Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fejl
Jylland og emmaljunga
jylland, og emmaljunga
Tina&Martin skriver: Hej PigerKom til at tænke om der er stor forskel på, om man bor på Sjælland eller i Jylland, som gør at man vælger den ene frem for den anden vogn..Uddyb gerne, og til jer uden for "grænserne" SORRY I ikke lige kan være med.
Hej PigerKom til at tænke om der er stor forskel på, om man bor på Sjælland eller i Jylland, som gør at man vælger den ene frem for den anden vogn..Uddyb gerne, og til jer uden for "grænserne" SORRY I ikke lige kan være med.
Heh .. Undrer mig lidt over fyn ikke kan være med ? .. Heh ..
Jylland, og har Emmaljunga. Ville oprindeligt IKKe have sådan én men en Odder. Det var lige til vi kom ud og "prøve" dem. Jeg har slemt bækken og kunne ikke løfte Odder-kassen, og den var meget bøvlet at få af, hvorimod Emmaljungaen, var dejlig let, både vægtmæssigt og håndteringsmæssigt.
Har været MEGET glad for vores Emmaljunga
morethanperfect skriver: Heh .. Undrer mig lidt over fyn ikke kan være med ? .. Heh ..
Tina&Martin skriver: Jaaa, sowwy!!!! Villa bare gerne se jylland vs sjælland udslaget!!!
Jaaa, sowwy!!!! Villa bare gerne se jylland vs sjælland udslaget!!!
Nåå
Sjælland og Odder
Men her er jo maaange flere fra Jylland , er her ikke ? :b
Maja_4000 skriver: Sjælland og Odder Men her er jo maaange flere fra Jylland , er her ikke ? :b
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128