Barnevognsvalg - Jylland vs. Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

2babygirls

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh, jeg håber det ikke bliver et problem. 

Vi smed det samme i den som før, og undlod at vaske noget af det før hun havde vænnet sig til den igen. Det hjalp nok meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tina&Martin skriver:

Helt sikkert.. Jeg bruger dog meget barnevognen når jeg handler for så er hun på højde med mig, plus jeg kan have flere varer med.
Men er vi med toget på shopping er det klapvognen der er med.

Det er der jeg synes Combi er smart - fordi den er på samme stel. Det betyder at jeg har selve metalkurven i klapvognsdelen. Et minus kan så være den ikke har svinghjul, og baby sidder lidt længere nede men det går nok. Det første år skal jeg slet ikke tænke på det alligevel.  

Anmeld

26. juli 2011

Tina&Martin skriver:

Vi smed det samme i den som før, og undlod at vaske noget af det før hun havde vænnet sig til den igen. Det hjalp nok meget.

Ja tror også vi gør det samme. Vi får et barnevognstæppe af Svigermor, og et af min moster, samt jeg laver et selv (vinterbarn) Så vi får nok tæpper at rutte med, og det er fint når man skal rokerer rundt. 

Åh og undskyld TS. Vi kom vist ud i en lidt længere debat om Combi. 

Anmeld

26. juli 2011

132319

Vil også lige gøre opmærksom på, at Combi vogne typisk ikke kan godkendes til sovevogn i institutioner, men som sagt køber vi nok en brugt billig sovevogn som så evt. kan komme ud til institutionen til den tid. Den tid den glæde tænker jeg. 

Nogle institutioner har selv barnevogne.

Det har de, til mit held, i min datters vuggestue. Heldigt fordi vi ikke længere har en barnevogn til hende, udover den rustne oldsag der står på altanen

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Det er der jeg synes Combi er smart - fordi den er på samme stel. Det betyder at jeg har selve metalkurven i klapvognsdelen. Et minus kan så være den ikke har svinghjul, og baby sidder lidt længere nede men det går nok. Det første år skal jeg slet ikke tænke på det alligevel.  

Ja, vores klapvogn har ikke så meget luft op til hvor musen sidder, plus i barnevognen kan jeg også lægge lidt vare hos hende, og håbe hun ikke smider dem over kanten hæhæ

Anmeld

26. juli 2011

132319 skriver:

Nogle institutioner har selv barnevogne.

Det har de, til mit held, i min datters vuggestue. Heldigt fordi vi ikke længere har en barnevogn til hende, udover den rustne oldsag der står på altanen

Dejligt! Kan jeg da håbe de har når det bliver aktuelt.  

Anmeld

26. juli 2011

Ja, vores klapvogn har ikke så meget luft op til hvor musen sidder, plus i barnevognen kan jeg også lægge lidt vare hos hende, og håbe hun ikke smider dem over kanten hæhæ

Hehe godt tænkt.  Så en der læssede ( mange) ting op foran i sin barenvogn. SÅ tippede den sgu!! Hold op hun blev forskrækket. Det var godt hendes baby var fastspændt! 

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Ja tror også vi gør det samme. Vi får et barnevognstæppe af Svigermor, og et af min moster, samt jeg laver et selv (vinterbarn) Så vi får nok tæpper at rutte med, og det er fint når man skal rokerer rundt. 

Åh og undskyld TS. Vi kom vist ud i en lidt længere debat om Combi. 

hæhæ, det er heeelt fint. jeg bliver jo SÅ klog af det

Anmeld

26. juli 2011

Tina&Martin skriver:

hæhæ, det er heeelt fint. jeg bliver jo SÅ klog af det

Hahaha, ja du er jo TS 

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Hehe godt tænkt.  Så en der læssede ( mange) ting op foran i sin barenvogn. SÅ tippede den sgu!! Hold op hun blev forskrækket. Det var godt hendes baby var fastspændt! 

Ja, se det er det gode ved Odder. Den støtter helt ud til begge ender af kassen. Men jeg smider nu ikke mælk og tunge ting op til hende. Mere toiletpapir og bleer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.