Hmm man gør det jo selv til en konkurence Hvis vi går ind og vælger en frem for en anden, Der er jo 1000 børne sider hunde sider katte sider osv osv osv, og de er alle sammen forskellige Jeg selv er inde på min-mave magickids Baby.dk, Jeg os inde på flere hunde sider og flere katte sider fordi jeg selv har hund katte og en baby på vej så det er da noget der interesere mig, på nogen sider finder man noget som måske andre sider ikke har jamen så det da fedt man har en side mere man kan bruge, selv. er jeg selv inde på baby.dk 30 gange om dagen hvor måske 1 gang om måneden på de andre sider men det fordi baby er så dejlig nem og personlig og en masse dejlige mennesker og snakke med, men jeg synes ikke det konkurence bare fordi man melder sig til en anden side el gruppe på face, selv. synes jeg os det er forkert at reklamere her inde med det. men synes ikke det forkert og melde sig til den gruppe.
Bare min mening.
Knus Diana som synes det dejligt der er så mange sider man kan få hjælp hvis det det man har brug for, MEN SELVFØLGELIG SYNES BABY ER BEDST.
Anmeld