Tiden går ALT for langsomt:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Hedder hun Lene Liebst?? Så er det hende jeg gik ved.

Men ja kan godt forstå at du helst vil kunne gå der under hele nedreguleringen. Jeg missede en uge, men resultatet blev jo meget godt alligevel.

Det er mig, der vrøvler Hun hedder ikke Lene, men Inge Herskind.. Hun er tidligere sygeplejeske på en fertilitetsklinik og hun ved, hvad hun taler om, hvilket er rigtig rart Så behøver man ikke forklare en masse ang. medicin, bivirkninger, osv..

Jeg håber, at akupunktur også bliver vejen frem for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

os2

Lisbeth1985 skriver:

Nej,det er det ikke:-( Jeg krydser alt hvad jeg kan for,at det er jeres tur næste gang! Vil i over i det private,hvis det ikke lykkes? Krammer

Jeg ved det ikke helt, men tror det ikke...vi har allerede brugt ca 35 tusind, så tror desværre ikke helt pengepungen er til det..  

Anmeld

24. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Jeg ved det ikke helt, men tror det ikke...vi har allerede brugt ca 35 tusind, så tror desværre ikke helt pengepungen er til det..  

Åhh søde.. Det er jeg ked af.. Det er simpelthen så uretfærdigt, at vi oveni barnløsheden skal straffes økonomisk!!

Anmeld

24. juli 2011

os2

Lisbeth1985 skriver:

Åhh søde.. Det er jeg ked af.. Det er simpelthen så uretfærdigt, at vi oveni barnløsheden skal straffes økonomisk!!

Ja, det er bare rigtig træls. Hvad med jer ? Er I stadig i det offentlige ? I må da også have brugt en hel masse penge på det... Vi er først kommet igang her i 2011 - og er ikke medlem af sygesikring danmark - derfor har vi brugt så mange penge allerede.

Anmeld

24. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Ja, det er bare rigtig træls. Hvad med jer ? Er I stadig i det offentlige ? I må da også have brugt en hel masse penge på det... Vi er først kommet igang her i 2011 - og er ikke medlem af sygesikring danmark - derfor har vi brugt så mange penge allerede.

Vi er stadig i det offentlige... Vores første IVF-forsøg resulterede i en biokemisk, så vi har stadig 3 friske forsøg.. Jeg er desværre heller ikke medlem af Danmark, så vi har brugt RIGTIG mange penge på medicin, behandlinger (både IVF og fryseforsøg) og akupunktur (det er selvfølgelig valgfrit, men vi vil gerne forøge chancerne så meget som muligt)..

Anmeld

24. juli 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde

Hvordan går det med jer?

Det går lidt bedre  Jeg har fået tankerne lidt væk igen, så den næste måneds ventetid på at starte i behandling skal nok gå hurtigt  Nu har jeg heldigvis også snart ferie... Og i dag står den bare på søndagshygge med det triste vejr..

Anmeld

24. juli 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Det går lidt bedre  Jeg har fået tankerne lidt væk igen, så den næste måneds ventetid på at starte i behandling skal nok gå hurtigt  Nu har jeg heldigvis også snart ferie... Og i dag står den bare på søndagshygge med det triste vejr..

Det er jeg glad for at høre

Jeg håber, at i får gevinst næste gang

Anmeld

26. juli 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Det vil jeg også

Jeg kan slet ikke holde denne her ventetid ud!! Jeg har bare lyst til at sove og først vågne op, når jeg har en spire i maven..

Hej Søde

Hvad er der sket..? er det cysten der gør at i venter nu eller venter i på alm nedregulering? Håber så meget du kun har 5 dages venten tilbage.. hvor er det spændende med alt det der kan nå at ske hen over sommeren..men forstå så godt at du er ved at gå ud af dit gode skind af utålmodighed

Anmeld

26. juli 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Hej Søde

Hvad er der sket..? er det cysten der gør at i venter nu eller venter i på alm nedregulering? Håber så meget du kun har 5 dages venten tilbage.. hvor er det spændende med alt det der kan nå at ske hen over sommeren..men forstå så godt at du er ved at gå ud af dit gode skind af utålmodighed

Der er ikke sket noget som sådan.. Jeg tror bare, at milepælen "et år i behandling" har ramt mig rigtig hårdt.. Da vi blev tilbudt hjælp i marts 2010 havde jeg aldrig drømt om, at processen skulle vise sig at blive så lang (hvis det overhovedet lykkes).. Jeg synes bare det er skide hårdt at være BIB i øjeblikket 

Det er så vildt,at det er vores 6.forsøg vi nu skal igang med.. På den ene side glæder jeg mig helt vildt og på den anden side orker jeg bare ikke mere behandling.. Det er bare lidt øv det hele for tiden..

Men jeg håber, at vi får gode nyder på mandag og at vi kommer hjem med en plan for opstart på menopur

Hvordan har du det søde?

Anmeld

29. juli 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Der er ikke sket noget som sådan.. Jeg tror bare, at milepælen "et år i behandling" har ramt mig rigtig hårdt.. Da vi blev tilbudt hjælp i marts 2010 havde jeg aldrig drømt om, at processen skulle vise sig at blive så lang (hvis det overhovedet lykkes).. Jeg synes bare det er skide hårdt at være BIB i øjeblikket 

Det er så vildt,at det er vores 6.forsøg vi nu skal igang med.. På den ene side glæder jeg mig helt vildt og på den anden side orker jeg bare ikke mere behandling.. Det er bare lidt øv det hele for tiden..

Men jeg håber, at vi får gode nyder på mandag og at vi kommer hjem med en plan for opstart på menopur

Hvordan har du det søde?

Hej Søde,
Har selv været lidt nede i de sidste uger, så har ikke fået tjekket op på baby.dk, så havde slet ikke set du havde skrevet. Kan godt forstå du bare vil igang nu, de milepæle er bare ikke sjove at nå til. Håber for dig, at du snart kan starte på menopur, og at ønskebarnet kun er en månedstid væk(ja ok så lige 40 ugers graviditet også)
Jeg krydser alt for, at det er din tur nu - den køkultur må sku da snart slå igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.