Anonym skriver:
Vi sidder i en meget stram økonomisk klemme pt... vi har fået en meget stor efterregning på el, som vi intet forstår af, og så har der også været en kæmpe bunke andre uventede udgifter på det seneste.. vores madkonto er i håbløst minus (vi har ikke haft overforbrugt, det har andre årsager), og kan kun LIGE betale regninger næste måned.. Der er ikke så længe til den lille kommer, og mangler de sidste ting.
Jeg vil gerne vide af den årsag om nogen af jer sælger de ting vi mangler til billige penge så jeg ikke skal købe det fra nyt og stresse, for har simpelthen ikke råd.. Prøver på ikke at tænke på det, men det er virkelig hårdt, for har ALTID hele mit liv haft styr på økonomien og det her er første gang jeg/vi sidder virkelig hårdt i det. det gør meget ondt..
Jeg søger følgende og kan kontakte jer på PB hvis det er. vil ikke binde mig til at købe det NU, skal lige have penge her til den første og se hvordan det kan løbe rundt.. Og søger self i ordentlig stand selvom det er brugt
- Sengehimmel (enten i noget piget, men meget gerne relativt neutral fx i hvidt mønster) - Det skal være inklusive stativ
- Uro som kan hænges over puslebordet
- Natdragte (til pige eller i neutral)
- Babyalarm
- Strømpebukser eller bukser med fødder (til pige eller i neutral)
- Ammepude (helst ikke i drenget motiv)
Håber nogen af jer har noget i ordentlig stand til billige penge. Undskyld hvis det lyder virkelig ynkeligt, men vi har brug for tid til at komme ovenpå økonomisk lige nu..