Nu kravler hun altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Når det sker så går det stærkt! Kan næsten heller ikke selv følge med.. for en måned siden sad hun selv og ca. 14 dage siden fik hun hendes 2 første tænder og nu kravler hun!!  puha.. og lige om lidt er min barsel slut!

Jaa kan godt følge dig... står i samme situation!! Det er sgu lidt mærkeligt at tænke på, at ligepludselig er "slut" hehe eller hva man kan kalde det Meen glææder mig nu osse lidt til at komme lidt væk og alligevel ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

Jaa kan godt følge dig... står i samme situation!! Det er sgu lidt mærkeligt at tænke på, at ligepludselig er "slut" hehe eller hva man kan kalde det Meen glææder mig nu osse lidt til at komme lidt væk og alligevel ikk

Det med at komme lidt væk, der kan jeg sagtens følge dig! Men når man så er væk end mere end 3-4 timer så savner jeg hende bare så meget!!!

Det bliver jo igen et nyt liv, når man starter på job osv. Man er jo vant til at gå hjemme og manden på job, men pludselig skal man selv ud og arbejde og tingene derhjemme skal også hænge sammen.. hente og bringe den bette i dp og hjem til aftensmad osv.. det er det jeg er rigtig meget spændt på, hvordan det kommer til at gå!  Og selvfølgelig skal det da nok gå..  

Anmeld

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Det med at komme lidt væk, der kan jeg sagtens følge dig! Men når man så er væk end mere end 3-4 timer så savner jeg hende bare så meget!!!

Det bliver jo igen et nyt liv, når man starter på job osv. Man er jo vant til at gå hjemme og manden på job, men pludselig skal man selv ud og arbejde og tingene derhjemme skal også hænge sammen.. hente og bringe den bette i dp og hjem til aftensmad osv.. det er det jeg er rigtig meget spændt på, hvordan det kommer til at gå!  Og selvfølgelig skal det da nok gå..  

jeg ska til at studere, og ve at det blir super hårdt!!! og hun sover stadig ikk igennem om natten , plus at jeg ska lave lektier osv!! Pyyha blir helt træt ve tanken

Anmeld

7. juli 2011

morethanperfect

Prisana skriver:

Puha.. så får mor da rigtig travlt.. lagde mærke til her idag at hun er begyndt at trække sig selv op ad tremmesengen så her i weekenden skal vi lige ha sat det ned...

Og de er desværre ikke bange for at slå sig!

Uhh ja .. Skynd jer at sæt den ned .. Selvom vi har sat den med kan Oscar næsten kravle op af den alligevel .. Meget modig drenge jeg har mig ..  Han blev 8 mdr. i går 

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

jeg ska til at studere, og ve at det blir super hårdt!!! og hun sover stadig ikk igennem om natten , plus at jeg ska lave lektier osv!! Pyyha blir helt træt ve tanken

Årh.. Puha ja.. Jeg tager simpelthen hatten af for jer der læser samtidig med de har små børn!  det kunne jeg ikke..

Det er da nedtur hun ikke vil sove igennem endnu.. Hvad gør du for at få hende til at sove igen så??

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

morethanperfect skriver:

Uhh ja .. Skynd jer at sæt den ned .. Selvom vi har sat den med kan Oscar næsten kravle op af den alligevel .. Meget modig drenge jeg har mig ..  Han blev 8 mdr. i går 

Vildt nok at han kan det.. Han er da mega modig!   sagde lige til kæresten at vi tager den ned i morgen... Sidder og bliver helt nervøs..

Anmeld

7. juli 2011

fif

Prisana skriver:

Årh.. Puha ja.. Jeg tager simpelthen hatten af for jer der læser samtidig med de har små børn!  det kunne jeg ikke..

Det er da nedtur hun ikke vil sove igennem endnu.. Hvad gør du for at få hende til at sove igen så??

åh lad være me at sig sådan hehe... Må jo se hvordan det kommer til at gå! Jamen hun får en tår af mig, og så sover hun igen!!

Anmeld

7. juli 2011

Papaya

fif skriver:

åh lad være me at sig sådan hehe... Må jo se hvordan det kommer til at gå! Jamen hun får en tår af mig, og så sover hun igen!!

Okay.. hehe sorry.. det bliver herre nemt!  

Du har sikkert hørt det før, men tror du hun får nok at spise i løbet af dagen.. Paya spiste ikke ret meget i løbet af dagen men til aftenen sørgede jeg for at hun får en god portion.. og det var for en uges tid siden.. for hun begyndte at ændre sig ved at hun spiste mere og mere om dagen og det er så nem at give hende mad til aftenen, det gjorde det ikke før.. Og så er hun begyndt at sove i 10-11 timer i træk.. Men hun havde dog lige mareridt i nat tror jeg, vågnede bare op i gråd!  Men trøstede hende med en lille flaske som hun kun fik drukket halv af..

Håber virkelig at din prinsesse hun snart kan sove igennem, det er så hårdt det andet!

Anmeld

7. juli 2011

Dansker I Holland

Hehe min lille Nikita på 7 mdr forsøger allerede at få benene op under sig osse Men møve sig frem kan hun skam osse hihi.. Og hun var på et tidspunkt oppe på alle 4 og stod og rokkede frem og tilbage, og så blev hun sur da hun ikke kunne kravle og så smed hun maven på gulvet og begyndte og hyle ggg... Tossede unge Var nok heller ikke længe før min lille bandit begynder og kravle hihi hvor jeg glæder mig

Hov!! Hvor er din pige dog bare dygtig Smiler... Ikke fordi jeg glemte dig

Sussie

Anmeld

7. juli 2011

morethanperfect

Prisana skriver:

Vildt nok at han kan det.. Han er da mega modig!   sagde lige til kæresten at vi tager den ned i morgen... Sidder og bliver helt nervøs..

Hehe .. Drenge er jo lidt vildere end pige .. Du skal nok ikke blive nervøs .. Det vidst ikke så normalt de kravler ud af den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.