Tak Til alle Jer som har støttet gruppen på Facebook, (som var det essentielle) ellers havde jeg nok reklameret for min hjemmeside i stedet for

og tak til Jer som gav jeres be7 med.......selvom jeg føler I har misforstået essensen.

Hvis nogen medlemmer vælger andre hjemmesider så var det sket uagtet, at man reklamerer for en side eller ej. Jeg sletter jo heller ikke den reklame som der ligger på MagicKids for Baby.dk.......for dem som vil væk fra MagicKids, de forsvinder alligevel. Og dem som blot ønsker adspredelse får det.......ligesom jeg selv......
Sådan er hele vejen rundt. Folk vælger selv til og fra, og som en anden skrev, mange af os brugere er flere steder,- og hvorfor?.....fordi vi da ønsker adspredelse, inspiration og nytænkning.
Jeg mener, at jo flere sider folk kender til, jo større adspredelse og nuanceret billede giver det os brugere af internettet. Mange er "bange" for at man "sjæler" sidernes brugere......det er en meget fejlagtig opfattelse iflg. min mening......
For igen,- vil folk noget andet.....så prøv bare at google forældre foras......I får de første 50 sider frem.......så det er en meget hård kamp......hvis man er nervøs for den del, - så hvorfor ikke bare lade folk selv vælge.....så får I de brugere som vil Baby.dk af hjertet.....

Nogen nævner Netbaby.....ja man undres over en side med mange 1000 brugere føler sig truet.....ligesom jeg undrer mig over at nogen her føler sig truet......det er et frit land vi lever i, med ytringsfrihed og retten til selv at vælge.....så hvorfor skal folk have mundkurv på......
Henrik har valgt ikke at slette denne tråd, hvilket blot er et bevis på at han nok er klogere end os kvinder

.....han ser meget mere ojektivt på det......det giver nemlig brugerne af Baby en ekstra mulighed for at overveje......overveje hvorfor Baby.dk er bedst.......og det er han jo et smukt eksempel på...... fordi han ikke giver brugerne mundkurv på......men understøtter ytringsfriheden på fornemmeste vis.