Hvor ofte skændes/diskuterer i, i jeres parforhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Trolde_mor

Har lige spurgt kæresten og altså vi forstod det som at diskutere ikke nødvendigvis er uvenner, men bare en uenighed der bliver ophedet...

Har sagt nogle gange i måneden

Ligefrem skænderier det er meget sjældent, havde en hm.. starten på året tror jeg det var.. hm.. tror jeg.. (dårlig hukommelse hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Laulund87

Diskuterer sjældent og skændes aldrig

Synes det er svært at stemme når de to er sat sammen for der er stor forskel på at have en god diskussion, og at skændes.

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Diskuterer sjældent og skændes aldrig

Synes det er svært at stemme når de to er sat sammen for der er stor forskel på at have en god diskussion, og at skændes.

Det er derfor, at jeg i indlægget har understreget, at det ikke bare handler om en god debat, men altså mere en diskussion over i skænderiafdelingen.

Men må nok sige i alle tegner et ret rosenrødt billede

Anmeld

6. juli 2011

Silja&Noam

Vi gør det alt for tit men sådan er vores forhold bare. Vi ligner hinanden uhyggelig meget og er begge meget stædige og det er der kommet en stædig datter ud af

Anmeld

6. juli 2011

L.J.L

har stemt blankt, da vi aldrig diskuterer eller skændes, og aldrig har gjort

Anmeld

6. juli 2011

B&J

Jeg har også stemt blankt for vi skændes heller ikke vi diskutere og det er helt okay for os og hvor tit jamen det sker sjælden men hvor tit ved jeg faktisk ikke

Anmeld

6. juli 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Det er derfor, at jeg i indlægget har understreget, at det ikke bare handler om en god debat, men altså mere en diskussion over i skænderiafdelingen.

Men må nok sige i alle tegner et ret rosenrødt billede

Tror bare jeg vælger ikke at ville skændes, det er så ubehageligt. Så går vi hellere i hvert sit rum, inden det kammer over.

Er da ked af hvis I skændes meget

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tror bare jeg vælger ikke at ville skændes, det er så ubehageligt. Så går vi hellere i hvert sit rum, inden det kammer over.

Er da ked af hvis I skændes meget

Vi vil heller ikke skændes, det ender bare tit sådan.. Pt næsten hver dag

Anmeld

6. juli 2011

LBK

Anonym skriver:

Hvor ofte? Og med diskuterer mener jeg ikke en venlig diskussion om politiske holdninger, men diskussion som også er lidt over i skænderi-afdelingen...

Synes vi skændes meget ofte.. Og diskuterer

Er ikke plus, så man kan desværre ikke skrive anonymt i tråden

Jeg har stemt sjældnere, men vi diskuterer faktisk aldrig.. kan komme i tanke om et par diskussioner på de 9 år vi nu har været sammen...

Anmeld

6. juli 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Vi vil heller ikke skændes, det ender bare tit sådan.. Pt næsten hver dag

Det lyder ikke godt. Kan I ikke snakke om at ændre på det? Gå hver til sit en stund, indtil I er kølet af?

Håber I får ændret på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.