Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2008

Kvindemin

Mebach skriver:

I øvrigt synes jeg heller ikke det passer ind her på siden, at reklamere for en "konkurrent"

Ja ja, folk bestemmer selv hvor de vil være, synes bare det er plat og ramt ved siden af.

Synes måske trådstarter mangler situationsfornemmelse og pli!

I mener så meget.
Så længe det ikke handler om jer. Kan det da være fløjtende ligemeget.
Det må Henrik og Tine da tage stilling til.
Ingen mennesker er beretiget til at blive høvlet sådan, bare fordi at i, mener at det er forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Kvindemin

Diana/Claus skriver:

Ej Jeg ville da mene at hvis Henrik synes det er så stort et problem som i gør det til ville han nok slette indlægget og ikke godkendt hende. Man ved jo nå man har en kanon god hjemmeside og det er baby jo så han gå vel helle ikke ud fra der sker den store skade ved at hun spørg os om vi vil være medlem af hendes FACEBOOK gruppe.
Synes altså i gør det til et større problem end det er.

Lige mine ord

Og også god jul til dig.

Anmeld

15. december 2008

Kvindemin

Loggidut skriver:

jammen så kunne det da være på sin plads at henrik fik lov at sige sin mening...og dømme ud derfra...

skulle vi ikke lade ham gøre det, før vi andre kalder hinanden noget mere grimt end Moster!

Jo bestemt, måske du skulle have tænkt sådan fra en start.

Anmeld

15. december 2008

Rasmine

Kunne det tænkes at Henrik måske helst ville undlade at svare?
Sådan ville jeg selv have det.

Man skal jo ikke have opfundet den dybe tallerken (eller rettere: det skal man vist), for at kunne gennemskue hvordan man selv ville have det, hvis der pludselig var folk som reklamerede for andre lignende sider, som den man selv har nurset og arbejdet så hårdt for at blive så god som den er.

Anmeld

15. december 2008

Pia

Chritinap skriver:

I mener så meget.
Så længe det ikke handler om jer. Kan det da være fløjtende ligemeget.
Det må Henrik og Tine da tage stilling til.
Ingen mennesker er beretiget til at blive høvlet sådan, bare fordi at i, mener at det er forkert.

Måske du lige glemmer at folk faktisk bare siger deres mening ud fra den ene grund at de er meget glade for baby.dk

Og du er sku ike et hak bedre end nogen af os andre, når du kalder folk for moster og diktere hvordan vi burde have tænkt fra start af..

Så skulle vi alle måske ikke lige tælle til tyve engang!!!

Anmeld

15. december 2008

Diana...

Pia skriver:

Måske du lige glemmer at folk faktisk bare siger deres mening ud fra den ene grund at de er meget glade for baby.dk

Og du er sku ike et hak bedre end nogen af os andre, når du kalder folk for moster og diktere hvordan vi burde have tænkt fra start af..

Vi da os glade for baby.dk meget endda synes selv det er den bedste side der er og bruger RIGTIG meget tid her inde for meget mener min dejlige kæreste
Det vi siger er jo bare at det er gået lidt over gevind pga en facebook gruppe for det var jo det der blev spurgt om, ikke at vi skulle gå til Magickids og blive medlem.

Men du har helt ret her trænger virkelig til at blive talt til 20 her inde.

knus Diana som selv er helt vild med Baby.dk og synes det den bedste side men som ikke synes det skader og melde sig ind i den gruppe.

Anmeld

15. december 2008

tascia

Mebach skriver:

Kunne det tænkes at Henrik måske helst ville undlade at svare?
Sådan ville jeg selv have det.

Man skal jo ikke have opfundet den dybe tallerken (eller rettere: det skal man vist), for at kunne gennemskue hvordan man selv ville have det, hvis der pludselig var folk som reklamerede for andre lignende sider, som den man selv har nurset og arbejdet så hårdt for at blive så god som den er.

2 sjæle en tanke!

//Natascia

Anmeld

15. december 2008

Lene76

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20......... mon det hjalp.......

tror godt vi alle kan blive enig om at vi ik er enig også er det det.... syntes vi ska la emmnet ligge og lade Henrik om det.

Anmeld

15. december 2008

Kvindemin

Pia skriver:

Jeg gider ikke at blive ved med at ævle i det samme.

Vi er alle meget glade for baby.dk, syntes det der er heelt til grin
Ellers var vi her jo nok ikke.

Ja ja, nogle mennesker

Anmeld

15. december 2008

Kvindemin

Lene76 skriver:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20......... mon det hjalp.......

tror godt vi alle kan blive enig om at vi ik er enig også er det det.... syntes vi ska la emmnet ligge og lade Henrik om det.

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.