Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2008

Diana...

Chritinap skriver:

Ej ej ej, lad dog Jolu være et menneske. Hvis i ikke har lyst til at være medlem, så find jer dog et andet sted at brokke jer. Man må da selvom hvad man skriver herinde.

Held og lykke med siden, er så glad for baby.dk - skal lige ind at lurer hver aften. Men inde på facebook bliver det bare for åbenlyst det hele, hvis du forstår mig
Nok også bare fordi man føler sig hjemme her.

Men ro på i andre.

Jolu, nogen skal bare ALTID brokke sig. Der lagde vidst ikke noget godt i deres julesokker i morges. Haha

Venligst, og riigtig god juul

Helt enig...

og god jul til dig os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Loggidut

hov jeg lød vist vred...hæ hæ...så slemt var det altså heller ikke ment!

Anmeld

15. december 2008

Balderson

hov jeg lød vist vred...hæ hæ...så slemt var det altså heller ikke ment!

Ja, man skulle tro du havde spist en citron med alt det galle...

Anmeld

15. december 2008

Kvindemin

Loggidut skriver:

det handler sgu ikke om at brokke sig, men om at man da ikke reklamere for andre babysites, det er sgu da logik, mener bestemt det er uhørt at Henrik og Tine skal knokle deres bagdel ud af bukserne for vores skyld, og give os mega meget frihed, og så kommer sådan en reklame, det handler ikke om at jolu ikke skal ha lov at være menneske, det handler om etik og moral.

jeg tror da heller ikke lige hun vil være stolt af at nogen kaprede members fra hendes side...come on!

du kan da ikke mene det du skriver?

det har intet med jolu som person at gøre, men har noget med at gøre at man reklamere for en side som kan fjerne de folk der er her.

og med hensyn til det med NB, ja det er netbaby, og siden var voldsom langsom, og derinde måtte man ikke linke til noget som helst, så blev indlæget slettet...og jeg ville da mene det er træls at få den politik her på siden, og derfor ville det være en god ide, om man tænkte sig lidt om inden man bare linker løs...

det er sgu tilladt at man lige tænker over hvad det er man linker, og jeg er sikker på det her bare var en tankestreg...og ikke andet...men alligevel næsvist!

Jo moster, du kan tro jeg mener hvad jeg skriver. Og det bliver jeg ved med!

Anmeld

15. december 2008

Rasmine

Chritinap skriver:

Jo moster, du kan tro jeg mener hvad jeg skriver. Og det bliver jeg ved med!

Er der noget at sige til det nogle gange kører af sporet i diverse debatter?
-Især når folk bliver kaldt "Moster"???

Anmeld

15. december 2008

eliasogmor

Loggidut skriver:

det handler sgu ikke om at brokke sig, men om at man da ikke reklamere for andre babysites, det er sgu da logik, mener bestemt det er uhørt at Henrik og Tine skal knokle deres bagdel ud af bukserne for vores skyld, og give os mega meget frihed, og så kommer sådan en reklame, det handler ikke om at jolu ikke skal ha lov at være menneske, det handler om etik og moral.

jeg tror da heller ikke lige hun vil være stolt af at nogen kaprede members fra hendes side...come on!

det har intet med jolu som person at gøre, men har noget med at gøre at man reklamere for en side som kan fjerne de folk der er her.

og med hensyn til det med NB, ja det er netbaby, og siden var voldsom langsom, og derinde måtte man ikke linke til noget som helst, så blev indlæget slettet...og jeg ville da mene det er træls at få den politik her på siden, og derfor ville det være en god ide, om man tænkte sig lidt om inden man bare linker løs...

det er sgu tilladt at man lige tænker over hvad det er man linker, og jeg er sikker på det her bare var en tankestreg...og ikke andet...men alligevel næsvist!

mener faktisk at henrik..sagde god for hende......da hun kom ind på siden...

Anmeld

15. december 2008

Rasmine

I øvrigt synes jeg heller ikke det passer ind her på siden, at reklamere for en "konkurrent"

Ja ja, folk bestemmer selv hvor de vil være, synes bare det er plat og ramt ved siden af.

Synes måske trådstarter mangler situationsfornemmelse og pli!

Anmeld

15. december 2008

Diana...

Loggidut skriver:

Ej Jeg ville da mene at hvis Henrik synes det er så stort et problem som i gør det til ville han nok slette indlægget og ikke godkendt hende. Man ved jo nå man har en kanon god hjemmeside og det er baby jo så han gå vel helle ikke ud fra der sker den store skade ved at hun spørg os om vi vil være medlem af hendes FACEBOOK gruppe.
Synes altså i gør det til et større problem end det er.

Anmeld

15. december 2008

Loggidut

jammen så kunne det da være på sin plads at henrik fik lov at sige sin mening...og dømme ud derfra...

skulle vi ikke lade ham gøre det, før vi andre kalder hinanden noget mere grimt end Moster!

Anmeld

15. december 2008

eliasogmor

Loggidut skriver:

jammen så kunne det da være på sin plads at henrik fik lov at sige sin mening...og dømme ud derfra...

skulle vi ikke lade ham gøre det, før vi andre kalder hinanden noget mere grimt end Moster!

enig...... GOD JUL TIL ALLE I DEJLIGE KVINDER OG HENRIK..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.