Er broke og søger det sidste udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.101 visninger
50 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Anonym trådstarter

Vi sidder i en meget stram økonomisk klemme pt... vi har fået en meget stor efterregning på el, som vi intet forstår af, og så har der også været en kæmpe bunke andre uventede udgifter på det seneste.. vores madkonto er i håbløst minus (vi har ikke haft overforbrugt, det har andre årsager), og kan kun LIGE betale regninger næste måned.. Der er ikke så længe til den lille kommer, og mangler de sidste ting.

Jeg vil gerne vide af den årsag om nogen af jer sælger de ting vi mangler til billige penge så jeg ikke skal købe det fra nyt og stresse, for har simpelthen ikke råd.. Prøver på ikke at tænke på det, men det er virkelig hårdt, for har ALTID hele mit liv haft styr på økonomien og det her er første gang jeg/vi sidder virkelig hårdt i det. det gør meget ondt..

Jeg søger følgende og kan kontakte jer på PB hvis det er. vil ikke binde mig til at købe det NU, skal lige have penge her til den første og se hvordan det kan løbe rundt.. Og søger self i ordentlig stand selvom det er brugt

- Sengehimmel (enten i noget piget, men meget gerne relativt neutral fx i hvidt mønster) - Det skal være inklusive stativ

- Uro som kan hænges over puslebordet

- Natdragte (til pige eller i neutral)

- Babyalarm

- Strømpebukser eller bukser med fødder (til pige eller i neutral)

- Ammepude (helst ikke i drenget motiv)

Håber nogen af jer har noget i ordentlig stand til billige penge. Undskyld hvis det lyder virkelig ynkeligt, men vi har brug for tid til at komme ovenpå økonomisk lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Laulund87

Skriv lige til mig

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

jeg har en ammepude du må få..

det er en billig en ude fra Bilka af, og den er i helt neutrale farver.. nemlig hvid og beige..

du skal bare selv betale portoen da jeg selv har lidt økonomi at rette op på næste måned desværre

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

har faktisk også et sæt babyalarmer fra ikea jeg ikke bruger mere, og de virker upåklagelige..

hvis du vil må du også FÅ dem

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jeg har en ammepude du må få..

det er en billig en ude fra Bilka af, og den er i helt neutrale farver.. nemlig hvid og beige..

du skal bare selv betale portoen da jeg selv har lidt økonomi at rette op på næste måned desværre

Hvor er det bare sødt af dig! Tusind tak! Hvor meget vil det koste i porto ca? For begge ting?

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Skriv lige til mig

Gjort

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Hvor er det bare sødt af dig! Tusind tak! Hvor meget vil det koste i porto ca? For begge ting?

tror det vil koste omkring 80kr, men så køber jeg også en kuvert hvor babyalarmerne kan pakkes sikkert ind i.. altså en af dem med bobelplast i..

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

tror det vil koste omkring 80kr, men så køber jeg også en kuvert hvor babyalarmerne kan pakkes sikkert ind i.. altså en af dem med bobelplast i..

Det er også helt okay, også hvis det bliver mere.. Sender lige en pb

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Det er også helt okay, også hvis det bliver mere.. Sender lige en pb

det er bare helt iorden..

Anmeld

22. juli 2011

miinimeal

hejsa, ved godt du ikek har skrevet det men jeg har lidt af hvert tøj godt nok mest drengetøj men også en masse i neutralt, en skråstol, lidt legetøj legestativ osv, hvis det var noget, portoen skal bare betales eller skal tingene afhentes(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.