Er du på højde med din kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Mor til Mike

Jeg er 165, han er 172 så han er højest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Nettemor

Jeg er lavere end min kæreste men også ældre end ham, hvilket andre også godt kan finde på at kommentere....

jeg ville aldrig kommentere det for det e folks eget valg. og elsker man hinanden og vil hinanden bør det jo ikke have noget med andre at gøre..

men jeg tror ikke selv jeg ville kunne være sammen med en der var yngre. men det kommer jo self an på hvordan personen er.. kan jo ikke alene afgøres ud fra alderen...

Anmeld

12. juli 2011

NinaNymannMadsen

jeg er lavere end ham men kun et hoved mindre eller sådan noget. jeg er 164 og han er ja omkring 175 måske lidt mere.

Anmeld

12. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par..

Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget..

Hvordan er det ved jer??

NEJJJJJ MEGA LAV jeg er kun 163 han er 184.Men efter min børnelæge sm lille skulle jeg have bleve 173 hmmm godt så min mor er 155 vokse hende over hovede som 12 år mange tro så jeg ville bleve 173 men nej.Ja også er han 41 og jeg 34 år

Henriette

Anmeld

12. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Maemi skriver:

ja! - det har du ret i .. 
plus at jeg ihvertfald også føler at han kan beskytte mig, hvis der kommer en stor bussebøh mand, en mørk aften  

Lige præcis.

Anmeld

12. juli 2011

signe.

An&Jo skriver:

Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par..

Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget..

Hvordan er det ved jer??

jeg er cirka 22 cm lavere end min kæreste

Anmeld

12. juli 2011

Kofoed.

Her er højde forskellen perfekt, han er ikke få høj, men kan stadig bruge højehæl og være et par cm lavere end ham

Anmeld

12. juli 2011

askovj

Jeg er 176 og han er 188

Anmeld

12. juli 2011

B&J

Uhh jeg er lille lille lille mens han er høj høj høj

jeg er 159høj

Min kæreste 198høj

Anmeld

12. juli 2011

Mira0911

Jeg er liiige lidt lavere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.