Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
165 er jeg og 172 er han
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkT skriver: Ha ha, kunne altså ikke lade vær at kommentere på dit indlæg, hehe.... men hvis du er ca. 164 og han ca. 175, så er der 11 cm til forskel, og du skriver at du kun er et hoved mindre end ham. Det er da vist et meget lille hoved så
Ha ha, kunne altså ikke lade vær at kommentere på dit indlæg, hehe.... men hvis du er ca. 164 og han ca. 175, så er der 11 cm til forskel, og du skriver at du kun er et hoved mindre end ham. Det er da vist et meget lille hoved så
NNM skriver: det også sådan ca. måske et halvt hoved mindre så
det også sådan ca. måske et halvt hoved mindre så
Hehe
FrkT skriver: Hehe
Amandas-mor skriver: Tak Men jeg kunne slet ikke vælge ham fra, for jeg ææææælsker ham så meget og har gjort det fra første gang jeg så ham. Jeg så slet ikke højden jeg så ham bare ind i øjnene og så var det ligesom at få en hammer i baghovedet og *bing* så vidste jeg bare at det var ham det skulle være
Tak
Men jeg kunne slet ikke vælge ham fra, for jeg ææææælsker ham så meget og har gjort det fra første gang jeg så ham. Jeg så slet ikke højden jeg så ham bare ind i øjnene og så var det ligesom at få en hammer i baghovedet og *bing* så vidste jeg bare at det var ham det skulle være
Det er sgu sådan det skal være :-) Lige gyldigt hvad tallene på sygesikringskortet og centimeter målet siger! Det andet er jo bare vildt overfladisk.
Min kæreste er næsten 20 cm højere.
Sakris skriver: Det er sgu sådan det skal være :-) Lige gyldigt hvad tallene på sygesikringskortet og centimeter målet siger! Det andet er jo bare vildt overfladisk.
Jeg er lavere... jeg er 178 cm og min kæreste er 183 ca. Men når jeg har stilletter på, så er jeg højest
Jeg er 1.76 og manden er 1.96 (vi får nok nogle monster-lange børn... ).
Jeg har dog tidligere været i et længerevarende forhold med en fyr, der var 4 cm lavere end mig, og det havde jeg ikke noget problem med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128