Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2008

jolu

Er rigtig ked af at det opfattes på denne måde har slet ikke lagt skjul på at jeg primært er på MagicKids, men at vi alle har lyst og behov for adspredelse og ny "energi"......Jeg har figureret på Baby.dk på lige fod med alle andre, siden jeg for ganske nylig fandt siden, fordi jeg har synes om stemningen og alsidigheden her.

Beklager rigtig meget at det opfattes som reklame.Men MK har nu eksisteret siden 2003......som ren og skær hygge.....intet andet.....troede nettet var til at udveksle erfaringer på stort og småt......ikke til at få mundkurv på, grundet en gruppe på FB...... Tænk på alle de profiler som der er derinde som er med i andre grupper.......

Beklager DYBT dette indlæg .

Hvordan sletter man sine indlæg? ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Loggidut

jolu skriver:

Er rigtig ked af at det opfattes på denne måde har slet ikke lagt skjul på at jeg primært er på MagicKids, men at vi alle har lyst og behov for adspredelse og ny "energi"......Jeg har figureret på Baby.dk på lige fod med alle andre, siden jeg for ganske nylig fandt siden, fordi jeg har synes om stemningen og alsidigheden her.

Beklager rigtig meget at det opfattes som reklame.Men MK har nu eksisteret siden 2003......som ren og skær hygge.....intet andet.....troede nettet var til at udveksle erfaringer på stort og småt......ikke til at få mundkurv på, grundet en gruppe på FB...... Tænk på alle de profiler som der er derinde som er med i andre grupper.......

det er i orden, du kan spørge henrik om han vil slette det...

Anmeld

15. december 2008

Mikkelmusen

Selvfølgelig vil der altid være brugere som også er brugere af andre sider. Det er jeg selv. Men jeg synes faktisk det er lidt forkert at reklamere for din egen side herinde. For du kan jo i princippet stjæle Henriks "kunder" for der er måske nogen der vælger at de kun vil bruge én side.

Jeg synes jo ikke det er forkert du har din egen side, med masser af debatter og hvad du ellers har. Det skal du klart fortsætte. Jeg synes i øvrigt baby.dk er et godt eksempel på at der sagtens kan være flere babysites til, uden at nogen går ned. Det kører jo på højtryk her, men der er da ingen andre sites der er gået døde så vidt jeg ved. Du bør blot ikke reklamere for det. Ikke på den måde i hvert fald.
Jeg mener du har i forvejen magickids.dk stående på profilbilledet, så du reklamerer jo i forvejen. Det er der ikke noget galt i, men den anden måde er forkert.

Håber du kan få det essentielle ud af mit indlæg, som vist nok blev lidt rodet.

Christina

Anmeld

15. december 2008

Astrid P

Mikkelmusen skriver:

Selvfølgelig vil der altid være brugere som også er brugere af andre sider. Det er jeg selv. Men jeg synes faktisk det er lidt forkert at reklamere for din egen side herinde. For du kan jo i princippet stjæle Henriks "kunder" for der er måske nogen der vælger at de kun vil bruge én side.

Jeg synes jo ikke det er forkert du har din egen side, med masser af debatter og hvad du ellers har. Det skal du klart fortsætte. Jeg synes i øvrigt baby.dk er et godt eksempel på at der sagtens kan være flere babysites til, uden at nogen går ned. Det kører jo på højtryk her, men der er da ingen andre sites der er gået døde så vidt jeg ved. Du bør blot ikke reklamere for det. Ikke på den måde i hvert fald.
Jeg mener du har i forvejen magickids.dk stående på profilbilledet, så du reklamerer jo i forvejen. Det er der ikke noget galt i, men den anden måde er forkert.

Håber du kan få det essentielle ud af mit indlæg, som vist nok blev lidt rodet.

Christina

Fint formuleret, jeg er meget enig!

Anmeld

15. december 2008

Balderson

Det kan ikke sætte mit pis i kog over at du spørger folk om de vil tilmelde sig på Facebook...

Men nu har jeg været inde på din side og jeg ville da lige fortælle at jeg synes den virker meget rodet.. Der står skrevet rigtig meget på forsiden..

Bare på den baggrund alene, så har jeg allerede meldt pas til at tilmelde mig den..

Jeg synes en side skal være enkel...

Anmeld

15. december 2008

tascia

jolu skriver:

det hander ikke om om man bruger flere sider eller ej for det tror jeg flertallet gør, men derimod handler det om at du reklamere for din egen hjemmeside som er en konkurrent til denne, det er dårlig stil!

jeg syntes det er fedt man kan smide links etc. på siden for det er der andre man ikke må på, men det er altså ikke helt det samme som det her

//Natascia

Anmeld

15. december 2008

JonTri

Hmm jeg er nu også ligeglad med om man reklamerer for andre sider. Har selv været inde på magic kids, men havde lidt svært ved at finde rundt.

Flere skriver noget med nb - går ud fra at det er netbaby. Jeg har ikke været på sådan nogle sider her ret længe, men hvad skete der lige derinde?
Har i flere tråde læst små negative hints om siden og... tja... jeg vil da helst færdes ordenlige steder...
Så hvis der er nogen der vil forklare hvad det går ud på... Tak.
Klem og glædelig jul... rikke.

Anmeld

15. december 2008

Pia.

Jeg har tilmeldt mig *S* Knus Pia.

Anmeld

15. december 2008

Kvindemin

jolu skriver:

Ej ej ej, lad dog Jolu være et menneske. Hvis i ikke har lyst til at være medlem, så find jer dog et andet sted at brokke jer. Man må da selvom hvad man skriver herinde.

Held og lykke med siden, er så glad for baby.dk - skal lige ind at lurer hver aften. Men inde på facebook bliver det bare for åbenlyst det hele, hvis du forstår mig
Nok også bare fordi man føler sig hjemme her.

Men ro på i andre.

Jolu, nogen skal bare ALTID brokke sig. Der lagde vidst ikke noget godt i deres julesokker i morges. Haha

Venligst, og riigtig god juul

Anmeld

15. december 2008

Loggidut

Chritinap skriver:

Ej ej ej, lad dog Jolu være et menneske. Hvis i ikke har lyst til at være medlem, så find jer dog et andet sted at brokke jer. Man må da selvom hvad man skriver herinde.

Held og lykke med siden, er så glad for baby.dk - skal lige ind at lurer hver aften. Men inde på facebook bliver det bare for åbenlyst det hele, hvis du forstår mig
Nok også bare fordi man føler sig hjemme her.

Men ro på i andre.

Jolu, nogen skal bare ALTID brokke sig. Der lagde vidst ikke noget godt i deres julesokker i morges. Haha

Venligst, og riigtig god juul

det handler sgu ikke om at brokke sig, men om at man da ikke reklamere for andre babysites, det er sgu da logik, mener bestemt det er uhørt at Henrik og Tine skal knokle deres bagdel ud af bukserne for vores skyld, og give os mega meget frihed, og så kommer sådan en reklame, det handler ikke om at jolu ikke skal ha lov at være menneske, det handler om etik og moral.

jeg tror da heller ikke lige hun vil være stolt af at nogen kaprede members fra hendes side...come on!

du kan da ikke mene det du skriver?

det har intet med jolu som person at gøre, men har noget med at gøre at man reklamere for en side som kan fjerne de folk der er her.

og med hensyn til det med NB, ja det er netbaby, og siden var voldsom langsom, og derinde måtte man ikke linke til noget som helst, så blev indlæget slettet...og jeg ville da mene det er træls at få den politik her på siden, og derfor ville det være en god ide, om man tænkte sig lidt om inden man bare linker løs...

det er sgu tilladt at man lige tænker over hvad det er man linker, og jeg er sikker på det her bare var en tankestreg...og ikke andet...men alligevel næsvist!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.