Barnevognsvalg - Jylland vs. Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej Piger

Kom til at tænke om der er stor forskel på, om man bor på Sjælland eller i Jylland, som gør at man vælger den ene frem for den anden vogn..

Uddyb gerne, og til jer uden for "grænserne" SORRY I ikke lige kan være med.

København - Emmaljunga Combi

Vi har valgt en Emmaljunga fordi det er den lækreste Combi på markedet - synes jeg - og jeg gerne ville have en Combi når vi bor i byen. Flytter vi væk fra byen vil vi stadig benytte bus og tog meget, og så er det oplagt med en Combi, og så måske senere en sovevogn til den bette. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

2babygirls

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

København - Emmaljunga Combi

Vi har valgt en Emmaljunga fordi det er den lækreste Combi på markedet - synes jeg - og jeg gerne ville have en Combi når vi bor i byen. Flytter vi væk fra byen vil vi stadig benytte bus og tog meget, og så er det oplagt med en Combi, og så måske senere en sovevogn til den bette. 

Har du et billede af den combi??? Har jeg slet ikke set, eller bidt mærke i når vi var i børnebutikker

Anmeld

26. juli 2011

Har du et billede af den combi??? Har jeg slet ikke set, eller bidt mærke i når vi var i børnebutikker

Ja på deres hjemmeside kan man se hvilke Combi vogne de har. De har to forskellige grund modeller. Det er - så vidt jeg har forstået - mest designet der er forskellen på dem, og ikke så meget udstyret. 

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Mondial_Duo_Combi-477.html

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Edge_Duo_Combi-478.html

Anmeld

26. juli 2011

Tina&Martin skriver:

Vi har i øvrigt valgt den der hedder Mondial Duo Combi i creme leatherette, med classisk stel da det er med metal varekurv, og så med hvid-kantede dæk. 

Den er også super flot i Brun og Mørkeblå i alm. materiale! 

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Ja på deres hjemmeside kan man se hvilke Combi vogne de har. De har to forskellige grund modeller. Det er - så vidt jeg har forstået - mest designet der er forskellen på dem, og ikke så meget udstyret. 

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Mondial_Duo_Combi-477.html

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Edge_Duo_Combi-478.html

Ej hvor er den da piv smart!!!! Hvad er liggemålet så ??

Anmeld

26. juli 2011

Den er ikke så lang som barnevogn. Kun 80, men klapvognsdelen er 90, og så er der mange som bruger klapvognsdelen til at putte den bette i når de er på tur med den - fra ca 1 års alderen skal man nok bruge klapvognsdelen fast!

Det kan sagtens lade sig gøre, men det skal jo passe til ens temperament! Vi gør det, at vi køber den her Combi. Så har vi en klapvogn i den jo, og så køber vi nok en brugt sovevogn, som kun skal bruges til det når baby er ca. 1 år gammel. 

Jeg tror ikke det bliver noget problem. Jeg er hverken særlig høj eller bred, så synes de alm. barnevogne bliver SÅ kæmpe. Og ind og ud af bus og tog med en stor vogn er SLET ikke mig.

Trille laver combi vogne med langt liggemål, men jeg kan ikke lide materialet, og synes lidt det fixe går af, når de bliver lange. 

Anmeld

26. juli 2011

Camillee

SønderJylland og Emmaljunga

Anmeld

26. juli 2011

Nessie

Har stemt blank. Vi har en Basson, og er fra Jylland

Anmeld

26. juli 2011

Tina&Martin skriver:

Vil også lige gøre opmærksom på, at Combi vogne typisk ikke kan godkendes til sovevogn i institutioner, men som sagt køber vi nok en brugt billig sovevogn som så evt. kan komme ud til institutionen til den tid. Den tid den glæde tænker jeg. 

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Den er ikke så lang som barnevogn. Kun 80, men klapvognsdelen er 90, og så er der mange som bruger klapvognsdelen til at putte den bette i når de er på tur med den - fra ca 1 års alderen skal man nok bruge klapvognsdelen fast!

Det kan sagtens lade sig gøre, men det skal jo passe til ens temperament! Vi gør det, at vi køber den her Combi. Så har vi en klapvogn i den jo, og så køber vi nok en brugt sovevogn, som kun skal bruges til det når baby er ca. 1 år gammel. 

Jeg tror ikke det bliver noget problem. Jeg er hverken særlig høj eller bred, så synes de alm. barnevogne bliver SÅ kæmpe. Og ind og ud af bus og tog med en stor vogn er SLET ikke mig.

Trille laver combi vogne med langt liggemål, men jeg kan ikke lide materialet, og synes lidt det fixe går af, når de bliver lange. 

Ja man kan hurtigt forsvinde bag sådan en lang vogn. Har selv en odder, og er mega høj, synes jeg selv, og ret tynd, så det må også se gevaldigt smart ud hæhæ.. Men ja, jeg bruger også vores emmaljunga klapvogn når vi er med tog, HVIS nu der ikke er en venlig sjæl som kan hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.