Er du på højde med din kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du på højde med din kæreste??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

13.524 visninger
99 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

An&Jo

Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par..

Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget..

Hvordan er det ved jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

samantha1986

Vi er lige høje. Lidt øv nogen gange, for det er ikke så fedt at have lidt hæl på, så er han jo mindre

Anmeld

12. juli 2011

Frøken J.

An&Jo skriver:

Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget..

Hvordan er det ved jer??

Jeg er 170 og han er 175, så ca. samme højde

Anmeld

12. juli 2011

Ka+Ma=Be

An&Jo skriver:

Hvordan er det ved jer??

Jeg er en smule lavere - men det er ikke meget. Jeg er 166 cm og han er vist nok 175 cm

Anmeld

12. juli 2011

Tona

Jeg er væsentligt højere end min kæreste, men nu er jeg også højere end gennemsnittet og han lavere end gennemsnittet. Men det generer overhovedet ikke os. Andre der i mod kan godt finde på at kommentere det. I øvrigt er jeg også ældre end ham

Anmeld

12. juli 2011

Nettemor

Amandas-mor skriver:

Jeg er væsentligt højere end min kæreste, men nu er jeg også højere end gennemsnittet og han lavere end gennemsnittet. Men det generer overhovedet ikke os. Andre der i mod kan godt finde på at kommentere det. I øvrigt er jeg også ældre end ham

synes i er seje!

kender en del piger der desværre ville vælge manden fra hvis det forholdt sig som ved jer..

Anmeld

12. juli 2011

An&Jo

samantha1986 skriver:

Vi er lige høje. Lidt øv nogen gange, for det er ikke så fedt at have lidt hæl på, så er han jo mindre

Har det på samme måde.. Dog går jeg i sko med hæl på hver dag fordi det er sådan jeg har det bedst og så er jeg under uddannelse som ejendomsmægler og det kræver lige det der ekstra

Anmeld

12. juli 2011

JustinsMoar

Jeg er 1.65 cm og min kæreste er 1.87 cm.
Så jeg er klart lavere..

Anmeld

12. juli 2011

Worldwide

jeg er 172 og kæresten er 158 så emsmule forskel

Anmeld

12. juli 2011

.....

An&Jo skriver:

Hvordan er det ved jer??

Her er det det samme..er vidst nok 2 cm højere tror jeg , men har vænnet mig til det ..men i starten var vi lige høje, men så pludselig voksede jeg , forstår det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.