Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh, hvor går tiden langsomt!! Jeg (læs: Frk. Utålmodig) kan slet ikke vente til scanningen d.1 august, hvor vi skal lægge en plan for det videre forløb.. Jeg bliver snart sindsyg af den her ventetid! Jeg vil så gerne være gravid NU!! ØV BØV!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kender det alt for godt.
Vi skal vist også vente lang tid nu - da man vist skal springe en cyklus over for at være helt medicinfri igen. Ventetiden er alt for lang. Held oglykke den 1 august
Det er ikke andet end venten på dit eller dat, mens man samtidig kan se den ene gravide mave gå forbi efter den anden
ØV. Jeg vil også være gravid NU
os2 skriver: Kender det alt for godt. Vi skal vist også vente lang tid nu - da man vist skal springe en cyklus over for at være helt medicinfri igen. Ventetiden er alt for lang. Held oglykke den 1 august
Tak Jeg håber, at cysten er væk, så vi kan starte op med menopur meget snart
Den s.... ventetid er det værste!! Jeg bliver så restløs af det Jeg håber, at din ventetid kommer til at gå hurtigt Er det jeres sidste forsøg eller?
Nessie skriver: Det er ikke andet end venten på dit eller dat, mens man samtidig kan se den ene gravide mave gå forbi efter den anden ØV. Jeg vil også være gravid NU
Det er så træls Jeg ser også gravide maver og barnevogne overalt!!
Jeg for, at du meget snart bliver gravid igen
Hvor mange forsøg var i igennem, da i skulle have den første guldklump?
jeg krydser alt hvad jeg kan for jer sødeMen ja vente tid er det værsteKæmpe kram
Kruse90 skriver: jeg krydser alt hvad jeg kan for jer sødeMen ja vente tid er det værsteKæmpe kram
Tak søde! Og i lige måde
Holder du jeres ventetid ud?
Lisbeth1985 skriver: Tak søde! Og i lige måde Holder du jeres ventetid ud?
Ja det går.Men kan godt mærke at jeg glæder mig HELT vildt til at komme igang igen.Jeg tror nok at jeg skal igang med ICSI kort behandling næste gang.Som forhåbelig får start i uge 31. Er på p-piller så skulle gerne få min mens omkring tirsdag-torsdag i denne ugeJeg ber til at vi kan komme igang og ikke bliver afvist igen
Kruse90 skriver: Ja det går.Men kan godt mærke at jeg glæder mig HELT vildt til at komme igang igen.Jeg tror nok at jeg skal igang med ICSI kort behandling næste gang.Som forhåbelig får start i uge 31. Er på p-piller så skulle gerne få min mens omkring tirsdag-torsdag i denne ugeJeg ber til at vi kan komme igang og ikke bliver afvist igen
Det gør i IKKE!! Det har jeg bestemt!! BASTA
Lisbeth1985 skriver: Det gør i IKKE!! Det har jeg bestemt!! BASTA
Det håber jeg godt bok heller ikke sødeDet skal bare være vores tur DENNE gang.Jeg vil så gerne snart være MOAR
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128