Hvor ofte skændes/diskuterer i, i jeres parforhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

For tiden er det for tit, men med alt det vi har været/skal igennem, så synes jeg det er ok. Vi har en aftale, vi går aldrig i seng sure på hinanden og skal snakke om tingene, så vi ikke går og suremuler over noget, som den anden nok aldrig vil gætte alligevel.

Men vi har haft vores problemer og har indtil for et ½ år siden haft store jalusi problemer i forholdet, men det er ordnet nu og vi startede på en frisk. Aldrig har vi haft det så godt, men det tog så også 2 års kamp.

Tak for svaret, det er på en måde meget rart at høre, at alle ikke har sådan et rosenrødt perfekt forhold, selvom jeg self. er ked af, at i har problemer.. men ja, det har vi jo også, så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

mor til 2 skønne piger .

det meget sjældent vi skændes herhjemme , heldigvis

Anmeld

6. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Tak for svaret, det er på en måde meget rart at høre, at alle ikke har sådan et rosenrødt perfekt forhold, selvom jeg self. er ked af, at i har problemer.. men ja, det har vi jo også, så..

Det var så lidt. Håber snart i kommer ud på den anden side, for hold da op, hvor bliver forholdet bare lækkert, når man sammen kan komme så fint igennem problemerne.

Anmeld

6. juli 2011

Mi

Vi kan godt snerre lidt af hinanden, når vi er trætte eller pressede, men decideret skændes tror jeg aldrig at vi gør.

Anmeld

6. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Lige i øjeblikket er det næsten hver dag.. Vi er sådan generelt meget uenige om tingene.. Og jeg synes det er hårdt. Jeg tænker på hvordan det bliver, når vores barn kommer. Vi går aldrig sure i seng, der kun sket EN gang i hele vores forhold, og vi har det altid godt, når vi bliver gode vennner igen. Og det er ikke sådan vi går rundt hele dagen og er sure på hinanden, vi får det løst ret hurtigt. Jeg synes bare det er hårdt der altid er konflikter, jeg orker det ikke. På samme tid er det det bedste forhold jeg har haft, hvis mans er bort fra konflikterne, for jeg er aldrig i tvivl om, at han elsker mig og er mig tro..

Du skal huske..at hvis du har en bebs i maven...så er den vidne til jeres råben og skænderier..og det gør dit foster usikkert og utrygt, det får stress og den stress vil påvirke dit barn når det kommer ud, så hvis jeg var dig, så se at få sat jer ned og talt ud...virkeligt talt ud..og UDEN at skændes.

En af de ting I skal lære er at I lærer at vælge jeres krige..vurderer om de nu også vitterligt er værd at tage.
Stop med at hakke på hinanden over småting.
Husk at I begge er to selvstændige mennesker. Det handler ikke om at den ene har mere ret end den anden...det handler om kompromiser, så I begge kan være der.

Anmeld

6. juli 2011

Lullaby

Et par gange om ugen flyver vi i totterne på hinanden

Anmeld

6. juli 2011

JustAnotherName

årh det svinger. I perioder mere end andre. Ind imellem minimalt eller slet ikke. Andre perioder vrisser og små-bider vi af hinanden mange gange dagligt. Men sådan VIRKELIG SKÆNDES, dét sker heldigvis ikke så tit.

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal ligge min stemme...?!

For vi har hverken et forhold der bærer præg af mange uenigheder og skænderier, men samtidig heller ikke ikke helt stille et, hvor vi altid er enige og aldrig råber eller skændes.
Vi skændes nu og da, men bliver oftest også hurtigt gode igen

Det svinger i perioder op og ned!  ....Gør ALLE forhold ikke det?

Anmeld

6. juli 2011

MinNoah

snerrer og diskuterer kan vi gøre flere gange om ugen...

Men skændes, altså råbe og være virkelig gal sker heldigvis sjældent... og er ikke sket siden jeg var gravid fra 2 år siden, hvor vi én gang råbte og skreg af hinanden - skal vores søn aldrig opleve

Anmeld

6. juli 2011

aarhusmor

vi har skændes 4 gange på 9 år. Og de 3 af gangene var ikke så slemme. Men en af gangene var slemme, da manden begyndte at pakke vores søns tøj for at køre. Han påstår det var for at køre ham over til enten mine eller hans forældre. Men det gav mig et chok og det sidder dybt i sjælen og derfor skændes vi ikke så vildt.

Anmeld

6. juli 2011

modesty

Kofoed33 skriver:

For tiden er det for tit, men med alt det vi har været/skal igennem, så synes jeg det er ok. Vi har en aftale, vi går aldrig i seng sure på hinanden og skal snakke om tingene, så vi ikke går og suremuler over noget, som den anden nok aldrig vil gætte alligevel.

Men vi har haft vores problemer og har indtil for et ½ år siden haft store jalusi problemer i forholdet, men det er ordnet nu og vi startede på en frisk. Aldrig har vi haft det så godt, men det tog så også 2 års kamp.

Det lyder meget som mit forhold :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.