Anonym skriver:
Lige i øjeblikket er det næsten hver dag.. Vi er sådan generelt meget uenige om tingene.. Og jeg synes det er hårdt. Jeg tænker på hvordan det bliver, når vores barn kommer. Vi går aldrig sure i seng, der kun sket EN gang i hele vores forhold, og vi har det altid godt, når vi bliver gode vennner igen. Og det er ikke sådan vi går rundt hele dagen og er sure på hinanden, vi får det løst ret hurtigt. Jeg synes bare det er hårdt der altid er konflikter, jeg orker det ikke. På samme tid er det det bedste forhold jeg har haft, hvis mans er bort fra konflikterne, for jeg er aldrig i tvivl om, at han elsker mig og er mig tro..
Du skal huske..at hvis du har en bebs i maven...så er den vidne til jeres råben og skænderier..og det gør dit foster usikkert og utrygt, det får stress og den stress vil påvirke dit barn når det kommer ud, så hvis jeg var dig, så se at få sat jer ned og talt ud...virkeligt talt ud..og UDEN at skændes.
En af de ting I skal lære er at I lærer at vælge jeres krige..vurderer om de nu også vitterligt er værd at tage.
Stop med at hakke på hinanden over småting.
Husk at I begge er to selvstændige mennesker. Det handler ikke om at den ene har mere ret end den anden...det handler om kompromiser, så I begge kan være der.

Anmeld