Tiden går ALT for langsomt:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Det er så træls Jeg ser også gravide maver og barnevogne overalt!!

Jeg  for, at du meget snart bliver gravid igen 

Hvor mange forsøg var i igennem, da i skulle have den første guldklump?

Vi var i 3. hormonbehnadling, 4. ÆO.

Havde desværre en MA i uge 12 på fryseæg, så der gik lige yderligere et år inden vi fik "gevinsten"
Vi valgte så til sidst at få akupunktur begge to, og vi tror på, at det var med til at vi fik Daniel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

AnneH

ja ventetiden er lang.

Ventetiden, afslag og nederlag er det værste i det forløb.

Men er helt sikker på at det nok skal lykkes for jer

Har i overvejet at prøve lidt alternativ hjælp ved siden behandlingen, zoneterapi eller akupunktur??? Jeg fik akupunktur under vores sidste forløb og tror det var med til at give os vores lille spire ekstra chancer.

Anmeld

23. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor går tiden langsomt!! Jeg (læs: Frk. Utålmodig) kan slet ikke vente til scanningen d.1 august, hvor vi skal lægge en plan for det videre forløb.. Jeg bliver snart sindsyg af den her ventetid! Jeg vil så gerne være gravid NU!! ØV BØV!!

Kan sørme godt forstå dig. 

Anmeld

23. juli 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor går tiden langsomt!! Jeg (læs: Frk. Utålmodig) kan slet ikke vente til scanningen d.1 august, hvor vi skal lægge en plan for det videre forløb.. Jeg bliver snart sindsyg af den her ventetid! Jeg vil så gerne være gravid NU!! ØV BØV!!

Øv søde, ventetiden i denne BIB verden er bare dræbende!!! KÆMPE KRAMMER!!! Føler med dig.. Her bliver der spillet brætspil, besøgt venner og familie, set en masse film og sexet en masse i ventetiden, for sjovt nok under behandling er der ikke meget sexen at få...

Håber i finder noget at holde jer beskæftigede med...

Anmeld

23. juli 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

ventetid, ventetid, ventetid.... det er bare det værste!! Jeg er ikke engang startet i første behandling endnu, og alligevel begynder jeg at kunne mærke nedturene! Så er det dejligt man har nogen herinde at dele dem med   

for at tiden til 1. august bare flyver derudad! 

Anmeld

23. juli 2011

os2

Lisbeth1985 skriver:

Tak Jeg håber, at cysten er væk, så vi kan starte op med menopur meget snart

Den s.... ventetid er det værste!! Jeg bliver så restløs af det Jeg håber, at din ventetid kommer til at gå hurtigt Er det jeres sidste forsøg eller?

Ja, næste forsøg er vores sidste forsøg. Jeg har ikke haft nogen biokemiske graviditet - så vores forsøg har talt som reelle forsøg - på en måde virker det bare helt forkert at man kun får 3 forsøg - det er altså ikke meget i denne behandlings-verden..

Anmeld

23. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Ja, næste forsøg er vores sidste forsøg. Jeg har ikke haft nogen biokemiske graviditet - så vores forsøg har talt som reelle forsøg - på en måde virker det bare helt forkert at man kun får 3 forsøg - det er altså ikke meget i denne behandlings-verden..

Nej,det er det ikke:-( Jeg krydser alt hvad jeg kan for,at det er jeres tur næste gang! Vil i over i det private,hvis det ikke lykkes? Krammer

Anmeld

23. juli 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Vi var i 3. hormonbehnadling, 4. ÆO.

Havde desværre en MA i uge 12 på fryseæg, så der gik lige yderligere et år inden vi fik "gevinsten"
Vi valgte så til sidst at få akupunktur begge to, og vi tror på, at det var med til at vi fik Daniel

Det var da noget af en omgang Men hvor er det bare fantastisk, at det lykkedes til sidst Det er lige sådan en succeshistorie, der kan trøste mig for tiden

Anmeld

23. juli 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

ja ventetiden er lang.

Ventetiden, afslag og nederlag er det værste i det forløb.

Men er helt sikker på at det nok skal lykkes for jer

Har i overvejet at prøve lidt alternativ hjælp ved siden behandlingen, zoneterapi eller akupunktur??? Jeg fik akupunktur under vores sidste forløb og tror det var med til at give os vores lille spire ekstra chancer.

Tak søde

Jeg fik akupunktur under vores fryseforsøg, hvor jeg jo desværre ikke blev gravid

Det var egentlig meningen, at jeg skulle have det igen under dette forsøg, men da jeg ikke kan få det under hele nedguleringen pga. ferie ved jeg ikke, om vi venter til det næste forsøg (som forhåbentlig aldrig kommer).. Jeg synes bare det er dumt at kaste en masse penge efter det, når det ikke kan gøres ordentligt i dette forsøg... Men nu må vi se.. Jeg ringer til Lene (min akupunktør) på mandag og høre, om hun mener hun kan hjælpe mig, selvom jeg er begyndt på nedreguleringen...

Jeg håber, at spiren har det fantastisk Er det kommet et mavebillede?

Anmeld

23. juli 2011

Lisbeth1985

Line11 skriver:

ventetid, ventetid, ventetid.... det er bare det værste!! Jeg er ikke engang startet i første behandling endnu, og alligevel begynder jeg at kunne mærke nedturene! Så er det dejligt man har nogen herinde at dele dem med   

for at tiden til 1. august bare flyver derudad! 

Tak

Gruppen herinde er uundværlig - uden den er jeg sikker på, at jeg jeg havde mistet forstanden

Hvad skal i igang med? Jeg håber, at det lykkes rigtig hurtigt for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.