Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Kan sørme godt forstå dig.
Kan sørme godt forstå dig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Øv søde, ventetiden i denne BIB verden er bare dræbende!!! KÆMPE KRAMMER!!! Føler med dig.. Her bliver der spillet brætspil, besøgt venner og familie, set en masse film og sexet en masse i ventetiden, for sjovt nok under behandling er der ikke meget sexen at få... Håber i finder noget at holde jer beskæftigede med...
Øv søde, ventetiden i denne BIB verden er bare dræbende!!! KÆMPE KRAMMER!!! Føler med dig.. Her bliver der spillet brætspil, besøgt venner og familie, set en masse film og sexet en masse i ventetiden, for sjovt nok under behandling er der ikke meget sexen at få...
Håber i finder noget at holde jer beskæftigede med...
Vi prøver Jeg er lige kommet hjem fra en aktiv miniferie med en veninde og i den kommende uge går turen til Kbh med manden
Men for f.... da, hvor er ventetiden stadig lang Jeg hader det!!
Jeg håber, at du/i har det godt Nu skal vi altså begge snart have gevinst, BASTA!!
Lisbeth1985 skriver: Vi prøver Jeg er lige kommet hjem fra en aktiv miniferie med en veninde og i den kommende uge går turen til Kbh med manden Men for f.... da, hvor er ventetiden stadig lang Jeg hader det!! Jeg håber, at du/i har det godt Nu skal vi altså begge snart have gevinst, BASTA!!
BASTA...
Øv øv øv! Den er bare noget lort, den ventetid!!! Jeg håber at du kan fylde den op med en masse spændende ting, så du kan få fokus lidt væk, og tiden dermed går en smule hurtigere
Så har vejret bare at blive bedre! Væk med regnen og frem med solen, så alle os i BIB-verden kan komme ud og nyde det
Kæmpe
Lisbeth1985 skriver: Tak søde Jeg fik akupunktur under vores fryseforsøg, hvor jeg jo desværre ikke blev gravid Det var egentlig meningen, at jeg skulle have det igen under dette forsøg, men da jeg ikke kan få det under hele nedguleringen pga. ferie ved jeg ikke, om vi venter til det næste forsøg (som forhåbentlig aldrig kommer).. Jeg synes bare det er dumt at kaste en masse penge efter det, når det ikke kan gøres ordentligt i dette forsøg... Men nu må vi se.. Jeg ringer til Lene (min akupunktør) på mandag og høre, om hun mener hun kan hjælpe mig, selvom jeg er begyndt på nedreguleringen... Jeg håber, at spiren har det fantastisk Er det kommet et mavebillede?
Tak søde
Jeg fik akupunktur under vores fryseforsøg, hvor jeg jo desværre ikke blev gravid
Det var egentlig meningen, at jeg skulle have det igen under dette forsøg, men da jeg ikke kan få det under hele nedguleringen pga. ferie ved jeg ikke, om vi venter til det næste forsøg (som forhåbentlig aldrig kommer).. Jeg synes bare det er dumt at kaste en masse penge efter det, når det ikke kan gøres ordentligt i dette forsøg... Men nu må vi se.. Jeg ringer til Lene (min akupunktør) på mandag og høre, om hun mener hun kan hjælpe mig, selvom jeg er begyndt på nedreguleringen...
Jeg håber, at spiren har det fantastisk Er det kommet et mavebillede?
Hedder hun Lene Liebst?? Så er det hende jeg gik ved.
Men ja kan godt forstå at du helst vil kunne gå der under hele nedreguleringen. Jeg missede en uge, men resultatet blev jo meget godt alligevel.
Krydser fingre for at tiden går hurtigt til d. 1 august og at du også snart bliver gravid
Glæder mig til at høre updaten efter scanningen
Lisbeth1985 skriver: Det var da noget af en omgang Men hvor er det bare fantastisk, at det lykkedes til sidst Det er lige sådan en succeshistorie, der kan trøste mig for tiden
Det var da noget af en omgang Men hvor er det bare fantastisk, at det lykkedes til sidst Det er lige sådan en succeshistorie, der kan trøste mig for tiden
Vejen til barnet kan være lang og bumpet, men det skal nok lykkes
Nessie skriver: Vejen til barnet kan være lang og bumpet, men det skal nok lykkes
Det håber jeg
Sof skriver: Krydser fingre for at tiden går hurtigt til d. 1 august og at du også snart bliver gravid Glæder mig til at høre updaten efter scanningen
Tak
Putomanen skriver: Øv øv øv! Den er bare noget lort, den ventetid!!! Jeg håber at du kan fylde den op med en masse spændende ting, så du kan få fokus lidt væk, og tiden dermed går en smule hurtigere Så har vejret bare at blive bedre! Væk med regnen og frem med solen, så alle os i BIB-verden kan komme ud og nyde det Kæmpe
Hvordan går det med jer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128