Er du på højde med din kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

2babygirls

Jeg er 177 og min mand er 180

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Dansker i England

Manden og jeg er præcis lige høje. Jeg synes, det er dejligt at have samme højde.

Anmeld

12. juli 2011

An&Jo

Amandas-mor skriver:

Jeg er væsentligt højere end min kæreste, men nu er jeg også højere end gennemsnittet og han lavere end gennemsnittet. Men det generer overhovedet ikke os. Andre der i mod kan godt finde på at kommentere det. I øvrigt er jeg også ældre end ham

Synes det er fedt når det er sådan.. Hvorfor skal manden altid være den høje??

Anmeld

12. juli 2011

Fru Aagaard

Jeg er 154cm og kæresten er 185cm - så ja, der en god forskel Kan roligt tage min høje hæle på

Anmeld

12. juli 2011

Giraffen

An&Jo skriver:

Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par..

Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget..

Hvordan er det ved jer??

jeg er 160 og han er 185 så vi driller tit hinanden med at når vi begge står op ka han prutte mig i navlen

Anmeld

12. juli 2011

Tona

An&Jo skriver:

Synes det er fedt når det er sådan.. Hvorfor skal manden altid være den høje??

Ja det fatter jeg heller ikke helt. Men det er faktisk overraskende så tit det bliver kommenteret. Trode måske ellers at ligestillingen var nået lidt længere

Anmeld

12. juli 2011

lycly

An&Jo skriver:

Jeg er lidt nysgerrig omkring højden på par..

Jeg selv er vidst er par centimeter højere end min kæreste men det er ikke meget..

Hvordan er det ved jer??

Jeg er også højere end min kæreste, men kun meget lidt Men nu er jeg også 178

Jeg er fuldstændig ligeglad, jeg tager stadig høje hæle på hvis vi skal i byen , men det er fordi jeg er stolt af min højde og lange ben

Anmeld

12. juli 2011

An&Jo

Amandas-mor skriver:

Ja det fatter jeg heller ikke helt. Men det er faktisk overraskende så tit det bliver kommenteret. Trode måske ellers at ligestillingen var nået lidt længere

Ja det er faktisk ret utroligt.. :O men på det punkt tror jeg aldrig der bliver ligestilling.. Det er lidt ligesom dem der mener at det er forkert når kvinden er ældre end manden.. Det bliver vidst bare aldrig rigtig accepteret ude i samfundet

Anmeld

12. juli 2011

Tona

nettemor skriver:

synes i er seje!

kender en del piger der desværre ville vælge manden fra hvis det forholdt sig som ved jer..

Tak

Men jeg kunne slet ikke vælge ham fra, for jeg ææææælsker ham så meget og har gjort det fra første gang jeg så ham. Jeg så slet ikke højden jeg så ham bare ind i øjnene og så var det ligesom at få en hammer i baghovedet og *bing* så vidste jeg bare at det var ham det skulle være  

Anmeld

12. juli 2011

Tona

An&Jo skriver:

Ja det er faktisk ret utroligt.. :O men på det punkt tror jeg aldrig der bliver ligestilling.. Det er lidt ligesom dem der mener at det er forkert når kvinden er ældre end manden.. Det bliver vidst bare aldrig rigtig accepteret ude i samfundet

Nej det er rigtig. Og så er jeg jo også ældre end min kæreste og det hører man også for, men faktisk ikke så meget som for det med højden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.