Nu kravler hun altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Okay.. hehe sorry.. det bliver herre nemt!  

Du har sikkert hørt det før, men tror du hun får nok at spise i løbet af dagen.. Paya spiste ikke ret meget i løbet af dagen men til aftenen sørgede jeg for at hun får en god portion.. og det var for en uges tid siden.. for hun begyndte at ændre sig ved at hun spiste mere og mere om dagen og det er så nem at give hende mad til aftenen, det gjorde det ikke før.. Og så er hun begyndt at sove i 10-11 timer i træk.. Men hun havde dog lige mareridt i nat tror jeg, vågnede bare op i gråd!  Men trøstede hende med en lille flaske som hun kun fik drukket halv af..

Håber virkelig at din prinsesse hun snart kan sove igennem, det er så hårdt det andet!

haha bare det var så let!!

Lige pt spiser hun ikk særligt meget.. Ve ikk om det er pga tænderne og hver gang hun ser skeen blir hun stik tosset!! sys hun har forandret sig, lige pludseligt... Vil heller ikk ligge i sin seng, så skriger hun osse !!! Og hun er jo ikk særlig stor i forvejen, så vil helst ikk ha at hun taber sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

Lige pt spiser hun ikk særligt meget.. Ve ikk om det er pga tænderne og hver gang hun ser skeen blir hun stik tosset!! sys hun har forandret sig, lige pludseligt... Vil heller ikk ligge i sin seng, så skriger hun osse !!! Og hun er jo ikk særlig stor i forvejen, så vil helst ikk ha at hun taber sig...

Det kan jeg godt forstå søde.. har du snakket med en sp om det? Måske er det tigerspring hun har??

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe min lille Nikita på 7 mdr forsøger allerede at få benene op under sig osse Men møve sig frem kan hun skam osse hihi.. Og hun var på et tidspunkt oppe på alle 4 og stod og rokkede frem og tilbage, og så blev hun sur da hun ikke kunne kravle og så smed hun maven på gulvet og begyndte og hyle ggg... Tossede unge Var nok heller ikke længe før min lille bandit begynder og kravle hihi hvor jeg glæder mig

Hov!! Hvor er din pige dog bare dygtig Smiler... Ikke fordi jeg glemte dig

Sussie

Hehe.. tit så kan deres temperament faktisk godt hjælpe dem.. Når de bliver sure nok så skal de nok nå eller gør det de gerne vil!

Anmeld

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Det kan jeg godt forstå søde.. har du snakket med en sp om det? Måske er det tigerspring hun har??

Neej det har jeg ik, ser lige hvordan det går i weekenden me hende.. Men hun har jo ALTID vågnet om natten, og ve ikk om det er blevet til en vane nu for hende,,

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

Skal lige suges at Paya bliver hysterisk når jeg ligger hende i sengen eller i barnevognen til at starte med.. Jeg lokker hende med en flaske og så falde hun lidt til ro igen.. Men de sidste 3 aftener har det været et maridt at putte hende.. men efter en lille kamp på 20-40 min så lykkedes det!

Anmeld

7. juli 2011

Dansker I Holland

Prisana skriver:

Hehe.. tit så kan deres temperament faktisk godt hjælpe dem.. Når de bliver sure nok så skal de nok nå eller gør det de gerne vil!

haha ja og temperamentet har hun nok efter sine forælder griner Nu må vi se hvornår hun kravler

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

Neej det har jeg ik, ser lige hvordan det går i weekenden me hende.. Men hun har jo ALTID vågnet om natten, og ve ikk om det er blevet til en vane nu for hende,,

Du tror ikke at hun vågner pga vane.. og du så måske bare skulle lade hende ligge lidt... selvfølgelig indtil hun begynder at græde.. Da Paya var 5-6 mdr. vågnede hun også flere gange.. men jeg prøvede at lade hende være.. og de fleste gange er hun faldet i søvn igen.. Jeg ved det ikke, men synes du skulle snakke med sp.. måske hun har nogle forslag, hun har trodsalt fulgt din datter fra starten..

Anmeld

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Skal lige suges at Paya bliver hysterisk når jeg ligger hende i sengen eller i barnevognen til at starte med.. Jeg lokker hende med en flaske og så falde hun lidt til ro igen.. Men de sidste 3 aftener har det været et maridt at putte hende.. men efter en lille kamp på 20-40 min så lykkedes det!

Okay.. Men her kan der gå heelt op til 1 time før hun overgiver sig, og så ska man vugge hende i søvn, og gider bare ikk ind i den dårlige rytme igen!!

Anmeld

7. juli 2011

TineA

Nej hvor skønt ! Herhjemme har vi altså sleeet ikke travlt med at kravle eller få tænder - vi har maaaaasser af tid min søn er 10 mdr og kan stadig kun trække sig frem .. Dovne dreng

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Så dejligt... Så skal der rigtig udforskes... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.