Nu kravler hun altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.888 visninger
57 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Papaya

Hej piger, er bare så stolt og glad og bliver simpelthen nød til at dele det med jer!!

her i aftes inden hun skulle i seng gik min datter og jeg en tur ned til mine forældre, de bor 200m herfra.. Og stod lige og sagde til min far at der går nok lige 2-3 uger endnu før bette røven kravler... Og så pludselig satte min far hende ned midt på gulvet og wupti, så kom hun fremad på 0,2! Jeg blev helt forbavset og stenede lidt... Lige pludselig så gik det op for mig at MIN DATTER KRAVLER!!! Så vi skyndte os hjem og viste far hvad hun kunne!

Det er da vildt at det gik så stærkt fra den ene dag til den anden, havde aldrig troet at hun ville kravle nu! Hun er så godt nok 8 mdr, men.. Jeg ser hende jo hver dag, og så pludselig! Men det betyder jo også at jeg skal til at flytte og fjerne nogle ting.. hehe.

Det var bare det piger.. skulle jo lige ud med!

Hav en god aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Zeus

Yaay  

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

Zeus skriver:

Yaay  

Kan se du har en på samme alder.. Der sker virkelig meget for tiden synes jeg! Det er da så skønt!

Anmeld

7. juli 2011

Zeus

Prisana skriver:

Kan se du har en på samme alder.. Der sker virkelig meget for tiden synes jeg! Det er da så skønt!

Ja, det er lige før det går for stærkt nogengange, jeg kan slet ikke følge med!

Anmeld

7. juli 2011

JacobsMoar

Yaaah... Jeg venter stadig på min søn, som altså er 8,5 mdr, skal finde fidusen.. Han kan stå på alle 4, men så kommer vi heller ikke videre...

Anmeld

7. juli 2011

Zeus

Prisana skriver:

Hun er forresten også fra d.4, så de er præcist lige gamle

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

Zeus skriver:

Hun er forresten også fra d.4, så de er præcist lige gamle

Hvor fedt!

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

KarinaB. skriver:

Yaaah... Jeg venter stadig på min søn, som altså er 8,5 mdr, skal finde fidusen.. Han kan stå på alle 4, men så kommer vi heller ikke videre...

Hun har ikke rumpen oppe endnu.. Det har hun ikke fundet ud af at det er nemmere hvis hun gør det, men hun kommer frem ved at skubbe med hendes knæer og trække sig med hendes arme/hænder.. Og det går rigtig stært!

Anmeld

7. juli 2011

JacobsMoar

Prisana skriver:

Hun har ikke rumpen oppe endnu.. Det har hun ikke fundet ud af at det er nemmere hvis hun gør det, men hun kommer frem ved at skubbe med hendes knæer og trække sig med hendes arme/hænder.. Og det går rigtig stært!

Men hey.. Hun kommer da frem.. Jacob drejer rundt om sig selv.. Og bliver gal over at han ikke kommer videre

Anmeld

7. juli 2011

B&J

JAAA nej hvor er hun dygtigt, mor skal da ikke sige det tager så længe når jeg kan dygtig pige

godt man lige kan vise hvad man kan når man mindst venter det det er så fantastisk at være forælder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.