Nu kravler hun altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Papaya

KarinaB. skriver:

Smaaart... Jacob har slet ikke forstået det at trille rundt, kun oppe i sengen når vi leger.. Hmm, tossede barn

Nej han er da ikke tosset.. hehe.. Han skal også bare lige finde ud af hvad hans krop kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

JacobsMoar

Prisana skriver:

Nej han er da ikke tosset.. hehe.. Han skal også bare lige finde ud af hvad hans krop kan

Hihi.. Man er vel en lidt langsom dreng

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

morethanperfect skriver:

Hvor er det skønt altså .. Lige omkring den alder ja ! Der sker Rigtig meget 

Oscar møvede sig fremad for en mdr. siden .. to dage efter kravlede han . Der går ikke længe før din datter rejser sig op af alting og er OVERALT

Puha.. så får mor da rigtig travlt.. lagde mærke til her idag at hun er begyndt at trække sig selv op ad tremmesengen så her i weekenden skal vi lige ha sat det ned...

Og de er desværre ikke bange for at slå sig!

Anmeld

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Men når hun så finder ud af teknikken så går det bare stærkt!!

Men det er jo skønt!

ja det tror jeg gerne.. kan bare huske, da Caia sku lære at sidde selv, så skete det osse bare fra den ene dag til den anden

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

KarinaB. skriver:

Hihi.. Man er vel en lidt langsom dreng

Som regel er piger jo hurtigere fremme end drenge.. du kan jo bare se da man selv var teenager.. hehe...

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

ja det tror jeg gerne.. kan bare huske, da Caia sku lære at sidde selv, så skete det osse bare fra den ene dag til den anden

Når det sker så går det stærkt! Kan næsten heller ikke selv følge med.. for en måned siden sad hun selv og ca. 14 dage siden fik hun hendes 2 første tænder og nu kravler hun!!  puha.. og lige om lidt er min barsel slut!

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

Maalene skriver:

Det vil jeg virkelig godt tro søde

Kan slet heller ikke vente

Det bliver også snart din tur søde!

Anmeld

7. juli 2011

Maalene

Prisana skriver:

Det bliver også snart din tur søde!

Jaaa - 11 uger tilbage - det går stærkt

Anmeld

7. juli 2011

Axelsmor<3

Hej piger . i skal slet ikke være så nervøse hvis jeres børn ikke kravler når de er 8mdr? Man siger at det mest gennemsnitlige er omkring de 10mdr. .. Min søn begyndte først selv der .. Inden lavede han sælmetoden hvor han humpede sig frem på maven (nogle begynder jo slet ikke at kravle overhovedet, husk det)

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

Axelsmor<3 skriver:

Hej piger . i skal slet ikke være så nervøse hvis jeres børn ikke kravler når de er 8mdr? Man siger at det mest gennemsnitlige er omkring de 10mdr. .. Min søn begyndte først selv der .. Inden lavede han sælmetoden hvor han humpede sig frem på maven (nogle begynder jo slet ikke at kravle overhovedet, husk det)

det er faktisk rigtig.. Paya viste slet ikke tegn på at hun vil kravle så vi troede også først det kom meget senere og tænkte slet ikke over det, men pludselig så skete det bare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.