Er broke og søger det sidste udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Jeg har vist sådan en Fisher Price uro der kan dreje rundt og spille en melodi af en art. Den er endnu ikke pakket ud af æsken, og du må gerne få den hvis den kan bruges...

Send mig evt en Pb

Tusind tak, det er sødt af dig - Men der er en anden jeg får uro af, så gem den endelig til en anden værdig trængende. Tak for omtanken!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Fenja09

Jeg tror måske at jeg har en ekstra hvid sengehimmel, som jeg højst sandsynligt ikke skal bruge alligevel - hvis du sender mig en pb så skal jeg prøve at se om jeg kan finde den

Anmeld

22. juli 2011

rimor

Anonym skriver:

Vi sidder i en meget stram økonomisk klemme pt... vi har fået en meget stor efterregning på el, som vi intet forstår af, og så har der også været en kæmpe bunke andre uventede udgifter på det seneste.. vores madkonto er i håbløst minus (vi har ikke haft overforbrugt, det har andre årsager), og kan kun LIGE betale regninger næste måned.. Der er ikke så længe til den lille kommer, og mangler de sidste ting.

Jeg vil gerne vide af den årsag om nogen af jer sælger de ting vi mangler til billige penge så jeg ikke skal købe det fra nyt og stresse, for har simpelthen ikke råd.. Prøver på ikke at tænke på det, men det er virkelig hårdt, for har ALTID hele mit liv haft styr på økonomien og det her er første gang jeg/vi sidder virkelig hårdt i det. det gør meget ondt..

Jeg søger følgende og kan kontakte jer på PB hvis det er. vil ikke binde mig til at købe det NU, skal lige have penge her til den første og se hvordan det kan løbe rundt.. Og søger self i ordentlig stand selvom det er brugt

- Sengehimmel (enten i noget piget, men meget gerne relativt neutral fx i hvidt mønster) - Det skal være inklusive stativ

- Uro som kan hænges over puslebordet

- Natdragte (til pige eller i neutral)

- Babyalarm

- Strømpebukser eller bukser med fødder (til pige eller i neutral)

- Ammepude (helst ikke i drenget motiv)

Håber nogen af jer har noget i ordentlig stand til billige penge. Undskyld hvis det lyder virkelig ynkeligt, men vi har brug for tid til at komme ovenpå økonomisk lige nu..

Har natdragter til 5,-kr/stk

Se min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/brugtmengodt

Anmeld

22. juli 2011

elvital

Jeg vil lige hurtigt komme med et godt råd: Mødrehjælpen! De hjælper familier i jeres situation... der udover så har de også butikker hvor de sælger MEGA billigt tøj/udstyr!

Prøv at google dem!

Anmeld

22. juli 2011

Isabella_mor

mangler du evt et sæt sængetøj?? jeg har et sæt til salg som ikke er brugt. det er rigtig fint... og det koster kun 50 kroner... så kan du få det incl porto.... 

Anmeld

22. juli 2011

twiggi

Hvor bor du? Jeg har en masse babytøj du må få.. Til piger.. Da jeg selv fik en pige, har tøj i 50 og 56 feks en masse natdragter, sokker, strømpebukser, t-shirts, bukser, bodyer, trøjer, heldragte og huer osv.. Alt til den lille pige - mest i lyserød, hvid og lilla primært.. Og sengetøj og sko og sutsko, hagesmækker, sutter... GRATIS :-) knus Nina Sophia.

Anmeld

23. juli 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Tusind tak, det er sødt af dig - Men der er en anden jeg får uro af, så gem den endelig til en anden værdig trængende. Tak for omtanken!

Jeg synes du skal tage imod den Den jeg har til dig er i træ og de er vidt forskellige, så den hun har, kan bruges over sengen måske..

Anmeld

23. juli 2011

kiwilouise

NinaSophia skriver:

Hvor bor du? Jeg har en masse babytøj du må få.. Til piger.. Da jeg selv fik en pige, har tøj i 50 og 56 feks en masse natdragter, sokker, strømpebukser, t-shirts, bukser, bodyer, trøjer, heldragte og huer osv.. Alt til den lille pige - mest i lyserød, hvid og lilla primært.. Og sengetøj og sko og sutsko, hagesmækker, sutter... GRATIS :-) knus Nina Sophia.

hvis TS ikke vil have det så er jeg meget interesseret  skal føde om 2 uger og har næsten ikke noget til nyfødt.

Anmeld

23. juli 2011

Muhmi

Hold op hvor er det sødt af dig! Sådan et tilbud kan man da næsten ikke sige nej til...

Bare det jeg ville sige... Er bare meget positivt overrasket over hvor søde folk er til at hjælpe herinde

Anmeld

23. juli 2011

AnnePedersen

JEg havde slet ikke tænkt på at spørge om der var nogen herinde som dig. HAr nemlig sidste weekend afleveret en masse baby tøj til genbrug. DEt var nok noget du ku have brugt. MEn det er dejlig så mange hjælper dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.