Nessie skriver:
Jeg kan godt forstå at han ikke må tage hende op, når han står og ryger. OG også at han skal gå udenfor mens hun er der.
Men jeg forstår ikke surheden over at han ryger indenfor i sit eget hjem / sommerhus, når hun er lagt i seng, så er hun jo ikke udsat, og der kan luftes grundigt ud.
Jeg synes han har ret, i det han siger med at der jo altså også er bilos osv., og det skader mere end cigaretrøg.
Vi har også bedt folk ryge udenfor, både hos dem selv og hos os, og det respekteres, men når han først er lagt i seng, så vil jeg altså ikke bestemme hvad andre gør i deres eget hjem.
Vores tøj bliver bare vasket, og lugter jakken også, får den også lige en tur i vaskemaskinen.
Jeg synes man skal passe på, ikke at køre hetz på rygerne, de har trods alt svære rygevilkår i disse dage, og man kan altså ikke bestemme hvad folk gør i deres eget hjem, og når det kun er en gang i mellem at man er sammen med rygerne, så gør det vel ikke den store skade, i forhold til hvad vi ellers bliver udsat for.
Jeg ryger ikke selv, men prøver at være toleralt overfor alle 
Jeg har heller aldrig sagt noget til ham angående at han ryger når hun er lagt i seng. Men jeg irreterer mig over det, da han ikke lufter ud, hvilket betyder at luften er tyk af røg når vi står op med vores datter. Derudover sætter røgpartiklerne sig i alt inklussivt hendes legetøj, som hun tager i munden. Og det synes jeg ærligt talt er ulækkert for slet ikke at tale om sundhedsskadeligt.