lægen vil ikke se hende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

de-wett

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg ville ringe til vagtlægen, også tage derind...

hun sover nu. ringede lige inden hun gik kold men de nægtede at tage hende. de bliver ved a sige jeg skal tage til min egen læge i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Mor-til-asta-09

de-wett skriver:

hun sover nu. ringede lige inden hun gik kold men de nægtede at tage hende. de bliver ved a sige jeg skal tage til min egen læge i morgen

så bliv ved me at ring til lægen indtil han/hun vil se hende.. Jeg har aldrig fået et nej fra min læge, som han siger.. hvis der er noget forældrene er bekymret for, så skal det tjekkes.. ellers går vi jo bare og er bekymret

Anmeld

26. juli 2011

de-wett

Mor-til-asta-09 skriver:

så bliv ved me at ring til lægen indtil han/hun vil se hende.. Jeg har aldrig fået et nej fra min læge, som han siger.. hvis der er noget forældrene er bekymret for, så skal det tjekkes.. ellers går vi jo bare og er bekymret

det er rigtig nok, men i dag ringede jeg til lægen mellem 9 og 10 og de sagde nej. I morgen ringer jeg mellem 8 og 9 til deres akuttider og smørre tykt på.

Anmeld

26. juli 2011

Heidimed lea

hvis du er i tvivl om det er ørene så prøv en rigtig ørelæge... de tager imod uden henvisning og fra dag til dag...  er det ørene som driller så er de altså bare hurtige til at se det

god bedring Heidi

Anmeld

26. juli 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Ring til en ørelæge i morgen tidlig, der kræves ingen henvisning fra egen læge

Anmeld

26. juli 2011

Ansemusen

de-wett skriver:

Caroline havde for nogle måneder siden lungebetændelse, hvor vi fik afvide hun havde lidt væske i det venstre øre, men ikke noget alvorligt.

Her den sidste uges tid har hun haft feber hver aften (39,5-39,9), hun tager sig til venstre side af hovedet , kaster rundt med hovedet og skriger. Ringede så til lægen i morgen for at høre hvad det ku være. Det eneste svar jeg fik var at det var hendes tænder .

igen i aften er den gal og hun har så svært ved a sove. på en hel dag sover hun ca 2 tomer . senest til kl 14.00 men vil ikke sove før efter 10

hvad ville i gøre? blive ved a ringe til lægen de næste dage til de tager hende eller?

Hvordan kan man som læge være SÅ inkompetent og sløset!

Tænder giver kun en lille stigning i temperatur, hvis de altså gør det. Jeg ville også ringe til lægevagten med det samme!

Anmeld

26. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville smutte helt uden om akut tider og alm læge og ringe direkte til en ørelæge imorgen... man skal ikke have henvisning... jeg har spildt nok tid på alm læger ang ørebørn...(har 2 stk) og det er bare ørelægen, som er bedst... jeg gik tit forgæves hos min alm læge, hvilket jeg egentlig gør generelt.... burde skifte læge..

Anmeld

27. juli 2011

Mor-til-asta-09

de-wett skriver:

Caroline havde for nogle måneder siden lungebetændelse, hvor vi fik afvide hun havde lidt væske i det venstre øre, men ikke noget alvorligt.

Her den sidste uges tid har hun haft feber hver aften (39,5-39,9), hun tager sig til venstre side af hovedet , kaster rundt med hovedet og skriger. Ringede så til lægen i morgen for at høre hvad det ku være. Det eneste svar jeg fik var at det var hendes tænder .

igen i aften er den gal og hun har så svært ved a sove. på en hel dag sover hun ca 2 tomer . senest til kl 14.00 men vil ikke sove før efter 10

hvad ville i gøre? blive ved a ringe til lægen de næste dage til de tager hende eller?

hvordan går det med det bette pus??

Anmeld

27. juli 2011

de-wett

Mor-til-asta-09 skriver:

hvordan går det med det bette pus??

skal derned i morgen. der har jeg fået en tid. Hun har desværre været rigtig skidt i dag, men har heldigvis kunne sove . og hun gik i seng kl 9 til aften . så vi klare os lige til i morgen. skal nok gi en opdate

Anmeld

27. juli 2011

Mor-til-asta-09

de-wett skriver:

skal derned i morgen. der har jeg fået en tid. Hun har desværre været rigtig skidt i dag, men har heldigvis kunne sove . og hun gik i seng kl 9 til aften . så vi klare os lige til i morgen. skal nok gi en opdate

Det lyder godt at du endelig har fået en tid.. Ja kom endelig med update, man kan ikke lade være med at tænke på når de små pus har ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.