Barnevognsvalg - Jylland vs. Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

2babygirls

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vil også lige gøre opmærksom på, at Combi vogne typisk ikke kan godkendes til sovevogn i institutioner, men som sagt køber vi nok en brugt billig sovevogn som så evt. kan komme ud til institutionen til den tid. Den tid den glæde tænker jeg. 

Hæ hæ, ja den glæde må man ikke tage fra en mor... shopping, weeehu!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

2babygirls

Nessie skriver:

Har stemt blank. Vi har en Basson, og er fra Jylland

Ja, sorry... Er lidt fikseret på emmaljunga og odder kampen hæh

Anmeld

26. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tina&Martin skriver:

Ja man kan hurtigt forsvinde bag sådan en lang vogn. Har selv en odder, og er mega høj, synes jeg selv, og ret tynd, så det må også se gevaldigt smart ud hæhæ.. Men ja, jeg bruger også vores emmaljunga klapvogn når vi er med tog, HVIS nu der ikke er en venlig sjæl som kan hjælpe.

Det er også det jeg tænker. Det er vist mest i DK at vi har en ide om at man skal bruge barnevognen læææænge. I sverige bruger det klapvognen ret tidligt, og det gør man også sydpå. Det er jo drønsmart synes jeg 

Anmeld

26. juli 2011

Hæ hæ, ja den glæde må man ikke tage fra en mor... shopping, weeehu!!!

Lige præcis  Så kan man jo bare købe en gammel brugt sovevogn evt. af samme mærke så baby er nogenlunde tryg. Det siger jeg ikke nej til!

Shoppe Shoppe Shoppe! 

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Det er også det jeg tænker. Det er vist mest i DK at vi har en ide om at man skal bruge barnevognen læææænge. I sverige bruger det klapvognen ret tidligt, og det gør man også sydpå. Det er jo drønsmart synes jeg 

Ja, jeg er nok en del af den flok, men det er fordi vi har en smadder lækker madras til hende i barnevognen, som vi ikke har i klapvognen, da det er en lidt umulig opgave.

Anmeld

26. juli 2011

Tina&Martin skriver:

Ja, jeg er nok en del af den flok, men det er fordi vi har en smadder lækker madras til hende i barnevognen, som vi ikke har i klapvognen, da det er en lidt umulig opgave.

Jeg er nok lidt syglandsk - eller det er jeg jo faktisk - men af sind lige hvad det angår. Når jeg er ude skal det være nemt og ikke fylde for meget. Bliver vi boende midt i KBH kan jeg bare ikke se mig selv komme trillene med en stor vogn, slet ikke når det gælder bus og tog 

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Lige præcis  Så kan man jo bare købe en gammel brugt sovevogn evt. af samme mærke så baby er nogenlunde tryg. Det siger jeg ikke nej til!

Shoppe Shoppe Shoppe! 

hahahaha, neeej, vil også gerne svinge dankortet en gang for meget, fniiis
Vi havde dog en låne vogn (zimply) og den ville hun IKKE sove i, og da vi så fik en ny barnevogn lige som vores egen da Odder beholdte vores den anden ville hun heller ikke i den, fordi den jo ikke lugtede som den plejede!!! MEN efter 2 uger fik vi hende overtalt, pyyyh

Anmeld

26. juli 2011

Tina&Martin skriver:

hahahaha, neeej, vil også gerne svinge dankortet en gang for meget, fniiis
Vi havde dog en låne vogn (zimply) og den ville hun IKKE sove i, og da vi så fik en ny barnevogn lige som vores egen da Odder beholdte vores den anden ville hun heller ikke i den, fordi den jo ikke lugtede som den plejede!!! MEN efter 2 uger fik vi hende overtalt, pyyyh

Åh, jeg håber det ikke bliver et problem. 

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Jeg er nok lidt syglandsk - eller det er jeg jo faktisk - men af sind lige hvad det angår. Når jeg er ude skal det være nemt og ikke fylde for meget. Bliver vi boende midt i KBH kan jeg bare ikke se mig selv komme trillene med en stor vogn, slet ikke når det gælder bus og tog 

Helt sikkert.. Jeg bruger dog meget barnevognen når jeg handler for så er hun på højde med mig, plus jeg kan have flere varer med.
Men er vi med toget på shopping er det klapvognen der er med.

Anmeld

26. juli 2011

132319

Emmaljunga (bruger dog ikke barnevogn længere) Sjælland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.