Er broke og søger det sidste udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

hekran

Anonym skriver:

Vi sidder i en meget stram økonomisk klemme pt... vi har fået en meget stor efterregning på el, som vi intet forstår af, og så har der også været en kæmpe bunke andre uventede udgifter på det seneste.. vores madkonto er i håbløst minus (vi har ikke haft overforbrugt, det har andre årsager), og kan kun LIGE betale regninger næste måned.. Der er ikke så længe til den lille kommer, og mangler de sidste ting.

Jeg vil gerne vide af den årsag om nogen af jer sælger de ting vi mangler til billige penge så jeg ikke skal købe det fra nyt og stresse, for har simpelthen ikke råd.. Prøver på ikke at tænke på det, men det er virkelig hårdt, for har ALTID hele mit liv haft styr på økonomien og det her er første gang jeg/vi sidder virkelig hårdt i det. det gør meget ondt..

Jeg søger følgende og kan kontakte jer på PB hvis det er. vil ikke binde mig til at købe det NU, skal lige have penge her til den første og se hvordan det kan løbe rundt.. Og søger self i ordentlig stand selvom det er brugt

- Sengehimmel (enten i noget piget, men meget gerne relativt neutral fx i hvidt mønster) - Det skal være inklusive stativ

- Uro som kan hænges over puslebordet

- Natdragte (til pige eller i neutral)

- Babyalarm

- Strømpebukser eller bukser med fødder (til pige eller i neutral)

- Ammepude (helst ikke i drenget motiv)

Håber nogen af jer har noget i ordentlig stand til billige penge. Undskyld hvis det lyder virkelig ynkeligt, men vi har brug for tid til at komme ovenpå økonomisk lige nu..

Det kan nemt gøres billigt, fordi en hel del af tingene er unødvendige.

Sengehimmel  hører ikke under nødvendige ting

Ammepude - den fik jeg aldrig brugt! Smag og behag. Lån en af en veninde og hvis du bruger den, så ville jeg investere i en.

Uro - unødvendigt, når hun har dit smukke ansigt at se på

Babyalarm har vi heller ikke brugt, men det kommer jo meget an på, hvordan man bor.

Vi har tre børn på 1 mnd, 2 og 3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Anonym trådstarter

NinaSophia skriver:

Hvor bor du? Jeg har en masse babytøj du må få.. Til piger.. Da jeg selv fik en pige, har tøj i 50 og 56 feks en masse natdragter, sokker, strømpebukser, t-shirts, bukser, bodyer, trøjer, heldragte og huer osv.. Alt til den lille pige - mest i lyserød, hvid og lilla primært.. Og sengetøj og sko og sutsko, hagesmækker, sutter... GRATIS :-) knus Nina Sophia.

Hvor er du sød! Jeg synes du skal give noget af det til andre, jeg nåede heldigvis at købe en del brugt før denne situation. Men er meget interesseet i natdragte heldragte og strømpebuksee. Skriver brev i aften. Er ikke hjemme og er på fra mobilen og detw er lidt besværligt!

Jeg svarer i andre i aften når jeg er på pc

Anmeld

23. juli 2011

Mi

Jeg har desværre ikke nogle babyting mere, vores piger er så store. Men ville bare lige sige at sengehimmel og uro kan du sagtens undvære. Det har vi aldrig haft, og har heller ikke manglet det.

Anmeld

23. juli 2011

miinimeal

der var billederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Vi sidder i en meget stram økonomisk klemme pt... vi har fået en meget stor efterregning på el, som vi intet forstår af, og så har der også været en kæmpe bunke andre uventede udgifter på det seneste.. vores madkonto er i håbløst minus (vi har ikke haft overforbrugt, det har andre årsager), og kan kun LIGE betale regninger næste måned.. Der er ikke så længe til den lille kommer, og mangler de sidste ting.

Jeg vil gerne vide af den årsag om nogen af jer sælger de ting vi mangler til billige penge så jeg ikke skal købe det fra nyt og stresse, for har simpelthen ikke råd.. Prøver på ikke at tænke på det, men det er virkelig hårdt, for har ALTID hele mit liv haft styr på økonomien og det her er første gang jeg/vi sidder virkelig hårdt i det. det gør meget ondt..

Jeg søger følgende og kan kontakte jer på PB hvis det er. vil ikke binde mig til at købe det NU, skal lige have penge her til den første og se hvordan det kan løbe rundt.. Og søger self i ordentlig stand selvom det er brugt

- Sengehimmel (enten i noget piget, men meget gerne relativt neutral fx i hvidt mønster) - Det skal være inklusive stativ

- Uro som kan hænges over puslebordet

- Natdragte (til pige eller i neutral)

- Babyalarm

- Strømpebukser eller bukser med fødder (til pige eller i neutral)

- Ammepude (helst ikke i drenget motiv)

Håber nogen af jer har noget i ordentlig stand til billige penge. Undskyld hvis det lyder virkelig ynkeligt, men vi har brug for tid til at komme ovenpå økonomisk lige nu..

Kan du ikke sende en PB om hvor du bor??

Anmeld

23. juli 2011

Muffin_girl

Tvillingemor90 skriver:

Årh hvor er folk bare skide dejlige .. ELSKER at folk gider hjælpe hinanden på den måde.. Har desværre ikke noget af det du søger, men ville lige spamme din tråd med lidt ros til dem der hjælper

Anmeld

23. juli 2011

TaAsJu

Syntes det er helt fantastisk alt den hjælp folk giver her inde.. Står godt nok selv med bebs i maven, men har gemt alt af begge pigernes tøj, kigger lige igennem hvad jeg har og skriver pb til dig i aften ( har 4 timers foreskel) betaler gerne portoen for kender godt hvordan du har det Endnu engang hvor er det FANTASTISK alle de dejlge damer her inde

Anmeld

23. juli 2011

CmarianN

Tvillingemor90 skriver:

Årh hvor er folk bare skide dejlige .. ELSKER at folk gider hjælpe hinanden på den måde.. Har desværre ikke noget af det du søger, men ville lige spamme din tråd med lidt ros til dem der hjælper

Lige mine ord     

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

rimor skriver:

Har natdragter til 5,-kr/stk

Se min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/brugtmengodt

Det ser jeg lige på - Tak!

Anmeld

23. juli 2011

Anonym trådstarter

elvital skriver:

Jeg vil lige hurtigt komme med et godt råd: Mødrehjælpen! De hjælper familier i jeres situation... der udover så har de også butikker hvor de sælger MEGA billigt tøj/udstyr!

Prøv at google dem!

Tak for tippet! De har en butik her i byen, så må lige på jagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.