Er du på højde med din kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Fru.Ø

Han er lidt højere end mig,men ik vildt meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Maddox

Jeg er kun 6 cm lavere end min kæreste. Jeg er 166 og han 172, så vi er næsten lige høje (og helt lige høje, når jeg har sko/støvler på med hæl)

Jeg synes det er skønt, at have næsten samme højde, så kan man nemlig kysse og kramme uden at få ondt i nakken min eks. var 20 cm højere end mig, så jeg skulle altid stå på tæer, det slipper jeg for nu. Selvom jeg dog stadig kommer til det nogengange af gammel vane

Anmeld

12. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Maemi skriver:

jeg føler med dig 
har selv en der er 1.94, og jer er 1.66!  

tilgengæld. Føler man sig mega tryg eller mast når de sådan står over en og krammer en. Hehe

Anmeld

12. juli 2011

lotte32

Uha jeg slår da vist rekorden

præcis 40 cm forskel er der her

jeg er en lille splejs på 153 cm og med en kampvægt på hele 45 kg. og min skønne mand er en stor dejlig smed på 193 cm, 95 kg og nogle kæmpe hænder men ihhh hvor jeg dog elsker ham

så herhjemme er det ham der sørger for at gøre rent ovenpå køkkenskabene

Lotte Ø.

Anmeld

12. juli 2011

Maemi

Frk-Lotusblomst skriver:

tilgengæld. Føler man sig mega tryg eller mast når de sådan står over en og krammer en. Hehe

ja! - det har du ret i .. 
plus at jeg ihvertfald også føler at han kan beskytte mig, hvis der kommer en stor bussebøh mand, en mørk aften  

Anmeld

12. juli 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par..

Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget..

Hvordan er det ved jer??

Lavere .. Han er 187 og jeg er 162 Men passer perfekt 

Anmeld

12. juli 2011

Maemi

lotte32 skriver:

Uha jeg slår da vist rekorden

præcis 40 cm forskel er der her

jeg er en lille splejs på 153 cm og med en kampvægt på hele 45 kg. og min skønne mand er en stor dejlig smed på 193 cm, 95 kg og nogle kæmpe hænder men ihhh hvor jeg dog elsker ham

så herhjemme er det ham der sørger for at gøre rent ovenpå køkkenskabene

Lotte Ø.

...

Anmeld

12. juli 2011

Magsen

nettemor skriver:

synes i er seje!

kender en del piger der desværre ville vælge manden fra hvis det forholdt sig som ved jer..

Jeg er er af dem  Jeg ville ALDRIG ku' være sammen med en der var lavere end mig eller bare samme højde. Jeg Eeelsker høje fyre, og jeg vil meget gerne have det sådan at han er højere end mig selvom jeg har mega høje hæle på Sådan kan jeg bare lide det 

Anmeld

12. juli 2011

Nettemor

Maggieh skriver:

Jeg er er af dem  Jeg ville ALDRIG ku' være sammen med en der var lavere end mig eller bare samme højde. Jeg Eeelsker høje fyre, og jeg vil meget gerne have det sådan at han er højere end mig selvom jeg har mega høje hæle på Sådan kan jeg bare lide det 

jeg må indrømme jeg heller ikke selv ved hvordan jeg ville ha det med det.. måske ikke så slemt da jeg ikke er høj og ikke kan holde til at gå med høje hæle(åndsvage led!)

men netop også derfor syns jeg de er seje for det er et tabu.

men jeg tror jeg ville ha det sværere ved at være sammen med en der var yngre end mig. nok fordi jeg har oplevet så meget negativt ved det i tæt familie. (nu mener jeg ikke 1 år eller sådan noget, men 5-10 år)

men skal heldigvis ikke bekymre mig om det.. netop da jeg ikke er ret høj (162) så de fleste mænd er højere. de kærester jeg har haft har været samme årgang eller ældre.. og min elskede mand er 20 cm højere end mig og 5 år ældre.

Anmeld

12. juli 2011

os2

nettemor skriver:

synes i er seje!

kender en del piger der desværre ville vælge manden fra hvis det forholdt sig som ved jer..

Jeg er lavere end min kæreste men også ældre end ham, hvilket andre også godt kan finde på at kommentere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.