at se ham og ring til ørelæge akut i morgen

god bedring

hun kan sagtens ligge ned det er ingen problem. Men ringer til akutlægen i morgen tidlig også må vi ta den derfra

Anmeld

26. juli 2011

Mor-til-asta-09

de-wett skriver:

Caroline havde for nogle måneder siden lungebetændelse, hvor vi fik afvide hun havde lidt væske i det venstre øre, men ikke noget alvorligt.

Her den sidste uges tid har hun haft feber hver aften (39,5-39,9), hun tager sig til venstre side af hovedet , kaster rundt med hovedet og skriger. Ringede så til lægen i morgen for at høre hvad det ku være. Det eneste svar jeg fik var at det var hendes tænder .

igen i aften er den gal og hun har så svært ved a sove. på en hel dag sover hun ca 2 tomer . senest til kl 14.00 men vil ikke sove før efter 10

hvad ville i gøre? blive ved a ringe til lægen de næste dage til de tager hende eller?

Jeg ville ringe til vagtlægen, også tage derind...

Anmeld

26. juli 2011

muzen

jeg ville ringe til en ørelæge, en alm læge har ikke redskaberne til at se om der er væske i ørene. så spring de besværgelige læger over og tag direkte kontakt til en ørelæge, hvis du er fra odense her jeg en god en :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.