Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi er lige høje. Lidt øv nogen gange, for det er ikke så fedt at have lidt hæl på, så er han jo mindre
An&Jo skriver: Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par.. Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget.. Hvordan er det ved jer??
Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par.. Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget.. Hvordan er det ved jer??
Jeg er 170 og han er 175, så ca. samme højde
Jeg er en smule lavere - men det er ikke meget. Jeg er 166 cm og han er vist nok 175 cm
Jeg er væsentligt højere end min kæreste, men nu er jeg også højere end gennemsnittet og han lavere end gennemsnittet. Men det generer overhovedet ikke os. Andre der i mod kan godt finde på at kommentere det. I øvrigt er jeg også ældre end ham
Amandas-mor skriver: Jeg er væsentligt højere end min kæreste, men nu er jeg også højere end gennemsnittet og han lavere end gennemsnittet. Men det generer overhovedet ikke os. Andre der i mod kan godt finde på at kommentere det. I øvrigt er jeg også ældre end ham
synes i er seje!
kender en del piger der desværre ville vælge manden fra hvis det forholdt sig som ved jer..
samantha1986 skriver: Vi er lige høje. Lidt øv nogen gange, for det er ikke så fedt at have lidt hæl på, så er han jo mindre
Jeg er 1.65 cm og min kæreste er 1.87 cm. Så jeg er klart lavere..
jeg er 172 og kæresten er 158 så emsmule forskel
Her er det det samme..er vidst nok 2 cm højere tror jeg , men har vænnet mig til det ..men i starten var vi lige høje, men så pludselig voksede jeg , forstår det ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128