Tiden går ALT for langsomt:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Det håber jeg godt bok heller ikke søde

Det skal bare være vores tur DENNE gang.
Jeg vil så gerne snart være MOAR

Det vil jeg også

Jeg kan slet ikke holde denne her ventetid ud!! Jeg har bare lyst til at sove og først vågne op, når jeg har en spire i maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Det vil jeg også

Jeg kan slet ikke holde denne her ventetid ud!! Jeg har bare lyst til at sove og først vågne op, når jeg har en spire i maven..

Har det på helt samme måde.

Jeg håber ikke at vi skal igennem et langt og ulideligt forløb
Det orker jeg bare slet ikke, og det orker og holder pengepungen heller ikke til desværre

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Har det på helt samme måde.

Jeg håber ikke at vi skal igennem et langt og ulideligt forløb
Det orker jeg bare slet ikke, og det orker og holder pengepungen heller ikke til desværre

Jeg synes allerede, at vi har været igennem et langt forløb Det er så vildt, at det er vores 6.forsøg nu.. Kan slet ikke forstå det...

Anmeld

22. juli 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Jeg synes allerede, at vi har været igennem et langt forløb Det er så vildt, at det er vores 6.forsøg nu.. Kan slet ikke forstå det...

nej pyha
Det er også bare alt for længe.
Det ville være dejligt at der var en garanti for at man blev gravid så snart man gik i behandling og betalte alle de penge og ja så var jeg også villig til at smide mere hvis der var en 100% garanti

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

nej pyha
Det er også bare alt for længe.
Det ville være dejligt at der var en garanti for at man blev gravid så snart man gik i behandling og betalte alle de penge og ja så var jeg også villig til at smide mere hvis der var en 100% garanti

Jeg gjorde det med glæde, hvis jeg blev garanteret et barn.. Men sådan er det jo desværre ikke

Hvor er den her behandlingsverden bare noget møj!! For f.... da...

Anmeld

22. juli 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Jeg gjorde det med glæde, hvis jeg blev garanteret et barn.. Men sådan er det jo desværre ikke

Hvor er den her behandlingsverden bare noget møj!! For f.... da...

Nej desværre
Gid det var så let.

Der er også dage som er meget værre en andre (læs MEGET)
Der er dage hvor jeg kan græde mig selv i søvn fordi jeg er SÅ bange for at jeg aldrig bliver mor
Det hele gør så ufattelig ondt

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Nej desværre
Gid det var så let.

Der er også dage som er meget værre en andre (læs MEGET)
Der er dage hvor jeg kan græde mig selv i søvn fordi jeg er SÅ bange for at jeg aldrig bliver mor
Det hele gør så ufattelig ondt

Åhh, hvor jeg kender det!! Jeg har grædt mere de sidste to år end nogensinde før i mit liv.. Det er virkelig en ubeskrivelig smerte, som jeg ikke tror, at man kan forstå med mindre man har prøvet det..

Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal med mit liv, hvis jeg ikke kan blive mor..

Anmeld

22. juli 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Åhh, hvor jeg kender det!! Jeg har grædt mere de sidste to år end nogensinde før i mit liv.. Det er virkelig en ubeskrivelig smerte, som jeg ikke tror, at man kan forstå med mindre man har prøvet det..

Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal med mit liv, hvis jeg ikke kan blive mor..

Jeg har det præcis på samme måde
Disse tanker gør så ondt.

men søøde selvfølgelig bliver vi mor. Vi skal have lov til at opleve denne guds gave.
Vi må bede til at alt går lige efter bogen denne gang

Anmeld

22. juli 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Jeg har det præcis på samme måde
Disse tanker gør så ondt.

men søøde selvfølgelig bliver vi mor. Vi skal have lov til at opleve denne guds gave.
Vi må bede til at alt går lige efter bogen denne gang

Ja, selvfølgelig gør vi det!!

Nu må jeg lige tage mig sammen!! Er total tude-marie her til aften.. Nogle gange er det hele bare så håbløst!! Alt den ventetid og angsten for at blive skuffet igen fylder bare så meget lige nu..

Nu går jeg i seng og så er det hele forhåbentlig meget bedre i morgen..

Sov rigtig godt søde!

Anmeld

22. juli 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Ja, selvfølgelig gør vi det!!

Nu må jeg lige tage mig sammen!! Er total tude-marie her til aften.. Nogle gange er det hele bare så håbløst!! Alt den ventetid og angsten for at blive skuffet igen fylder bare så meget lige nu..

Nu går jeg i seng og så er det hele forhåbentlig meget bedre i morgen..

Sov rigtig godt søde!

Kender det alt for godt smukke

Tak og i lige måde. Det varer vidst heller ikke længe inden jeg hopper ind i sengen.
manden er drættet om her på sofaen
Men det er nu meget hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.