Nu kravler hun altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Du tror ikke at hun vågner pga vane.. og du så måske bare skulle lade hende ligge lidt... selvfølgelig indtil hun begynder at græde.. Da Paya var 5-6 mdr. vågnede hun også flere gange.. men jeg prøvede at lade hende være.. og de fleste gange er hun faldet i søvn igen.. Jeg ved det ikke, men synes du skulle snakke med sp.. måske hun har nogle forslag, hun har trodsalt fulgt din datter fra starten..

Ja, men hun vågner op ve at græde eller sparke løs i sengen... så jeg tager hende jo op me det samme... Og så falder hun hurtigt til ro igen!! men jo, jeg må prøve atringe til min SP i næste uge, og høre hva hun har at sige... Tænker osse, at det kan være mange ting der sker i hendes lille hoved, og har da osse læst at mange skrive rherinde, at nu vil deres børn ik spise noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

Okay.. Men her kan der gå heelt op til 1 time før hun overgiver sig, og så ska man vugge hende i søvn, og gider bare ikk ind i den dårlige rytme igen!!

Du kan overhovedet ikke få hende til at sove i sengen?? For når du vugger hende så falder hun jo i søvn i dit favn.. og når hun så vågner igen, bliver hun jo bange da hun tror at du væk! Og måske derfor hun så græder...?? Jeg skal slet ikke gør mig klog i det.. men synes da at det er synd for jer..

Anmeld

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Du kan overhovedet ikke få hende til at sove i sengen?? For når du vugger hende så falder hun jo i søvn i dit favn.. og når hun så vågner igen, bliver hun jo bange da hun tror at du væk! Og måske derfor hun så græder...?? Jeg skal slet ikke gør mig klog i det.. men synes da at det er synd for jer..

Jeg ved det udemærket godt... Må bare tage kampen op, og lade hende falde i søvn i sin seng igen, det gik så godt før pg hun elskede at ligge og pjatte til hun sov! Nu nægter hun det bare....

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

Ja, men hun vågner op ve at græde eller sparke løs i sengen... så jeg tager hende jo op me det samme... Og så falder hun hurtigt til ro igen!! men jo, jeg må prøve atringe til min SP i næste uge, og høre hva hun har at sige... Tænker osse, at det kan være mange ting der sker i hendes lille hoved, og har da osse læst at mange skrive rherinde, at nu vil deres børn ik spise noget

Ja, der sker nemlig rigtig meget i deres hovede.. De er jo ved at udvikle sig.. det var derfor jeg nævnte tigerspring.. Hvis du googler det så står der lige præcis hvad det handler om og hvad man evt. kan gøre.. Paya passede vildt godt ind da hun var krops umuligt..

Anmeld

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Ja, der sker nemlig rigtig meget i deres hovede.. De er jo ved at udvikle sig.. det var derfor jeg nævnte tigerspring.. Hvis du googler det så står der lige præcis hvad det handler om og hvad man evt. kan gøre.. Paya passede vildt godt ind da hun var krops umuligt..

Men det kan godt være det er det... det håber jeg bare at det er, men sys bare det me sovningen hat stået på, i et stykke tid nu :O hmm

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

Men det kan godt være det er det... det håber jeg bare at det er, men sys bare det me sovningen hat stået på, i et stykke tid nu :O hmm

Det er også nok! Det der med at vågne om natten, det er bare hårdt! Så pøj pøj med hende søde.. husk at opdatere mig hvordan det går om det stadig er det samme...  til dig..

Anmeld

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Det er også nok! Det der med at vågne om natten, det er bare hårdt! Så pøj pøj med hende søde.. husk at opdatere mig hvordan det går om det stadig er det samme...  til dig..

jo tak,  men nu har jeg været vågen i over 7 måneder nu om natten!!! ååhhh haa...

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

Prisana skriver:

Og forresten så er min pige heller ikke ret stor.. Vi fik besøg af sp i mandags der vejede hun 7,8 kg og der var hun præcis 8 mdr.. Men længde kunne hun ikke måle da hun glemte målebåndet! Hun bruger str. 68-74 så det er der hun er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.