Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2008

jolu

NEJ, Hvis bare det var så vel.....kan vist ikke nå baby.dk til sokkeholderne..... nej ren og skær interesse og hygge i fritiden men drømmen er der da.....en dag......når der kommer 2 torsdage i en uge.... Tak fordi du spurgte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Loggidut

hmmm, umiddelbart ligner det en konkurenceside, og så vil jeg ikke lige være med til det...synes måske ikke det er så heldigt at smide sådan en reklame her, selv om siden er fri

Anmeld

15. december 2008

jolu

Det er helt ok, som sagt al respekt for et nej tak ,- tak for din tid alligevel

Anmeld

15. december 2008

petersmor

Loggidut skriver:

hmmm, umiddelbart ligner det en konkurenceside, og så vil jeg ikke lige være med til det...synes måske ikke det er så heldigt at smide sådan en reklame her, selv om siden er fri

Absolut enig
Hanne

Anmeld

15. december 2008

Marie;-)

Er imponeret over at baby.dk tillader en sådan reklame - også dit brugernavn. Det er da en side fuldstændig med samme indhold som denne?

Anmeld

15. december 2008

Loggidut

jeg synes nu det er fint at henrik lader den stå...kan kun alt for godt huske hvordan NB fungerede, men mener stadig det er mega næsvist! mon du vil tillade at henrik kaprede dine members?

Anmeld

15. december 2008

Lene76

Hej..... Måske det bare et mig der ik forstår det her...... hva laver du herinde på baby med sådan et indlæg? hvis du vil ha grmedlemmer er det så ik fb du ska være på...... syntes ik at dit indlæg høre til herinde, for selvom du siger det ik er en kunkurent så er det jo alligevel.

Kh Lene, som ik blir medlem at din gr på fb da jeg ik mener du har været fair overfor vores allesammens fantastiske Baby.dk

Anmeld

15. december 2008

Susan1978

hmm med fare for at få en på kassen, så tror jeg faktisk at det er sådanne ting her der gør at der pludselig opstår regler om hvad der må skrives på sider som denne..

vi har alle i større omfang være trætte af NB, fordi de var blevet for emsige og det er jo en af grundene til vi elsker denne side, fordi alt er så frit. Men jeg synes så også man bør overveje hvad man lægger ud.

ligefrem at prøve at "stjæle" medlemmer til en anden babyside.. synes jeg måske ikke er så gennemtænkt, da Henrik og Tine så nok vil overveje at lave regler om hvad der må skrives og ikke må skrives mere. dvs at indlæg osv vil blive fjernet fremover.

Jeg håber at din side må blive en god forretning men jeg håber tilgændgæld også at dem som kommer fra denne side ,også bliver her, for ellers er jeg bange for at vi pludselig får en masse regler og retningslinjer for sådanne ting.

håber i forstår hvad jeg vil med dette indlæg.

Susan

Anmeld

15. december 2008

Diana...

Hmm man gør det jo selv til en konkurence Hvis vi går ind og vælger en frem for en anden, Der er jo 1000 børne sider hunde sider katte sider osv osv osv, og de er alle sammen forskellige Jeg selv er inde på min-mave magickids Baby.dk, Jeg os inde på flere hunde sider og flere katte sider fordi jeg selv har hund katte og en baby på vej så det er da noget der interesere mig, på nogen sider finder man noget som måske andre sider ikke har jamen så det da fedt man har en side mere man kan bruge, selv. er jeg selv inde på baby.dk 30 gange om dagen hvor måske 1 gang om måneden på de andre sider men det fordi baby er så dejlig nem og personlig og en masse dejlige mennesker og snakke med, men jeg synes ikke det konkurence bare fordi man melder sig til en anden side el gruppe på face, selv. synes jeg os det er forkert at reklamere her inde med det. men synes ikke det forkert og melde sig til den gruppe.

Bare min mening.

Knus Diana som synes det dejligt der er så mange sider man kan få hjælp hvis det det man har brug for, MEN SELVFØLGELIG SYNES BABY ER BEDST.

Anmeld

15. december 2008

BellaT

STOR respekt til Henrik der ikke er bange for konkurrence!
Totalt ikke-NB-agtigt!
Synes det er helt ok at prøve at hverve medlemmer når admin accepterer det.
Jeg bliver dog ikke medlem af MagicKids. Men held og lykke.

Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.