Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak Men jeg kunne slet ikke vælge ham fra, for jeg ææææælsker ham så meget og har gjort det fra første gang jeg så ham. Jeg så slet ikke højden jeg så ham bare ind i øjnene og så var det ligesom at få en hammer i baghovedet og *bing* så vidste jeg bare at det var ham det skulle være
Tak
Men jeg kunne slet ikke vælge ham fra, for jeg ææææælsker ham så meget og har gjort det fra første gang jeg så ham. Jeg så slet ikke højden jeg så ham bare ind i øjnene og så var det ligesom at få en hammer i baghovedet og *bing* så vidste jeg bare at det var ham det skulle være
uhh får helt kuldegysninger! det er jo bare lækkert med looove
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Luna F. skriver: Jeg er også højere end min kæreste, men kun meget lidt Men nu er jeg også 178 Jeg er fuldstændig ligeglad, jeg tager stadig høje hæle på hvis vi skal i byen , men det er fordi jeg er stolt af min højde og lange ben
Jeg er også højere end min kæreste, men kun meget lidt Men nu er jeg også 178
Jeg er fuldstændig ligeglad, jeg tager stadig høje hæle på hvis vi skal i byen , men det er fordi jeg er stolt af min højde og lange ben
An&Jo skriver: Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par.. Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget.. Hvordan er det ved jer??
Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par.. Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget.. Hvordan er det ved jer??
Jeg er lavere end min kæreste. Han er 1,92 og jeg er ca 1,70
Han er høj og slank, jeg er lav og rund Ej han er 195, jeg er 170
Amandas-mor skriver: Nej det er rigtig. Og så er jeg jo også ældre end min kæreste og det hører man også for, men faktisk ikke så meget som for det med højden
Nej det er rigtig. Og så er jeg jo også ældre end min kæreste og det hører man også for, men faktisk ikke så meget som for det med højden
Jeg er højest, så jeg bestemmer ej. Pjat.Ved ikke præcis hvor meget jeg er højere. Men har altid været åndssvagt høj, og har altid godt kunne tænke mig ikke at rage så højt op i landskabet, bare lige for en dag!
Min kæreste er 1.94 og jeg er 1.70 så jeg er lavere
jeg er 1.66 og min kæreste er 1.94, så der er vidst ikke noget at diskuteret der .
Frk-Lotusblomst skriver: Jeg er lavere. Jeg er 165, han er 191 Så må jeg stå lidt på tær' for at kysse ham. hihi. Men det ahr nu sin charme.
Jeg er lavere. Jeg er 165, han er 191 Så må jeg stå lidt på tær' for at kysse ham. hihi. Men det ahr nu sin charme.
jeg føler med dig . har selv en der er 1.94, og jer er 1.66!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128