Er broke og søger det sidste udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

mangler du evt et sæt sængetøj?? jeg har et sæt til salg som ikke er brugt. det er rigtig fint... og det koster kun 50 kroner... så kan du få det incl porto.... 

Det er sødt af dig, tak for buddet! Men min mor har lovet at sy noget sengetøj til mig, så den er heldigvis dækket ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Anonym trådstarter

AnnePedersen skriver:

JEg havde slet ikke tænkt på at spørge om der var nogen herinde som dig. HAr nemlig sidste weekend afleveret en masse baby tøj til genbrug. DEt var nok noget du ku have brugt. MEn det er dejlig så mange hjælper dig

Folk er så generøse, det er virkelig rørende! Men jeg synes også de skal tilbyde det til andre værdige trængende. Jeg var så heldig at nå at anskaffe mig en fandens masse brugt herinde, før økonomien gik skævt, så det er jo kun det sidste jeg mangler, og vil derfor ikke være en krejler og hive til mig, når der er andre der også mangler en masse

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Det kan nemt gøres billigt, fordi en hel del af tingene er unødvendige.

Sengehimmel  hører ikke under nødvendige ting

Ammepude - den fik jeg aldrig brugt! Smag og behag. Lån en af en veninde og hvis du bruger den, så ville jeg investere i en.

Uro - unødvendigt, når hun har dit smukke ansigt at se på

Babyalarm har vi heller ikke brugt, men det kommer jo meget an på, hvordan man bor.

Vi har tre børn på 1 mnd, 2 og 3 år

Tak for tippet - Jeg ved godt at nogen af tingene ikke er bydende nødvendige, men hvis nogen alligevel skulle af med det til billige penge, er det nogle ting jeg meget gerne vil købe, fordi det har en betydning for mig at bygge en hule og et dejligt hjem til min pige.. Jeg ved godt, at det ikke er det, der betyder alt, men hvis budgettet trods alt kan række så langt, vil jeg meget gerne

Men babyalarmen får vi helt sikkert brug for

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Jeg har desværre ikke nogle babyting mere, vores piger er så store. Men ville bare lige sige at sengehimmel og uro kan du sagtens undvære. Det har vi aldrig haft, og har heller ikke manglet det.

Tak for tippet! Jeg ved godt, at et par af tingene ikke er bydende nødvendige, men hvis budgettet lige kan strække til det, hvis folk sælger det billigt, vil jeg meget gerne anskaffe mig de ting (se evt. ovenstående svar)

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

alberts mor<3 skriver:

der var billederne

TAkker, skriver PB om 2 sek

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Syntes det er helt fantastisk alt den hjælp folk giver her inde.. Står godt nok selv med bebs i maven, men har gemt alt af begge pigernes tøj, kigger lige igennem hvad jeg har og skriver pb til dig i aften ( har 4 timers foreskel) betaler gerne portoen for kender godt hvordan du har det Endnu engang hvor er det FANTASTISK alle de dejlge damer her inde

Hvor er det sødt af dig! Men jeg vil helst ikke rage alt for meget til mig. Jeg nåede at dække mig ret godt ind, før økonomien gik skævt, så det er kun det sidste jeg mangler. Jeg ved, at andre også står og mangler, og jeg vil ikke nasse, så jeg søger pt bare natdragte, heldragte og strømpebukser - Og jeg vil meget gerne betale for porto også. Jeg har jo et mindre (temmelig småt) beløb til det, jeg har bare ikke råd til at købe fuld pris og i større mængder. Jeg kontakter dig lige pr pb

Anmeld

23. juli 2011

rimor

Anonym skriver:

Det ser jeg lige på - Tak!

Du er velkommmen

Anmeld

23. juli 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Hvor er det sødt af dig! Men jeg vil helst ikke rage alt for meget til mig. Jeg nåede at dække mig ret godt ind, før økonomien gik skævt, så det er kun det sidste jeg mangler. Jeg ved, at andre også står og mangler, og jeg vil ikke nasse, så jeg søger pt bare natdragte, heldragte og strømpebukser - Og jeg vil meget gerne betale for porto også. Jeg har jo et mindre (temmelig småt) beløb til det, jeg har bare ikke råd til at købe fuld pris og i større mængder. Jeg kontakter dig lige pr pb

Ved jeg har nat dragter og strømper.. Men hel dragter er jeg lidt i tvil om!! Men smid et pb..

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ved jeg har nat dragter og strømper.. Men hel dragter er jeg lidt i tvil om!! Men smid et pb..

Det gør jeg lige

Anmeld

24. juli 2011

Novbaby

Kan du sende en pb hvor du bor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.