Barnevognsvalg - Jylland vs. Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

2babygirls

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hahaha, ja du er jo TS 

Fnis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

132319

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er der jeg synes Combi er smart - fordi den er på samme stel. Det betyder at jeg har selve metalkurven i klapvognsdelen. Et minus kan så være den ikke har svinghjul, og baby sidder lidt længere nede men det går nok. Det første år skal jeg slet ikke tænke på det alligevel.  

Sikke jeg citerer dig i dag

Kamille har siden hun var 8 måneder siddet i klapvogn og hun elsker at sidde længere nede ved jorden, især fordi det så er nemmere at "snakke" med storebror når vi er ude og gå

Fordelen ved klapvognen er også at ryggen kan ligges ned i flere niveauer, så det ikke er enten sidde helt op eller ligge helt ned.

Og ja bevares, de ligger ikke på en dyr barnevognsmadreas men de ligger jo trods alt heller ikke fladt på et brædt -Vores Emmaljunga klapvogn er i hvert fald godt polstret

Anmeld

26. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

132319 skriver:

Sikke jeg citerer dig i dag

Kamille har siden hun var 8 måneder siddet i klapvogn og hun elsker at sidde længere nede ved jorden, især fordi det så er nemmere at "snakke" med storebror når vi er ude og gå

Fordelen ved klapvognen er også at ryggen kan ligges ned i flere niveauer, så det ikke er enten sidde helt op eller ligge helt ned.

Og ja bevares, de ligger ikke på en dyr barnevognsmadreas men de ligger jo trods alt heller ikke fladt på et brædt -Vores Emmaljunga klapvogn er i hvert fald godt polstret

Anmeld

26. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tina&Martin skriver:

Ja, se det er det gode ved Odder. Den støtter helt ud til begge ender af kassen. Men jeg smider nu ikke mælk og tunge ting op til hende. Mere toiletpapir og bleer.

Jeg ved ikke hvilken vogn hende her havde. Men det var virkelig en tanketorsk af hende. Hun satte en hel indkøbskurv med ting op foran.... Det ville jeg nok ikke gøre 

Anmeld

26. juli 2011

lisesp83

Jylland - Emmaljunga. Både i barnevogn og klapvogn

Anmeld

26. juli 2011

Pigent

Tina&Martin skriver:

Hej Piger

Kom til at tænke om der er stor forskel på, om man bor på Sjælland eller i Jylland, som gør at man vælger den ene frem for den anden vogn..

Uddyb gerne, og til jer uden for "grænserne" SORRY I ikke lige kan være med.

Jeg har stemt Odder i Jylland. Jeg har ikke børn og heller ikke barnevogne, men vil gerne have Odder til mine børn. 

Anmeld

26. juli 2011

An&Jo

jeg har stemt emmaljunga - jylland

men startede faktisk med at have en odder.. Var bare SLET IKKE tilfreds med den og solgte den så igen hvor jeg bagefter købte min emmaljunga..

I klapvogn harj eg haft, Stokke, emmaljunga, hauck og nu stokke igen..

min første stokke gik i stykker (den var købt brugt til meget få penge, og var mest for at afprøve modellen) og jeg er nu vendt tilbage til en stokke, for i min verden og til mit byliv er det bare den bedste vogn.. Han kommer højt op og vi kan gå og snakke samtidig med at jeg har udsigt til hvor vi kører henne.. min søn elsker den også da han er helt vild med at sidde så højt oppe for nu kan han pludselig se andet end folks bagdele og ben..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.